Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2014, 12:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oke. Bruiloften zijn fucking gaaf, doe me er nog maar een paar
Ik zag wat foto's! Je zag er goed uit joh! Hoe lang heb je 't volgehouden op die uberhakken?
Oud 18-05-2014, 12:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had gisteren een 'feestje', maar uiteindelijk kwamen alleen mijn bff en 2 andere vrienden (die pas om half 11 kwamen aankakken). Mijn bff was ook nog eens heel erg ziek, dus van ptyen kwam er niet veel en nu heb ik duizentveel bier en chips over.
Ik vond het wel fijn om mijn bff weer te zien, want met haar is het gewoon altijd fijn er vertrouwd en over 2 weken ga ik haar opzoeken in Duitsland en dan gaan we naar een mini-festivalletje waar oa The National staat en ik heb er kkveel zin in!
Oud 18-05-2014, 12:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik zag wat foto's! Je zag er goed uit joh! Hoe lang heb je 't volgehouden op die uberhakken?
Thanks! Ik geloof tot half 11, en tussendoor (stuk wandelen) even platte schoenen aangehad. De bruid liep inmiddels ook op sneakers, dus toen was het wel geoorloofd om over te stappen op platte schoenen. Echt elke vrouw had platte schoenen mee, het was vrij geniaal. Dresscode was tenue de ville en iedereen had zich daar uitstekend aan gehouden, dus allemaal chique jurkjes met sneakers eronder

Oh het was zo'n geniale dag, ik wil nog een keer M'n speech ging vet goed (de bruid: "Dit was alles waar ik om had kunnen vragen, dankjewel lieverd" ) en na afloop van het eerste feest (er was nog een afterparty voor intimi in een kleiner kroegje) was er geen koffie met broodjes maar 265 quarterpounders
Oud 18-05-2014, 12:29
Verwijderd
Hahaha, hoe hadden ze die QP's geregeld
Oud 18-05-2014, 12:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OMG.
Oud 18-05-2014, 12:34
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Hahaha, hoe hadden ze die QP's geregeld
Besteld, neem ik aan "Hoi 265 quarterpounders pls"

Ze werden op dienbladen in doosjes binnengebracht, en nog superwarm alles, LIEFDE voor de MacDonalds Utrecht echt.
Oud 18-05-2014, 13:11
Verwijderd
Citaat:

Ze werden op dienbladen in doosjes binnengebracht, en nog superwarm alles, LIEFDE voor de MacDonalds Utrecht echt.
Oud 18-05-2014, 13:47
Miekje*
Miekje* is offline
Omg Sann. dat klinkt echt geniaal
Oud 18-05-2014, 14:55
Verwijderd
Citaat:

Dat is echt fucking briljant
Oud 18-05-2014, 15:12
Verwijderd
Citaat:

Hahahahaha geweldig
Oud 18-05-2014, 17:37
Verwijderd
Zo.
Oud 18-05-2014, 17:38
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Oud 18-05-2014, 19:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een goede vriend van me is een paar dagen terug papa geworden en ik ben heel erg blij voor 'm, maar ik word een beetje onpasselijk van de fb berichten met 'gefeliciteerd met jullie wondertje'.
We leven in 2014, we zijn er al een behoorlijke tijd achter hoe baby's gemaakt worden.

Volgende keer als ik moet schijten zal ik ook een foto maken van het resultaat en die posten met de woorden 'mijn bruine wondertje'.
Oud 18-05-2014, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Een goede vriend van me is een paar dagen terug papa geworden en ik ben heel erg blij voor 'm, maar ik word een beetje onpasselijk van de fb berichten met 'gefeliciteerd met jullie wondertje'.
We leven in 2014, we zijn er al een behoorlijke tijd achter hoe baby's gemaakt worden.

Volgende keer als ik moet schijten zal ik ook een foto maken van het resultaat en die posten met de woorden 'mijn bruine wondertje'.
Daar hadden Koen en ik het laatst nog over, dat ik ook aan het kotsen kwam van dat woord in die situatie Tenzij je al 5 jaar bezig bent met proberen en het hebt opgegeven en PLOTS is daar COMPLEET onverwacht toch een kind dat er uit floept, is kinderen op de wereld zetten zowat de normaalste zaak van de wereld

En Koen gebruikte jouw vergelijking ook
Oud 18-05-2014, 19:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kinderen zijn stom!!!

Behalve die duisent lieve die ik vandaag zag en allemaal mee naar huis wilde nemen waarop mijn lief telkens plagend TIKTAKTIKTAK zingt
Oud 18-05-2014, 19:08
Verwijderd
En intussen weet ik waarom
Oud 18-05-2014, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Kinderen zijn stom!!!

Behalve die duisent lieve die ik vandaag zag en allemaal mee naar huis wilde nemen waarop mijn lief telkens plagend TIKTAKTIKTAK zingt
http://prankster.nl/kinderen-zijn-dramatisch/
Oud 18-05-2014, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Kinderen zijn stom!!!

Je mag mijn buurjongetje hebben, dan wil je zeker nooit meer kinderen.
Oud 18-05-2014, 19:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heerlijk
Citaat:
Je mag mijn buurjongetje hebben, dan wil je zeker nooit meer kinderen.
Kinderen van anderen hoef ik sowieso niet! Tenzij ze klein en lief zijn en nooit janken
Oud 18-05-2014, 19:37
Verwijderd
Citaat:

What
The
Fack
I
Just
Read
Oud 18-05-2014, 19:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heb je moeite met begrijpend lezen, knullie?
Oud 18-05-2014, 19:53
Verwijderd
Nee totaal niet. Had gewoon een wtf moment.
Oud 18-05-2014, 19:55
Verwijderd
Dat het allemaal verklaarbaar is neemt niet weg dat het een wonderlijk gevoel is dat er in je een klompje cellen groeit, en dat er dan een zelfstandig, levend wezen uitgroeit dat ook nog eens op zijn ouders lijkt.
Oud 18-05-2014, 19:57
Verwijderd
Ik ben de kinderhater, ik weet het, maar :kots:
Oud 18-05-2014, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Dat het allemaal verklaarbaar is neemt niet weg dat het een wonderlijk gevoel is dat er in je een klompje cellen groeit, en dat er dan een zelfstandig, levend wezen uitgroeit dat ook nog eens op zijn ouders lijkt.
Misschien lijkt de drol van trimm trabb wel op haar?

Het is verder ook zeker niet zo dat iedereen kinderen kan maken, Trimm. Dus ja, een wondertje, lijkt me zeker een goed woord ervoor.
Oud 18-05-2014, 19:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Misschien lijkt de drol van trimm trabb wel op haar?

Het is verder ook zeker niet zo dat iedereen kinderen kan maken, Trimm. Dus ja, een wondertje, lijkt me zeker een goed woord ervoor.
Vind ik niet. Een wonder is iets wat onverklaarbaar is. Menselijke voortplanting is dat niet.
Oud 18-05-2014, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de kinderhater, ik weet het, maar :kots:
Ach, was jij maar basisch.
Oud 18-05-2014, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Vind ik niet. Een wonder is iets wat onverklaarbaar is. Menselijke voortplanting is dat niet.
Oké. Dan ben jij het dus niet eens met hoe mensen een bepaald woord gebruiken. Waarom ergert dat je zo?
Oud 18-05-2014, 20:01
Verwijderd
Deze titel is vandaag extra confronterend.
Oud 18-05-2014, 20:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Misschien is het vooral het taalgebruik? Bij 'jullie wondertje' gaan mij de spreekwoordelijke haren ook recht overeind staan.
Oud 18-05-2014, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ach, was jij maar basisch.
Ach ach.

Ik moet kinderen gewoon niet, ik begrijp het gevoel totaal niet, ik ben daar altijd eerlijk in. Blijkbaar heb ik geen klok. Ik snap dan ook Trimm haar Jndfskjgn;dkfjng;kdfjngwaaromdoejedit-reactie. Ik heb het ook genuanceerd, namelijk dat ik het wel kan begrijpen als het allemaal wat meer moeite kost.

Waarom is dat dan zuur?
Oud 18-05-2014, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Oké. Dan ben jij het dus niet eens met hoe mensen een bepaald woord gebruiken. Waarom ergert dat je zo?
Waarom niet, soms ergeren kleine dingen mensen. Lekker een beetje over zeiken. Gaan we niet dood aan. Ik vloek alles stijf als de dop van mijn frisdrank valt en rond gaat stuiteren op de grond. Laat staan dat hij onder de bank rolt.

Laatst gewijzigd op 18-05-2014 om 20:06. Reden: die d hoorde daar niet :D
Oud 18-05-2014, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ach ach.

Ik moet kinderen gewoon niet, ik begrijp het gevoel totaal niet, ik ben daar altijd eerlijk in. Blijkbaar heb ik geen klok. Ik snap dan ook Trimm haar Jndfskjgn;dkfjng;kdfjngwaaromdoejedit-reactie. Ik heb het ook genuanceerd, namelijk dat ik het wel kan begrijpen als het allemaal wat meer moeite kost.

Waarom is dat dan zuur?
Omdat het je zorgen maken is over iets wat niks met jou te maken heeft. Als je dop onder de bank rolt, heeft dat met jou te maken, omdat je dan moet wachten/onder de bank moet kruipen. Als andere mensen dingen tegen elkaar zeggen op facebook is dat helemaal hun zaak.

Maar goed, ieder mens heeft zijn zurigheden. Dat geeft verder ook niet, dat is zo.
Oud 18-05-2014, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk

Kinderen van anderen hoef ik sowieso niet! Tenzij ze klein en lief zijn en nooit janken
Vind maar eens een kind dat nooit jankt. Mijn buurjongetje wil je echt niet. Hij schreeuwt, jankt en is verwend. Zelfs mijn moeder die kinderen waardeert wordt gek van hem.

Hij zingt de hele dag: ze kunnen zeggen wat ze willen van de olifant. Die heeft de dikste billen van het hele land...
Oud 18-05-2014, 20:14
Verwijderd
Lekker met je mannetje en jullie kersverse wondertje beginnen aan een nieuwe wending in je levensreis.
Oud 18-05-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Hij zingt de hele dag: ze kunnen zeggen wat ze willen van de olifant. Die heeft de dikste billen van het hele land...
DE GIRAF HEEFT DE ALLERLANGSTE NEK NEK NEK
Oud 18-05-2014, 20:16
Verwijderd
Me zorgen maken doe ik daar niet over hoor, gewoon beetje vloeken als het langskomt En een uur later ben ik het vast alweer vergeten ^^

Maar erger jij je nooit (even) aan wat andere mensen zeggen/posten/roepen/doen op FB? Zucht je nooit een keer? Blokkeer je nooit mensen (of hun statusupdates)?

Ik vandaag nog gezucht over mijn familie, Mestreechse statusupdates doen het nooit echt goed bij me En de meeste zijn al uitgeschakeld
Oud 18-05-2014, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Me zorgen maken doe ik daar niet over hoor, gewoon beetje vloeken als het langskomt En een uur later ben ik het vast alweer vergeten ^^

Maar erger jij je nooit (even) aan wat andere mensen zeggen/posten/roepen/doen op FB? Zucht je nooit een keer? Blokkeer je nooit mensen (of hun statusupdates)?

Ik vandaag nog gezucht over mijn familie, Mestreechse statusupdates doen het nooit echt goed bij me En de meeste zijn al uitgeschakeld
Al lag je er de hele nacht van wakker, dat recht heb je, het is alleen de vraag of het je leven leuker maakt.

En, nee, op facebook eigenlijk nooit. Maar zoals ik zei, iedereen heeft zijn eigen zurigheden. Zo erger ik me aan mensen die hun bed niet opmaken. Het is alleen zinloos om te ontkennen dat het zuur is, want dat is het zeker.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat het je zorgen maken is over iets wat niks met jou te maken heeft. Als je dop onder de bank rolt, heeft dat met jou te maken, omdat je dan moet wachten/onder de bank moet kruipen. Als andere mensen dingen tegen elkaar zeggen op facebook is dat helemaal hun zaak.
Ik maak me nergens zorgen om hoor, Ik kan alleen nogal jeuk krijgen van kleffe taal. Heeft niks te maken met mijn mening over kinderen en ik snap natuurlijk ook prima dat iemand superblij is met zijn/haar baby. Iedereen heeft z'n ergernissen en klef/truttig taalgebruik is er bij mij één van.
Verwijderd
Ik erger me aan pvvers op Facebook en kan het soms niet laten te reageren op ze.

Wordt een soort medelijden wat ik met ze heb en tegelijk moet ik om ze lachen
Oud 18-05-2014, 20:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Overigens vind ik 'nou jongens, laat iedereen in z'n waarde' hippieposts ook klef.
Oud 18-05-2014, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Al lag je er de hele nacht van wakker, dat recht heb je, het is alleen de vraag of het je leven leuker maakt.

En, nee, op facebook eigenlijk nooit. Maar zoals ik zei, iedereen heeft zijn eigen zurigheden. Zo erger ik me aan mensen die hun bed niet opmaken. Het is alleen zinloos om te ontkennen dat het zuur is, want dat is het zeker.
Mwa, ik denk dat ik een andere invulling geef aan zuur dan ^^

Citaat:
Ik erger me aan pvvers op Facebook en kan het soms niet laten te reageren op ze.

Wordt een soort medelijden wat ik met ze heb en tegelijk moet ik om ze lachen
Hey, soms levert het prima dingen op (niet alleen pvv-ers) en ik vind het altijd handig als mensen dingen gaan 'uitbraken' waardoor het duidelijk is dat ik niet meer hoef na te denken over 'wil ik die persoon wel in mijn vriendenlijst'.
Oud 18-05-2014, 20:23
Verwijderd
Citaat:

Morgen de hel van alle examens: wiskunde.
Oud 18-05-2014, 20:23
Verwijderd
Hoe iemand over zn kinderen praat vind ik bijna per definitie niet klef eigenlijk. Het zou voor niemand goed zijn als ik nu vader wordt maar ooit wilik het zeker wel. Herinner me eraan dat ik hier dan een topic over 'ons wondertje' maak
Oud 18-05-2014, 20:25
Verwijderd
Citaat:

Hey, soms levert het prima dingen op (niet alleen pvv-ers) en ik vind het altijd handig als mensen dingen gaan 'uitbraken' waardoor het duidelijk is dat ik niet meer hoef na te denken over 'wil ik die persoon wel in mijn vriendenlijst'.
Voor zover ik weet ken ik geen pvvers. Heb er nog nooit een status over gezien iig. Soms in de trein gewoon ff de 'geert Wilders pagina' oid opzoeken en een halfuur genieten en ergeren tegelijk
Oud 18-05-2014, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet ken ik geen pvvers. Heb er nog nooit een status over gezien iig. Soms in de trein gewoon ff de 'geert Wilders pagina' oid opzoeken en een halfuur genieten en ergeren tegelijk
Nou ja, die Demian kende ik ook niet ^^
Oud 18-05-2014, 20:36
Verwijderd
Dat de libertarische partij geen zetel heeft, onbegrijpelijk eigenlijk. Wat een visie had die man.
Oud 18-05-2014, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Lekker met je mannetje en jullie kersverse wondertje beginnen aan een nieuwe wending in je levensreis.
Oud 18-05-2014, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dat de libertarische partij geen zetel heeft, onbegrijpelijk eigenlijk. Wat een visie had die man.
Oud 18-05-2014, 20:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vind maar eens een kind dat nooit jankt. Mijn buurjongetje wil je echt niet. Hij schreeuwt, jankt en is verwend. Zelfs mijn moeder die kinderen waardeert wordt gek van hem.

Joh, laat hem een dag alleen met ons en hij is het liefste kind van de wereld wij hebben mad skills.
Citaat:
EN DE NIJLPAARD DE ALLERGROOTSTE BEK BEK BEK!

Regels voor berichten