Advertentie | |
|
![]() |
|
Een goede vriend van me is een paar dagen terug papa geworden en ik ben heel erg blij voor 'm, maar ik word een beetje onpasselijk van de fb berichten met 'gefeliciteerd met jullie wondertje'.
We leven in 2014, we zijn er al een behoorlijke tijd achter hoe baby's gemaakt worden. Volgende keer als ik moet schijten zal ik ook een foto maken van het resultaat en die posten met de woorden 'mijn bruine wondertje'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En Koen gebruikte jouw vergelijking ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
The Fack I Just Read |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is verder ook zeker niet zo dat iedereen kinderen kan maken, Trimm. Dus ja, een wondertje, lijkt me zeker een goed woord ervoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet kinderen gewoon niet, ik begrijp het gevoel totaal niet, ik ben daar altijd eerlijk in. Blijkbaar heb ik geen klok. Ik snap dan ook Trimm haar Jndfskjgn;dkfjng;kdfjngwaaromdoejedit-reactie. Ik heb het ook genuanceerd, namelijk dat ik het wel kan begrijpen als het allemaal wat meer moeite kost. Waarom is dat dan zuur? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-05-2014 om 20:06. Reden: die d hoorde daar niet :D |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ieder mens heeft zijn zurigheden. Dat geeft verder ook niet, dat is zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zingt de hele dag: ze kunnen zeggen wat ze willen van de olifant. Die heeft de dikste billen van het hele land... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Me zorgen maken doe ik daar niet over hoor, gewoon beetje vloeken als het langskomt
![]() Maar erger jij je nooit (even) aan wat andere mensen zeggen/posten/roepen/doen op FB? Zucht je nooit een keer? Blokkeer je nooit mensen (of hun statusupdates)? Ik vandaag nog gezucht over mijn familie, Mestreechse statusupdates doen het nooit echt goed bij me ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, nee, op facebook eigenlijk nooit. Maar zoals ik zei, iedereen heeft zijn eigen zurigheden. Zo erger ik me aan mensen die hun bed niet opmaken. Het is alleen zinloos om te ontkennen dat het zuur is, want dat is het zeker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd