Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmm draai zelf al 4 jaar Quantum, nooit 1 probleem gehad, ben begonnen met een fireball ST1.6 toen een St4.3, CR6.4 en LM20.5 (7200rpm) ik snap dus niet wat ut probleem is?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder: kijk gewoon op www.storagereview.com (hierboven ook al gezegd), daar valt echt alles te lezen over de schijven die je wel en niet moet kopen + een hoop achtergrondinformatie... |
![]() |
|
![]() |
Koop geen maxtor als je gaat werken met win2000. Dat gaf heel veel problemen bij de pc van iemand anders, die ik voor hem in elkaar zette. Uiteindelijk loopt het nu goed, maar kreeg eerst veel errors. Als ik een service pack installeer, maakt niet uit welke, krijg ik een blauw scherm met een stop error. Met windows 98 zijn er trouwens totaal geen problemen.
Ik heb zelf een IBM, en die geeft die problemen niet en is heel snel. Het is de dtla-307030. Het enige is wel dat ik 16 KB bad sectors heb, terwijl hij nog helemaal niet zo oud is. Er schijnen ook mensen te zijn bij wie hun 307030 al snel kapot gaat, maar anderen hebben daar juist helemaal geen last van. Maar ik zou dus voor een IBM gaan, de 60gxp, het nieuwste model. Kijk op pricewatch.tweakers.net voor goedkope winkels. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Overigens zou ik 16k aan bad sectors niet pikken, van geen enkel merk of type schijf. Een schijf hoort gewoon 100% in orde te zijn, punt uit. En over die Maxtor onder Win2K: op Storagereview kwam aan het licht dat Maxtor schijven onder 2K steevast minder presteren dan andere schijven. Maar het ging hier om een verschil van nog geen 2 á 3%...niet merkbaar dus. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Telefoon met veel mp3 ruimte Pinksterhaas | 13 | 05-11-2006 14:09 | |
Software & Hardware |
De Aldi PC Captain N | 31 | 17-04-2006 14:12 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Getik in de kast Aristidis | 7 | 20-06-2005 21:32 | |
Software & Hardware |
[Kapotte harde schijf?] Foutmelding Defragmenteren Someboy | 1 | 30-12-2004 22:00 | |
Software & Hardware |
[Harddisks] Welk merk vindt jij het beste? aap777 | 68 | 01-06-2004 20:37 |