Advertentie | |
|
![]() |
|
En nu ik toch bezig ben:
- Ik babbel tegen alle beesten die ik tegen kom. Ook tegen de spinnen in mijn kamer ('Je mag daar lekker blijven zitten hoor spinnie, zolang je maar wel de muggen vangt.') - Ik zeg dankjewel tegen alle dieren waarvan ik iets mee naar huis sleep ('Dankjewel konijn, voor je mooie vel.') - Ik zeg altijd sorry tegen de bloemen/planten die ik pluk. Nee, ik knuffel geen bomen. - Ik vind het heerlijk om, wanneer ik vrij ben, vast te koken voordat Wolter thuis komt, zodat we heel burgerlijk op tijd en soms aan tafel kunnen eten. - Ik vind wietlucht zo lekker dat ik blij ben boven mijn vrij frequent blowende huisgenoot te wonen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb neuroses met cijfers (tijden, nummerplaten), symmetrie, dat soort dingetjes die ik altijd gewoon subtiel probeer te doen zonder als een totale neuroot over te komen of zonder het überhaupt te laten merken. Tenzij ik met mensen ben die ervan weten natuurlijk. Puisten uitknijpen vind ik ook lekker, vooral als ze echt knappen. Bij anderen (of anderen bij mij) vind ik walgelijk en moet ik niks van weten. Ik spaar niks spannends. Ansichtkaarten, dat wel. Van die gratis shizzle die je bij de bieb/bios/wherever kan pakken. Daar heb ik er echt honderden van, stiekem meeverhuisd in een kistje ![]() Oh, en dat ik de 30 day shred heb gedaan, weten alleen mijn moeder en mijn buurjongen. Ik heb hem niet afgemaakt omdat ik moest verhuizen (en ben daarna heel lui nooit meer begonnen), maar ik was wel heel trots toen ik level 1 moeiteloos uit had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Even stelen van een ander forum, dit is zo raaarrrrrrrr
![]() ![]() Het schijnt nl dat sommige mensen wit met goud zien en de rest zwart met blauw. Artikel met uitleg: http://www.buzzfeed.com/claudiakoern...pgy#.thlxlPQ9w
|
Vraag van de dag: Aan welke plaats heb jij hele goede jeugdherinneringen? (En waarom?)
Een vakantie park in Duitsland, een camping in Frankrijk, het plaatselijke zwembad of de speeltuin aan het eind van de straat. Ik ben benieuwd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wit en goud dus, hooguit een beetje lichtblauw door de flits. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik blijf maar herkijken, iedereen zegt dat ze op een gegeven moment ineens wél de andere kleurencombi zien.
|
![]() |
|
|