Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2015, 15:59
Verwijderd
Ik heb nooit ruzie met mensen irl. Ik heb er een hekel aan. De laatste keer dat ik ruzie had was in groep 8. Iemand was jaloers op mij, omdat een meisje vaker met mij om wilde gaan dan die was jaloers was.

En ik heb maar 1 keer ruzie gehad met mijn beste vriendin. Het was in groep 1 en het sloeg nergens op waarom we ruzie hadden. Als iemand vraagt of we ooit ruzie hebben gehad, zeggen we nee .
Advertentie
Oud 25-02-2015, 16:55
-Marleen
-Marleen is offline
Ik heb alleen ruzie met mijn ouders
Oud 25-02-2015, 18:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben nu in Spanje, en er is hier in de afgelopen twee dagen meer sneeuw gevallen dan er in een normale hele winter in Finland valt.
Oud 25-02-2015, 21:19
Verwijderd
Morgen eerste dag stage. Kei spannend
Oud 25-02-2015, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu in Spanje, en er is hier in de afgelopen twee dagen meer sneeuw gevallen dan er in een normale hele winter in Finland valt.
Wat ben je toch een globetrotter! Wat doe je daar?
Oud 26-02-2015, 09:25
Verwijderd
Waarschijnlijk snode klimaatbeheersingsplannen in werking stellen.
Oud 26-02-2015, 13:17
Elin3
Elin3 is offline
Tijd voor een nieuwe vraag!
Oud 26-02-2015, 13:22
Miekje*
Miekje* is offline
Hebben jullie dingetjes waar je je niet voor schaamt, maar die je toch niet zo snel aan de buitenwereld zou laten zien/merken? Ik heb het dan over van alles en nog wat, van gewoontes tot ongebruikelijke verzamelingen. En wat zijn die dingen dan? Nu het moment om ervoor uit te komen
Oud 26-02-2015, 13:36
Elin3
Elin3 is offline
Dat ik soms heel even in plaats van ons-of-the-guys te zijn ook enorm kan genieten van meidendingen en make up. Toch wil ik liever stoer overkomen dan als een make up tutje.
Oud 26-02-2015, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ik voel een maskertjesavond aankomen
Oud 26-02-2015, 14:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Het forum
Oud 26-02-2015, 14:18
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
We hebben vanavond 9 logees, m'n huis is nog een teringzooi, 't vriendje komt zo en ik heb geen zin om dingen te doen
Oud 26-02-2015, 14:19
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben aan het overwegen om 't vriendje zo gewoon z'n pakketje mee te geven (daar komt ie voor) en dan gelijk de deur uit te zetten zodat ik even kan luieren maar dat vind ik zo onaardig
Oud 26-02-2015, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Het forum
Dit was serieus het eerste dat in me op kwam ja
Oud 26-02-2015, 14:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
In my defense: ik heb wel boodschappen gedaan, vuilnis weggegooid, glas weggegooid, drie kratten bier naar boven gesleept, de buurman een kaartje geschreven met alvast excuses voor de overlast, een shitload aan boodschappen vier etages omhoog gesleept, en de afwas gedaan.

Nu nog was opvouwen, bed verschonen, hele huis stofzuigen, badkamer schoonmaken. Ik zou eens minder waarde moeten hechten aan een schoon huis als ik bezoek krijg, iedereen moet maar gewoon accepteren dat ik een smeerlap ben
Oud 26-02-2015, 14:23
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Of M. aan het werk zetten als ie z'n pakketje op komt halen HUHU.
Oud 26-02-2015, 14:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil meer antwoorden! Het forum is vast niet het enige ding
Oud 26-02-2015, 14:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
We waren zaterdag in de kroeg en toen zei hij 'Wij vinden dat..." Ik moest toen een beetje braken (en 'm heel hard uitlachen), maar volgens mij ben ik nog nooit zover gekomen in een relatie
Oud 26-02-2015, 14:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat ben je toch een globetrotter! Wat doe je daar?
Met andere duffe natuurkundigen praten over dingen die nooit een praktische toepassing zullen hebben.
Oud 26-02-2015, 14:29
Miekje*
Miekje* is offline
Omg Doet mij een beetje denken aan mijn traditionele zus en zwager. Pas zei hij iets in de trant van: 'wij zijn één,' en toen zei mijn zus: 'nog niet, pas als we getrouwd zijn!' En ze waren serieus. Wolter en ik wisten toen even niet waar we kijken moesten
Oud 26-02-2015, 14:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
- Eh ik loop er niet echt mee te koop dat ik soms een lepel in de pindakaas of nutella steek en het opnom maar daar schaam ik me ook wel een beetje voor. Een lepel slagroom doet 't ook goed trouwens.
- Dat ik soms best een wijf ben met ENORM onredelijke gedachten. Maar ik weet niet, misschien ben ik juist wel rationeel omdat ik die eruit filter en niet gelijk ga lopen schreeuwen?
- Dat ik soms wel een half uur doe over kiezen wat ik nou precies wil in de supermarkt. Dan leg ik dingen echt 4x terug. Voornamelijk een gezondheidsdingetje (NEE JE MAG GEEN CHOCOLA, JAWEL IK WIL HET, NEE, JAWEL, NEE!) Maar daar loop ik best mee te koop trouwens, zulke dingen gaan vaak op de app met mijn vriendinnetjes. Ik vind m'n hoofd hilarisch op zulke momenten.
- Oh! Dat ik op m'n werk weleens een hele tijd gewoon zit te facebooken & whatsappen & forumen en weet ik wat. Het mag gewoon, als ik m'n werk goed doe is alles prima, maar als ik zie hoe andere vriendinnen echt 10 uur per dag keihard doorbeunen (is dat een woord) dan hou ik dat wel eens voor me, ook tegen collega's enzo, iedereen doet 't, maar we zijn er niet echt open over.

Zoiets? Er zijn vast wel andere dingen, maar ik weet 't even niet.
Oud 26-02-2015, 14:34
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
DAT IK VAN PUKKELS UITKNIJPEN HOU
Oud 26-02-2015, 14:34
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 26-02-2015, 14:35
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oke, ik ga iig even m'n was opvouwen.
Oud 26-02-2015, 14:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik weet via een statistisch significante steekproef dat wel meer vrouwen dat hebben.
Oud 26-02-2015, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wil meer antwoorden! Het forum is vast niet het enige ding
Het forum schaam ik me ook gewoon wél voor dus dat klopt niet.

Ik denk dat vooral collega's en zo niet echt beseffen hoe fanatiek ik MVV-supporter ben. Ik merk dat wel eens als ik per ongeluk iets er uit flap of iets te fanatiek misdragingen van fans verdedig of zo. Ik schaam me daar niet voor maar ik loop er naar de buitenwereld niet mee te koop. Goede vrienden weten het heel goed maar de ring daaromheen denkt dat ik een rationeel mens ben, ook op voetbalgebied. Ha!
Oud 26-02-2015, 14:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Dat en vervel velletjes peuteren! Zo groot mogelijke lappen
Oud 26-02-2015, 14:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of peuteren als je aan het vervellen bent!
Oud 26-02-2015, 14:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg ja
Oud 26-02-2015, 14:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind Wolter zijn veel te dikke veel te zwarte baardharen eruit trekken eigenlijk ook veel te leuk
Oud 26-02-2015, 14:51
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ik toch bezig ben:
- Ik babbel tegen alle beesten die ik tegen kom. Ook tegen de spinnen in mijn kamer ('Je mag daar lekker blijven zitten hoor spinnie, zolang je maar wel de muggen vangt.')
- Ik zeg dankjewel tegen alle dieren waarvan ik iets mee naar huis sleep ('Dankjewel konijn, voor je mooie vel.')
- Ik zeg altijd sorry tegen de bloemen/planten die ik pluk. Nee, ik knuffel geen bomen.
- Ik vind het heerlijk om, wanneer ik vrij ben, vast te koken voordat Wolter thuis komt, zodat we heel burgerlijk op tijd en soms aan tafel kunnen eten.
- Ik vind wietlucht zo lekker dat ik blij ben boven mijn vrij frequent blowende huisgenoot te wonen.
Oud 26-02-2015, 17:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hebben jullie dingetjes waar je je niet voor schaamt, maar die je toch niet zo snel aan de buitenwereld zou laten zien/merken? Ik heb het dan over van alles en nog wat, van gewoontes tot ongebruikelijke verzamelingen. En wat zijn die dingen dan? Nu het moment om ervoor uit te komen
Genoeg
Citaat:
Het forum
Dat inderdaad. Mensen weten wel dat ik op een forum zit, zeg nooit welke
Ik heb neuroses met cijfers (tijden, nummerplaten), symmetrie, dat soort dingetjes die ik altijd gewoon subtiel probeer te doen zonder als een totale neuroot over te komen of zonder het überhaupt te laten merken. Tenzij ik met mensen ben die ervan weten natuurlijk.
Puisten uitknijpen vind ik ook lekker, vooral als ze echt knappen. Bij anderen (of anderen bij mij) vind ik walgelijk en moet ik niks van weten.

Ik spaar niks spannends. Ansichtkaarten, dat wel. Van die gratis shizzle die je bij de bieb/bios/wherever kan pakken. Daar heb ik er echt honderden van, stiekem meeverhuisd in een kistje

Oh, en dat ik de 30 day shred heb gedaan, weten alleen mijn moeder en mijn buurjongen. Ik heb hem niet afgemaakt omdat ik moest verhuizen (en ben daarna heel lui nooit meer begonnen), maar ik was wel heel trots toen ik level 1 moeiteloos uit had.
Oud 26-02-2015, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ongegeneerd uit mijn neus eten. Liefst in de buurt van mensen die het smerig vinden. En dan van die grote slierten die uit je hersens moeten komen. Zo twee dagen na een verkoudheid is de beste dag, helemaal als er sprake is geweest van een kleine bloedneus.
Oud 26-02-2015, 17:51
Verwijderd
En ik ben een extreme hoarder die het dusdanig hard onder controle heeft dat het compleet de andere kant op is geslagen en ik veel teveel heb weggegooid en weggegeven de afgelopen jaren.
Oud 26-02-2015, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het forum, en WoW, en van die Musik aus den Bergen die ik graag op de piano pingel.
Oud 26-02-2015, 19:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Of peuteren als je aan het vervellen bent!
Dat bedoelde ik
Oud 26-02-2015, 19:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat bedoelde ik
Ik was van de zomer echt enorm verbrand, samen met mijn vriend. Ik moest me echt inhouden om niet ook velletjes van hem af te gaan plukken. Het werkt een beetje verslavend
Oud 27-02-2015, 08:49
Klovorhop
Klovorhop is offline
Even stelen van een ander forum, dit is zo raaarrrrrrrr Welke kleur heeft deze jurk:

Het schijnt nl dat sommige mensen wit met goud zien en de rest zwart met blauw. Artikel met uitleg: http://www.buzzfeed.com/claudiakoern...pgy#.thlxlPQ9w
Oud 27-02-2015, 08:50
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik dacht echt: wat is dit voor LARIE, dit is toch duidelijk wit met goud. En toen vroeg ik R. welke kleuren hij zag en hij zei meteen zwart en blauw
Oud 27-02-2015, 08:50
Elin3
Elin3 is offline
Ik zeg zwart en blauw!
Oud 27-02-2015, 08:52
Elin3
Elin3 is offline
Vraag van de dag: Aan welke plaats heb jij hele goede jeugdherinneringen? (En waarom?)
Een vakantie park in Duitsland, een camping in Frankrijk, het plaatselijke zwembad of de speeltuin aan het eind van de straat. Ik ben benieuwd!
Oud 27-02-2015, 08:53
Verwijderd
Ik zie blauw met goud
Oud 27-02-2015, 08:54
Verwijderd
Dat wil zeggen, onderaan lijken die strepen wel zwart, maar bovenaan zijn ze duidelijk goudbruin. Maar de rest van de jurk zie ik blauw.
Oud 27-02-2015, 09:03
Verwijderd
Zwart, blauw én heeeeeel iets goud zie ik.
Oud 27-02-2015, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Vraag van de dag: Aan welke plaats heb jij hele goede jeugdherinneringen? (En waarom?)
Een vakantie park in Duitsland, een camping in Frankrijk, het plaatselijke zwembad of de speeltuin aan het eind van de straat. Ik ben benieuwd!
Mag Sanne deze vraag ook beantwoorden?
Oud 27-02-2015, 09:07
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Even stelen van een ander forum, dit is zo raaarrrrrrrr Welke kleur heeft deze jurk:

[afbeelding]

Het schijnt nl dat sommige mensen wit met goud zien en de rest zwart met blauw. Artikel met uitleg: http://www.buzzfeed.com/claudiakoern...pgy#.thlxlPQ9w
Ik zag dit ook voorbij komen. Hoe in hemelsnaam kun je er zwart en blauw in zien
Wit en goud dus, hooguit een beetje lichtblauw door de flits.
Oud 27-02-2015, 09:09
Verwijderd
Zwart en blauw trouwens. Maar ik ben wel gewend dat ik andere kleuren zie dan anderen
Oud 27-02-2015, 09:10
Abby.
Abby. is offline
Ok, dat was raar. Ik had het artikel geopend en sloot het weer, en dezelfde foto was een fractie van een seconde zwart/blauw, maar meteen herstelden m'n ogen het weer naar wit/goud :/
Oud 27-02-2015, 09:19
Verwijderd
Ik kan er hooguit van maken, als ik alleen naar de bovenste helft kijk dat het een jurk is die ooit wit is geweest, maar daarna samen met een nieuwe spijkerbroek in de was is geweest. Maar echt wit wit krijg ik er niet uit.
Oud 27-02-2015, 09:23
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik kan er hooguit van maken, als ik alleen naar de bovenste helft kijk dat het een jurk is die ooit wit is geweest, maar daarna samen met een nieuwe spijkerbroek in de was is geweest. Maar echt wit wit krijg ik er niet uit.
Zo zie ik het ook ja. Maar hoe je in dat goud zwart zou kunnen zien
Ik blijf maar herkijken, iedereen zegt dat ze op een gegeven moment ineens wél de andere kleurencombi zien.

Regels voor berichten