Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn plaats met goede herinneringen: Avallon, midden-Frankrijk. Gewoon jarenlang de beste vakanties gehad, een boerderijcamping met een in elkaar getimmerd sanitairhok, zelfgemaakt zwembad en kampeerplekken waar je in kon verdwalen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
met het negatief ernaast kan ik wit/goud wel zien! Andere mensen kunnen dan juist blauw/zwart wel zien!
http://i.imgur.com/CvEixZ9.jpg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Over de jeugdherinneringen: ik heb wel goede herinneringen aan het voetbalveldje waar ik elke dag uit school zo snel mogelijk heen ging en bleef totdat m'n ma boos aan kwam fietsen waar ik nu weer bleef en dat ze me overal gezocht had (vreemd want ik was vrijwel elke dag op dezelfde plaats).
Totdat ik me ging interesseren voor tieten en alcohol elke dag daar weer heen ![]() Fietste er laatst langs en het is niet meer trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zou best kunnen dat er tegenwoordig gewoon een beter voetbalveldje in de buurt is. Het openbare voetbalveldje hier in de buurt (met doelen en belijning) is in de lente/zomer in gebruik vanaf dat de basisscholen uit zijn tot ver in de avond. 's Avonds altijd leuke dynamiek, veertien/vijftienjarigen die het ene moment voetballen en dan ineens allemaal nonchalant op het hek gaan hangen. Meisjes aan de kant van het veldje. Maar soms spelen de meisjes ook tegen elkaar.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, dan heb je een lang elastiek, rond. 2 mensen gaan in het elastiek staan en maken er een rechthoek mee. Eerst laag. En dan moest een derde op een liedje bepaalde figuren springen. Dan ging het elastiek elke keer hoger tot het niet meer lukte.
Oeh en hinkelen!
|
Verwijderd
|
Ik woon vlak bij meerdere basisscholen en ik zie ze elk voorjaar wel knikkeren! Meestal alleen een beetje, sommige jaren zijn alle kinderen continu overal aan het knikkeren, maar dat was vroeger ook al zo wisselend.
Elastieken lijkt wel uit. Ze hebben nu van die wiebelsteps. Kinderen spelen tegenwoordig wel minder buiten dan vroeger in uren per week. Maar het is absoluut niet zo dat ze helemaal niet meer buitenspelen. Oh en in de Quest las ik dat de tijd die jongvolwassenen tegenwoordig aan social media besteden, vrijwel alleen ten koste is gegaan van tv-kijk-tijd ![]() |
![]() |
|
![]() |
ze kunne alleen wat de G O D wil en toestaat , maar hun vrije wiblijft intact , want (maar dat zijn alleen de goede engelen , niet de gevallen engelen , duivels of demone geheten, die weer niet te verwarren met geesten van overledenen. om de zaak nog ingewikkelder te maken : gevallen engelen doen zich h e e l v a a k voor als geesten van overledenen. ze blijken dan allerlei over je te weten . soms vallen ze ineens door de mand . ) de vrije wil van de goede engelen blijft werken , want ze willeln toch alleen maar wat de G O D wil , en dat het allerleifste .
|
![]() |
|
![]() |
nu over het ruimere : de G O D kàn toestaan dat een engel van zijn aanwezigheid doet blijken .
dat kan dan gevoeld worden door de MENS als een kus . er is natuurlijk geen sprake van lichaelijk contact maar een zekere inwerking van de goede engel op 1) de zinnen (de 5 zintuign gevoel , zien smaak enz.) èn op 2) het verstand en natuurlijk 3) op het hart , het centrum van je persooon is natuurlijk mogelijk ,m et toestemming of zelfs op initiatief van de G O D . 3) heft te maken met 1) en ook met 20 wel . |
![]() |
|
|