Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2015, 21:56
PeterSnoek
PeterSnoek is offline
Hoi,
Ik zit nu in de eerste klas en ben tot over m'n oren verliefd op een twaalfjarig meisje uit mijn klas. Ik heb vaak contact met haar loop met haar mee naar het station om haar op te halen en weg te brengen (vaak met een vriend erbij die bij haar in de trein zit), op school hangen we tussen de lessen door ook best vaak rond. Alleen zeg ik soms hele rare dingen als ik in haar buurt ben........:bloos: Vooral als mijn vriend erbij is (is niet weg te krijgen bij mij) en die houd van flauwe grappen over dingen waar meisjes niet zo van houden:rolleyes:.
Nou is mijn vraag............ Hoe moet ik haar vragen of ze iets met me wil???????
Want ik ben bang dat als ze NEE zegt dat ik dan een heel erg goede vriendin kwijt ben:facepalm:..............
Please zo snel mogelijke reactie!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2015, 22:18
Elin3
Elin3 is offline
Misschien moet je kleiner beginnen. Vraag dus niet gelijk of ze een relatie met je wil, geef haar eerst kans je beter te leren kennen. Vraag dus eerst maar eens of ze buiten schooltijd een keer met je af wil spreken voor je over verkering begint
Oud 25-02-2015, 22:21
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Misschien moet je kleiner beginnen. Vraag dus niet gelijk of ze een relatie met je wil, geef haar eerst kans je beter te leren kennen. Vraag dus eerst maar eens of ze buiten schooltijd een keer met je af wil spreken voor je over verkering begint
En wanneer ze afspreken wat adviseer je dan te gaan doen? Snoepjes halen samen bij de Kruitvat ofzo? Of samen de kranten weg brengen?
Hoe gaat dat tegenwoordig met die beginnende pubers?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2015, 23:08
PeterSnoek
PeterSnoek is offline
Citaat:
Okee, goede tip Elin3 maar remco2015 heeft wel een punt........ Wat moet ik dan met haar gaan doen???
Met citaat reageren
Oud 27-02-2015, 23:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Okee, goede tip Elin3 maar remco2015 heeft wel een punt........ Wat moet ik dan met haar gaan doen???
Misschien wel gewoon iets wat je normaal met vrienden doet? Ik ben regelmatig met jongens een stuk gaan skaten of gewoon thuis op de bank een film gaan kijken. Dan is het niet gelijk een hele officiële date waar hoge verwachtingen aan verbonden zijn, maar is het gewoon een ontspannen moment om elkaar wat beter te leren kennen.
Oud 28-02-2015, 21:34
PeterSnoek
PeterSnoek is offline
Citaat:
Misschien wel gewoon iets wat je normaal met vrienden doet? Ik ben regelmatig met jongens een stuk gaan skaten of gewoon thuis op de bank een film gaan kijken. Dan is het niet gelijk een hele officiële date waar hoge verwachtingen aan verbonden zijn, maar is het gewoon een ontspannen moment om elkaar wat beter te leren kennen.
Ja maar het probleem is we zitten wel bij elkaar in de klas, maar niet in dezelfde stad. Ik woon dus 20 km van haar af En in de stad waar onze school is is wel wat te doen, maar niet erg veel........ En het werkt waarschijnlijk ook niet om met nog een paar vrienden bijv. naar de bios te gaan??? Of onze school is 2 minuten lopen van een heel groot park, dus zou een wandelingetje in de grote pauze (45 min) niet iets zijn?????
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 10:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Twintig kilometer, wat ver! Ja, dan kun je het maar beter laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2015, 13:58
Verwijderd
20 kilometer is nog geen uurtje fietsen. Verder maakt het niet uit wat je gaat doen, zolang je maar met haar kan kletsen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2015, 20:56
PeterSnoek
PeterSnoek is offline
Okay,
thnx voor al de tips!!!
Ik ben van plan om haar in de Lente een keertje mee te nemen naar het park en haar dan misschien daar haar te vragen?? Maar goed, nog bedankt!!!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2015, 18:31
E.helpt.je
E.helpt.je is offline
Hey,
Wat je idd kan doen wst andere ook zeggen.
Vraag of ze wat wil doen.
Je woont wel ver weg maar als je echt heel erg verliefd op der bent, geef het dan een kans.
Ga des noods precies na school. En dan ga een naar de film, ijs eten uhm strand zwembad
Enzofoort er zijm genoeg leuke dingen ol te doen.
En ik weet bijna zeker dat ze het wel leuk vind
zorg dat je een leuke dag met der hebt en dat jullie het naar jullie zin hebben.
En als het bevalt doe het nog een x.
Ik denk dat ze dan ook gevoelens krijgt rn als ze al heeft komy het nog beter uit.
Niet bang zijn voor een nee. Het komt goed
Het hoort bij het leven
Met citaat reageren
Oud 07-03-2015, 10:14
dianajeensma_13
dianajeensma_13 is offline
ga met haar praten via whatsapp en zeg van mischien zullen vragenspel doen verveel me" en dan ga jullie dat doen en dan vraag je wie vind je leuk op dit moment en dan kom je erachter misschien is dit een tip? probeer eerst beetje te flowen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2015, 13:58
Verwijderd
Citaat:
ga met haar praten via whatsapp en zeg van mischien zullen vragenspel doen verveel me" en dan ga jullie dat doen en dan vraag je wie vind je leuk op dit moment en dan kom je erachter misschien is dit een tip? probeer eerst beetje te flowen
Nee.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 20:57
lordofthelollys
lordofthelollys is offline
ik zit in precies de zelfde situatie met een meisje van mijn school alleen wij wonen 2.4 km van elkaar af wat moet ik doen
we zitten allebij in de 2e
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten