Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2015, 23:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh maar het is spannend toch? Ik ken de spannende klassiekers echt totaal niet. Is het Stephen King ja? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niks aan vind!
De film is geweldig en vind je misschien ook wel wat, qua stijl.
Oud 31-08-2015, 23:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Matilda weet altijd what's up
Nog steeds: https://twitter.com/marawritesstuff
Oud 31-08-2015, 23:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja
Oud 31-08-2015, 23:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Speciaal voor Megatron
Oud 01-09-2015, 07:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet niet waarom, maar ik had dit niet verwacht. Nu ben ik heel benieuwd wat je van de nieuwe vond.
Oud 01-09-2015, 08:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben op school. De helft van de klas heeft geen brief gekregen en wist niet dat we vandaag een normale lesdag te hebben, inclusief mezelf. Ik ben ook nog mijn schoolpasje vergeten, dus ik heb op goed geluk mijn nummer geraden om in te loggen. En we moeten tot 5. Elke week. FUCK MY LIFE. /zeik
Oud 01-09-2015, 10:44
df
df is offline
Heb vandaag ook een zware dag gehad, 8h45-10h30. En dat elke week
Oud 01-09-2015, 10:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat klinkt als een prima dag
Oud 01-09-2015, 11:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Agos

Ik mag morgen van 7u30 tot 11u30 werken en dan van 13u00 tot 22u30 lessen volgen
Oud 01-09-2015, 11:56
df
df is offline
Studeer dan ook een keer af man
Oud 01-09-2015, 11:57
df
df is offline
Ik had verkeerd gekeken trouwens, ik mag ook nog van 15h45 tot 19h30.
Oud 01-09-2015, 12:39
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hoi Klovorhop toetoet hoe gaat het met je ik hoop goet?
met mij gaat het goed en met jou? nu weet ik niks meer te pennen
Citaat:
Oh maar het is spannend toch? Ik ken de spannende klassiekers echt totaal niet. Is het Stephen King ja? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niks aan vind!
Maar hij schrijft heel divers! Van klassieke horror tot psychologische thrillers en fantasy en nog wel meer.
Oud 01-09-2015, 12:43
Klovorhop
Klovorhop is offline
Gisteren zag ik een kikkertje, zeg maar ter grootte van zo'n vies sinterklaasfondantgevuld kikkertje. En toen kronkelde daar een lange, obsceen dikke regenworm. en toen sloeg kikkertje toe en rolden ze een tijdje over elkaar heen in een epische strijd en toen at kik de worm op (goh echt? ja echt).
Het paste amper. Discovery Channel van de bovenste plank in eigen tuin was dat.
Oud 01-09-2015, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Meid wat een creativiteit! Ik was net in Hengelo. Verder ook wel goed eigenlijk.
Oud 01-09-2015, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zag ik een kikkertje, zeg maar ter grootte van zo'n vies sinterklaasfondantgevuld kikkertje. En toen kronkelde daar een lange, obsceen dikke regenworm. en toen sloeg kikkertje toe en rolden ze een tijdje over elkaar heen in een epische strijd en toen at kik de worm op (goh echt? ja echt).
Oh ja ik moet nog een keer naar de tuin komen kijken.
Oud 01-09-2015, 14:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oud 01-09-2015, 14:51
Verwijderd
Ik moet maandag en dinsdag van 8:30 tot 17:00 en vrijdag van 10 tot 1
Oud 01-09-2015, 14:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Studeer dan ook een keer af man
Ik ben de komende jaren nog wel onder de pannen met verschillende opleidingen / cursussen gok ik zo

Al kijk ik er vooral naar uit om TVVL te gaan doen eigenlijk
Oud 01-09-2015, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thuis, want die vent vond van 12 tot 5 ook wel heel lang om met dezelfde mensen in 1 lokaal te zitten. En hij vond het laatste uur (soort mentoruur) overbodig en vond dat dat wel kwam met de mensen die het nodig hadden. Chill.
Oud 01-09-2015, 16:09
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Oud 01-09-2015, 16:29
Kuikie
Kuikie is offline
Morgenmiddag werken en ik zie het wel zitten om terug naar mijn vrijwilligerswerk te gaan.

Ik ben nog maar half uitgebold van Zuid Afrika maar vlieg er gewoon in hehe.
Oud 01-09-2015, 17:54
Verwijderd
Ik heb een nieuwe cd speler besteld zonder cassettespeler en mét Bluetooth! En futuristisch design! En het grootste pluspunt ten opzichte van onze huidige cd speler: hij kan (als het goed is) daadwerkelijk cds afspelen! Bij onze huidige werkt het dingetje dat de cd ronddraait niet meer.

En ja het is 2015 en ik koop een cd speler.
Oud 01-09-2015, 20:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik gebruik mijn dvd-speler als cd-speler!
Oud 01-09-2015, 21:02
Verwijderd
Ik gebruik een laptop daarvoor.
Oud 01-09-2015, 21:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik weet niet waarom, maar ik had dit niet verwacht. Nu ben ik heel benieuwd wat je van de nieuwe vond.
Die heb ik niet gezien en ik heb er ook weinig interesse in. Misschien ooit, maar ik hoor dat ie weinig toevoegt.

Het origineel is een van mijn lievelingsfilms, denk ik, in ieder geval op stilistisch gebied.
Oud 01-09-2015, 21:31
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hier in huis is nog één krakkemikkig laptopje met een cd-speler erin (die me op dit moment derdegraads brandwonden op mn bovenbenen bezorgt). Die gebruikten we laatst toen één der kinderen een CEEDEE had gekregen van een Oud Iemand.
Oud 01-09-2015, 22:04
Klovorhop
Klovorhop is offline

slakje
Oud 01-09-2015, 22:57
Abby.
Abby. is offline
Oud 01-09-2015, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Hier in huis is nog één krakkemikkig laptopje met een cd-speler erin (die me op dit moment derdegraads brandwonden op mn bovenbenen bezorgt). Die gebruikten we laatst toen één der kinderen een CEEDEE had gekregen van een Oud Iemand.
Een Oud Iemand <3
Oud 01-09-2015, 23:23
Holland Oates
Holland Oates is offline
De tering, dat is een flinke slijmunit.

Citaat:
Ik heb een nieuwe cd speler besteld zonder cassettespeler en mét Bluetooth! En futuristisch design! En het grootste pluspunt ten opzichte van onze huidige cd speler: hij kan (als het goed is) daadwerkelijk cds afspelen! Bij onze huidige werkt het dingetje dat de cd ronddraait niet meer.

En ja het is 2015 en ik koop een cd speler.
Niks mis mee, hoor. Als je zo iemand bent die nog steeds CD's koopt, dan moet je die toch ergens op kunnen luisteren.
Ik luister nu bijna alles digitaal, want het is gewoon makkelijk om rond te lopen met m'n telefoon in m'n zak en m'n oordopjes in m'n oren, maarrrr soms trek ik nog wel eens een CD uit de kast.
Al sinds m'n 13e heb ik dezelfde JVC boombox met cassettedeck en dat ding werkt echt fantastisch. Er zit een subwoofer in waar je eng van wordt.
Watvoor futuristisch ding heb jij dan?

Btw, ik zit er aan te denken een nieuwe DVD-speler (of Blu-ray) te kopen. Ik gebruik de oude op zich bijna nooit, want ik download nu alles, maar het lijkt me wel vet om gewoon regiovrije dingen te kunnen kopen zodat ik ook zonder laptop op schoot kan binge-watchen. DVD-extras zijn ook leuk, en ik ben zo iemand die fysieke versies moet hebben van dingen die ik tof vind, want hoe kunnen anderen anders zien dat mijn liefde echt is?!
Oud 01-09-2015, 23:28
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Citaat:

Maar hij schrijft heel divers! Van klassieke horror tot psychologische thrillers en fantasy en nog wel meer.
Oke oke ik zet het op de lijst. Maar niet bovenaan.
Oud 02-09-2015, 06:45
Kuikie
Kuikie is offline
Dat is een hele slak hehe.

Goedemorgen by the way
Oud 02-09-2015, 07:00
Verwijderd
Citaat:

Niks mis mee, hoor. Als je zo iemand bent die nog steeds CD's koopt, dan moet je die toch ergens op kunnen luisteren.
Ik luister nu bijna alles digitaal, want het is gewoon makkelijk om rond te lopen met m'n telefoon in m'n zak en m'n oordopjes in m'n oren, maarrrr soms trek ik nog wel eens een CD uit de kast.
Al sinds m'n 13e heb ik dezelfde JVC boombox met cassettedeck en dat ding werkt echt fantastisch. Er zit een subwoofer in waar je eng van wordt.
Watvoor futuristisch ding heb jij dan?
!
https://m.bol.com/nl/p/philips-az189...estverkocht_11
Die!
Ik koop niet veel cd's, drie per jaar ofzo, maar ik zet beneden wel bijna dagelijks een cd op en deze kan ook worden gebruikt om mp3's op je telefoon af te spelen en is compatibel met oa Spotify en internetradio-apps!

Laatst gewijzigd op 02-09-2015 om 07:31.
Oud 02-09-2015, 08:54
WolterB
WolterB is offline
Ik heb nog steeds een oldschool stereotoren van eind jarne 80 die ooit van een tante was. Heb vorig jaar de CD-speler daarvan moeten vervangen omdat hij kapot was, maar ben daarvoor geslaagd bij een kringloop
Oud 02-09-2015, 09:03
Verwijderd
Je merkt aan de prijs wel dat er minder markt voor is. Het stereotorentje dat we nu hebben was 30 euro in 2008. Nu gaan draagbare cd spelers op bol.com vanaf 54 euro en stereotorens vanaf 90.
Oud 02-09-2015, 12:37
Holland Oates
Holland Oates is offline
Je hebt wel een hele hippe gescoord hoor, Sarah.
Oud 02-09-2015, 19:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je merkt aan de prijs wel dat er minder markt voor is. Het stereotorentje dat we nu hebben was 30 euro in 2008. Nu gaan draagbare cd spelers op bol.com vanaf 54 euro en stereotorens vanaf 90.
Mjah. En ik kan me ook voorstellen dat een stereotorentje van 30 euro niet veel voor mag stellen, en dat die van 90 wel ietsje degelijker is.

Citaat:
Heb je Carrie nog nooit gelezen/gezien wtf.
Een van de zeldzame Kings waarbij de verfilming wel duidelijk beter is dan het boek ;o Die uit de jaren 70 dan hè, niet die overbodige tienertroep van een paar jaar geleden.

Citaat:
Ik vind King vaak op zn best als hij z'n liefde voor het bovennatuurlijke/horror/fantasy/thriller een beetje op afstand houdt. (maar verder vind ik bijna alles van hem behoorlijk gaaf hoor, daar niet van /fanboy)
Oud 02-09-2015, 20:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oke oke ik zet het op de lijst. Maar niet bovenaan.
Ja nou ja als enge dingen wil, hoor.
Oud 02-09-2015, 21:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk niet dat Carrie in de smaak valt bij ecnelis, eigenlijk. Ben zelf ook geen fan, alhoewel ik 'm misschien wel nog een keer zou moeten zien.
Oud 02-09-2015, 22:17
Verwijderd
Ik heb vanaf mijn 10e een cd speler. Ik had er zrlf voot gespaard en vroeger werd die veel gebruikt. Nu: zo af en toe
Oud 02-09-2015, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanaf mijn 10e een cd speler. Ik had er zrlf voot gespaard en vroeger werd die veel gebruikt. Nu: zo af en toe
Hoeveel is zrlf en ik wist niet dat ze in Limburg met zoots betalen.
Oud 04-09-2015, 12:55
Megatron
Megatron is offline
Tot mijn stomme verbazing werd er behoorlijk enthousiast geboden op mijn CD/DVD-speler toen ik 'm op MP zette. Jammer genoeg niet kunnen verkopen omdat de tray een mechanisch probleem heeft, bleek toen ik 'm vooraf toch even controleerde alvorens 'm van de hand te doen.

Het dure crap-apparaat speelt amper gebrande DVD's, ongeacht dye, in tegenstelling tot units die je cadeau krijgt bij 'n pak WC-papier.
Oud 04-09-2015, 13:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Holy shit, het ging hier net ineens bizar hard regenen.
Oud 04-09-2015, 13:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En goedkope kutcd/dvdspelers zijn altijd beter ja. En minder erg als ze stuk gaan
Oud 04-09-2015, 15:13
Verwijderd
LittlePhlabiaLikkertje, ga je nog iets leuks doen dit weekend?
Oud 04-09-2015, 15:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Keihard chillen met mijn Xbox je weet toch, the usual. Jij dan?
Oud 04-09-2015, 17:05
Verwijderd
Beetje Office365 scriptjes maken en draaien. Adresboeken maken, dat soort nonsens.
Oud 04-09-2015, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Klinkt fucking boring
Oud 04-09-2015, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is hier fucking kankerkoud en de verwarming is nog niet ingeschakeld
Oud 04-09-2015, 22:59
Verwijderd
Hoezo niet ingeschakeld? Jij hebt daar geen controle over?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten