| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben op school. De helft van de klas heeft geen brief gekregen en wist niet dat we vandaag een normale lesdag te hebben, inclusief mezelf. Ik ben ook nog mijn schoolpasje vergeten, dus ik heb op goed geluk mijn nummer geraden om in te loggen. En we moeten tot 5. Elke week. FUCK MY LIFE. /zeik
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik mag morgen van 7u30 tot 11u30 werken en dan van 13u00 tot 22u30 lessen volgen
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Gisteren zag ik een kikkertje, zeg maar ter grootte van zo'n vies sinterklaasfondantgevuld kikkertje. En toen kronkelde daar een lange, obsceen dikke regenworm. en toen sloeg kikkertje toe en rolden ze een tijdje over elkaar heen in een epische strijd en toen at kik de worm op (goh echt? ja echt).
Het paste amper. Discovery Channel van de bovenste plank in eigen tuin was dat.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Al kijk ik er vooral naar uit om TVVL te gaan doen eigenlijk
|
|
|
|
Thuis, want die vent vond van 12 tot 5 ook wel heel lang om met dezelfde mensen in 1 lokaal te zitten. En hij vond het laatste uur (soort mentoruur) overbodig en vond dat dat wel kwam met de mensen die het nodig hadden. Chill.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een nieuwe cd speler besteld
zonder cassettespeler en mét Bluetooth! En futuristisch design! En het grootste pluspunt ten opzichte van onze huidige cd speler: hij kan (als het goed is) daadwerkelijk cds afspelen! Bij onze huidige werkt het dingetje dat de cd ronddraait niet meer.En ja het is 2015 en ik koop een cd speler. |
|
|
||
|
Citaat:
Het origineel is een van mijn lievelingsfilms, denk ik, in ieder geval op stilistisch gebied.
|
|
|
|
Hier in huis is nog één krakkemikkig laptopje met een cd-speler erin (die me op dit moment derdegraads brandwonden op mn bovenbenen bezorgt). Die gebruikten we laatst toen één der kinderen een CEEDEE had gekregen van een Oud Iemand.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik luister nu bijna alles digitaal, want het is gewoon makkelijk om rond te lopen met m'n telefoon in m'n zak en m'n oordopjes in m'n oren, maarrrr soms trek ik nog wel eens een CD uit de kast. Al sinds m'n 13e heb ik dezelfde JVC boombox met cassettedeck en dat ding werkt echt fantastisch. Er zit een subwoofer in waar je eng van wordt. Watvoor futuristisch ding heb jij dan? Btw, ik zit er aan te denken een nieuwe DVD-speler (of Blu-ray) te kopen. Ik gebruik de oude op zich bijna nooit, want ik download nu alles, maar het lijkt me wel vet om gewoon regiovrije dingen te kunnen kopen zodat ik ook zonder laptop op schoot kan binge-watchen. DVD-extras zijn ook leuk, en ik ben zo iemand die fysieke versies moet hebben van dingen die ik tof vind, want hoe kunnen anderen anders zien dat mijn liefde echt is?!
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die! Ik koop niet veel cd's, drie per jaar ofzo, maar ik zet beneden wel bijna dagelijks een cd op en deze kan ook worden gebruikt om mp3's op je telefoon af te spelen en is compatibel met oa Spotify en internetradio-apps! Laatst gewijzigd op 02-09-2015 om 07:31. |
|
|
|
|
|
Ik heb nog steeds een oldschool stereotoren van eind jarne 80 die ooit van een tante was. Heb vorig jaar de CD-speler daarvan moeten vervangen omdat hij kapot was, maar ben daarvoor geslaagd bij een kringloop
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind King vaak op zn best als hij z'n liefde voor het bovennatuurlijke/horror/fantasy/thriller een beetje op afstand houdt. (maar verder vind ik bijna alles van hem behoorlijk gaaf hoor, daar niet van /fanboy)
|
|
|
|
Tot mijn stomme verbazing werd er behoorlijk enthousiast geboden op mijn CD/DVD-speler toen ik 'm op MP zette. Jammer genoeg niet kunnen verkopen omdat de tray een mechanisch probleem heeft, bleek toen ik 'm vooraf toch even controleerde alvorens 'm van de hand te doen.
Het dure crap-apparaat speelt amper gebrande DVD's, ongeacht dye, in tegenstelling tot units die je cadeau krijgt bij 'n pak WC-papier.
![]() |
|
|