Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik wou dat ik zo stoer was. Heb van aankomst tot ik onder zeil ging gehuild. En gisteravond. En nu ook sinds ik wakker ben, maar dat snap ik niet zo goed. Echt raar, maar voel me nu uiterst emotioneel en ik kan er niks aan doen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Knuf voor LP! Maar je bent nu wel in het mooie, nieuwe ziekenhuis dan toch?
Ik houd ook niet van tandartsen. Vanmiddag mijn afspraak verzet. Moet in oktober weer.
||
Citaat:
Maar misschien gaat het ook gewoon sneller als je iemands ader perforeert. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Heel erg ja ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik mocht om half 5 naar huis, ben nu net pas thuis, want de dokter die nog dingen moest komen tekenen ging eerst eten denk ik, duurde meer dan twee uur voor ze er eindelijk was.
Maar het valt op zich wel mee met de pijn, voordat er wat gaat uitwerken, ga ik nu toch ibu drinken en maar weer mijn bek ijs-en, die is dik ![]()
|
Nou ik neem wel eens 2 ibu 400 en dan voel ik alsnog pijn, dus dat betekent dat mijn pijnlevels hoog zijn en ik dus geen aanstelleritis heb als ik mijn ibuutjes ben vergeten.
Die 600 kan je zeker niet gewoon kopen, ofwel? Anyway, chill voor jou dat het werkt en dat je nog leeft enzo. ![]()
|
Nee, ik kreeg een recept (en vandaag nog een, dus ik zit wel gebakken de komende tijd
![]() ![]() Ik ga eens kijken of ik kan slapen. Net toen ik ging liggen, ging het keihard kloppen (HUHU), maar ik kijk scheel van de slaap inmiddels. Plus, mijn meisje is zo lekker warm ![]() Kusjes!
||
Citaat:
![]() ![]() Ik duw haar ook wel eens weg hoor, vooral in de zomer. In de winter klamp ik me vast for dear life, want ik heb zo'n toffe verwarming in mijn slaapkamer die nooit werkt zoals het hoort (staat dan ook een kast voor, dus my bad) ![]()
|
Er is geen werkend toilet in mijn huis en ik begin dat langzamerhand toch wel vervelend te vinden. De buren die ik hier ken zijn allemaal behoorlijk oud (dement) en eigenlijk wil ik daar ook niet met al mijn viezigheid komen binnen walsen
![]() Maar verder wordt mijn huis wel heel awesome ![]()
|
Het wordt (hopelijk) snel gemaakt
![]() Ik ben toch maar naar een buurvrouw (vriendin van oma) gelopen en die vond het helemaal leuk dat ik langskwam en had hele verhalen over haar verbouwing 30 jaar geleden.
|
![]() |
|
|