Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hou je wtf's en ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En meerdere mensen die elk hun eigen monoloog houden, dat is natuurlijk ook eigenlijk geen communicatie ![]()
||
Citaat:
Overigens vind ik je pannenmanie zelf prima, maar we zijn niet allemaal hetzelfde hier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verder is het ook gewoon vermoeiend als mensen op zoek gaan naar telkens dezelfde splinters in je oog, daarbij consequent hun eigen balken negerend. Je mag best een balk maar ga dan niet doen alsof je opeens geeft om het gevoelsleven van planten. Elke vegetariër heeft dat al 5774279 keer gehoord.
|
![]() |
|
Kazet heeft wel helemaal gelijk in dat er bij speciale dingen soms juist hoge logistieke kosten komen kijken. Ingrediënten/materialen die de halve wereld moeten worden overgevlogen enzo. Op maatschappelijk niveau vind ik dat een heel valide punt. Maar goed, da's meer een kwestie van optimalisatie, en optimalisatie is weer een kwestie van toch gewoon zoveel mogelijk gebruiken. Bovendien laten juist ook de goedkope basismerken van alles overvliegen uit China, dus ik weet niet wat dan uiteindelijk beter is.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi forummers. Ik zit heel erg in dubio over een andere plek voor mijn kat zoeken. Ik ben bijna nooit thuis en het is bijna niet te doen qua schoonmaak. Natuurlijk voel ik me aan de andere kant superschuldig want het is zo'n lief beessie en ik heb haar nu eenmaal ooit in huis genomen dus vind niet dat ik haar zomaar weg kan doen zonder alles geprobeerd te hebben. Mijn hart breekt een beetje als ik er alleen nog maar aan denk, maar zoals het nu gaat is het gewoon niet zo fijn, ik werk fulltime, ben meestal pas laat thuis 's avonds en ben er ook twee hele weekends per maand niet. Wat zouden jullie doen? En zoekt iemand van jullie nog een kat?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Eens in de zoveel tijd kiezen de kokers voor een glutenvrij/vegatarisch/veganistisch menu. Iedereen blij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou eerst in je omgeving rondvragen en dan pas op Marktplaats zetten btw.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Die hele controverse begon ermee dat Azèche zich afvroeg waarom mensen zo agressief reageren op wat zijn al dan niet in haar mond steekt. Daarop bleef het antwoord uit; i.p.v. daarvan wordt de vraag geïnterpreteerd als een eis hier niet te posten. Wat een gedoe allemaal.
|
![]() |
|
|