Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel eens gedaan, omdat iemand anders het had gekocht, maar ik vond het niet heel boeiend en vind het nu gewoon zonde om m'n geld eraan uit te geven.
Al vind ik 't wel wat hebben om met een sterretje en een glas alcohol het nieuwe jaar in te gaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, nooit. Knallers heb ik nooit gesnapt en de buren van mijn ouders verkochten vuurwerk. Het leek alsof alles wat ze niet verkochten, op oudejaarsavond de lucht in ging. Daarnaast had je supergoed uitzicht over de omgeving vanuit het slaapkamerraam van mijn zus, dus zagen we.vuurwerk van vier verschillende dorpen. Nu woon ik in Enschede en aangezien wij ongeveer de enige zijn die niet afsteken, is er genoeg te zien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De beste ever was toch wel de lawinepijl op z'n kop in de zandbak. 2 straten verderop liepen ze nog te klagen over trillende kopjes in de kast. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn buurman is er ook zo paniekerig voor. Gisteren ff samen boodschappen gedaan, staan er jongens carbid te schieten in de tunnel naast het huis en klein vuurwerkspul af te steken, niets echt boeiends verder. Carbid knalt, wij komen erlangs en een jochie dat niet goed oplet rent voor ons uit en zet een of andere pot neer en steekt deze aan. Boemknaldingen. Jochie kreeg van de rest van de groep gigantisch op zijn flikker dat hij niet uitkeek dat er fietsers aankwamen.
Buurman wilde in eerste instantie niet door tunneltje terug :') Zeurpieten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||