Mijn zusje heeft geen ervaring met de gehandicaptenzorg en wil graag een dagje met mij meelopen. Een van de cliënten heeft drie van de vier kinderen verloren en (wij vermoeden dankzij zijn vrouw) heeft geen contact meer mijn zijn enige nog levende kind. Hij vindt familie heel belangrijk maar het is een moeilijk onderwerp. Ik ging aan hem uitleggen dat mijn zusje aan het leren is om voor mensen te zorgen en dat ze graag met mij mee wil kijken omdat ik al voor hem zorg. Of hij dat goed vond. Hij werd helemaal emotioneel. "ik vind het mooi dat je zus komt kijken. Wat fijn. Maar ik moet er wel om huilen. Ik wee tniet waarom. Ik heb te veel emoties." <3
En ik leerde gisteren dat een van mijn client die ik dus al.drie maanden helemaal aan- en uitkleedt, zichzelf gewoon kan uitkleden. draak dat het is. Zo gaaf <3
17-05-2016, 10:22
Verwijderd
Wij zijn de enige klas van mijn opleiding die geen vrij heeft
Ik heb trouwens van de week een tweepersoons pop up tent gekocht, past er geen TWEEPERSOONSluchtbed in. En dat is nog het kleinste tweepersoonsluchtbed ook. Wtf.
Ik heb trouwens van de week een tweepersoons pop up tent gekocht, past er geen TWEEPERSOONSluchtbed in. En dat is nog het kleinste tweepersoonsluchtbed ook. Wtf.