Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2016, 09:23
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Ik vind een meisje nu al een paar dagen leuk. En heb dit ook al gezegd op whatsapp. Eigenlijk ging het voor mij niet te snel maar voor haar wel. Ze zegt steeds laten we maar gewoon vrienden blijven. Maar ik vind haar niet leuk op die manier. Heb ik het nu al verpest of zijn er een paar tips om aantrekkingskracht te creëren. Ik wil wel vragen of ze een keer iets wilt doen ofzo maar ben bang dat ze nee zecht.

Ik heb haar ook verteld dat ik bijna nooit een meisje leuk vind en haar wel en dat ze knap is .

Dus hoe moet ik nu verder? Denk wel dat ze iets met we wil maar nu nog niet en dat het allemaal een beetje te snel ging!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2016, 13:22
Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon met rust laten en normaal doen. Denk dat je het pistool te snel hebt afgeschoten.
Oud 11-08-2016, 14:07
Tycho25
Tycho25 is offline
Je zal moeten leven met vriendschap
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 14:30
Elin3
Elin3 is offline
Het is vaak beter om iemand wat beter te leren kennen voor je over je gevoelens begint. Je kunt vrienden met haar worden, hopen dat haar houding verandert als ze je beter kent (niet pushen) of het laten gaan en niet meer investeren in dit contact.
Oud 11-08-2016, 15:11
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Citaat:
Het is vaak beter om iemand wat beter te leren kennen voor je over je gevoelens begint. Je kunt vrienden met haar worden, hopen dat haar houding verandert als ze je beter kent (niet pushen) of het laten gaan en niet meer investeren in dit contact.
Denk je dat het wel nog mogelijk is? Ik vind iemand niet zo snel leuk en zij was perfect!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 15:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Denk je dat het wel nog mogelijk is? Ik vind iemand niet zo snel leuk en zij was perfect!
Waarom is zij perfect? Ken je haar goed? Kent zij jou goed? Hadden jullie veel contact (via app of in het echt)?
Oud 11-08-2016, 15:24
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Citaat:
Waarom is zij perfect? Ken je haar goed? Kent zij jou goed? Hadden jullie veel contact (via app of in het echt)?
Gewoon omdat ze knap is en we het altijd heel gezellig hebben! We hebben in 3 dagen op whatsapp alleen en dan heb ik het dus niet over insta, snapchat etc 3.600 berichten naar elkaar gestuurd!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 15:25
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Citaat:
En al de andere meisjes uit mijn vorige klas waren allemaal niet leuk! Ik heb haar dan wel niet in het echt een keer gezien maar ze is gewoon super aardig en knap!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 17:32
Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Ik heb haar dan wel niet in het echt een keer gezien maar ze is gewoon super aardig en knap!
Je bedoelt geen real life contact? Want daar moet dan sowieso ff verandering in komen (naar mijn mening)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 19:02
Anonymous John
Anonymous John is offline
3.600 berichten zijn leuk en aardig, maar al dat binnen 3 dagen tijd is overkill. Mensen met rust laten zodat dingen inzinken is belangrijk qua relatievorming.

Of iemand zit nu te schaterlachen omdat jullie nog nooit hebben ontmoet, en je daarbij gecatfished bent.
Oud 11-08-2016, 19:19
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Citaat:
Je bedoelt geen real life contact? Want daar moet dan sowieso ff verandering in komen (naar mijn mening)
En hoe ? wat is een slimme manier om te vragen? Ik durf wel maar wil het niet nog meer verpesten!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 19:21
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Citaat:
3.600 berichten zijn leuk en aardig, maar al dat binnen 3 dagen tijd is overkill. Mensen met rust laten zodat dingen inzinken is belangrijk qua relatievorming.

Of iemand zit nu te schaterlachen omdat jullie nog nooit hebben ontmoet, en je daarbij gecatfished bent.
Ja het is misschien overkill maar het kwam van 2 kanten dus ik heb haar ook niet vol gespamed toen ze er niet was ( ook niet toen ze er wel was), maar we verzinnen om de beurt een onderwerp en daar appen we dan over. En het is ook nog zo dat de appjes niet 3 regels zijn ofzo maar soms ook alleen een smiley.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten