Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2016, 15:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Video en audio drivers updaten. Zelfde met de ATK driver.
Citaat:
Ik zal het proberen
En eventueel automatische driverupdates uitzetten. (Werkt helaas niet geheel betrouwbaar.) Drivers kun je namelijk vaak beter met de hand bijhouden, mocht dat nodig zijn.
Oud 16-08-2016, 15:49
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Blablabla
Oud 16-08-2016, 17:05
Verwijderd
Citaat:
En eventueel automatische driverupdates uitzetten. (Werkt helaas niet geheel betrouwbaar.) Drivers kun je namelijk vaak beter met de hand bijhouden, mocht dat nodig zijn.
Dat jij er problemen mee hebt wil niet zeggen dat iedereen dat uit moet zetten.
Hier gaat het bv prima.
Oud 16-08-2016, 17:08
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
en ik heb een nieuwe computer
En nu kun je schepen nemen met 248 kanonnen?
Oud 16-08-2016, 17:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hier gaat het bv prima.
Alleen loop je dan wel het risico dat de drivers van de fabrikant weer vervangen worden door de verkeerde. (Ik ga er vanuit dat jij ook een driverprobleem vermoed.)
Oud 16-08-2016, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Hier gaat het bv prima.
Ik heb het echt nog nérgens fout zien gaan. Hij is net Donald Trump als het gaat om digitale dingen.
Oud 16-08-2016, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Alleen loop je dan wel het risico dat de drivers van de fabrikant weer vervangen worden door de verkeerde. (Ik ga er vanuit dat jij ook een driverprobleem vermoed.)
Microsoft schrijft maar enkele reference drivers, het gros wordt door de fabrikanten geschreven. Microsoft heeft echter strenge kwaliteitseisen voor de drivers die via Windows Update worden aangeboden. Nogmaals; dat jij het niet snapt betekent niet dat er goede redenen voor iets zijn. Bemoei je nou gewoon maar niet meer met computers. Mensen die automatische updates uitzetten en géén developers zijn of power users met bijzondere applicaties die bijzondere systeemvereisten hebben horen geen enkele computer of telefoon of tablet te beheren.
Oud 16-08-2016, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat zij nooit drivers heeft geupdate van fabrikant website en het probleem juist verouderde is. Misschien helpt Windows update n paar keer draaien ook wel. Anders ff handmatig doen.

Ik heb nog nooit verkeerde gehad via Windows update overigens. Zelfs mijn line6 guitarport pakt ie nu wat in Windows 8 niet gebeurde.
Oud 16-08-2016, 18:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb het echt nog nérgens fout zien gaan. Hij is net Donald Trump als het gaat om digitale dingen.
Tot nu toe onder W7 in elk geval al een driverupdate die de draadloze netwerkinterface van een laptop zowat onbruikbaar maakte, terugzetten oude door de fabrikant lostte het weer op. Onder W10 tot nu toe ongecontroleerde downgrade graphics driver (AMD Crimson 16.7.3 (WHQL) naar 15.11) die een behoorlijke puinhoop gaf, aangezien de nieuwere ook niet correct verwijderd werd.
Oud 16-08-2016, 18:07
Verwijderd
Dat met die amd driver heb ik nog nooit zien gebeuren. Altijd blijft de 16.x gewoon staan.
Oud 16-08-2016, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Tot nu toe onder W7 in elk geval al een driverupdate die de draadloze netwerkinterface van een laptop zowat onbruikbaar maakte, terugzetten oude door de fabrikant lostte het weer op. Onder W10 tot nu toe ongecontroleerde downgrade graphics driver (AMD Crimson 16.7.3 (WHQL) naar 15.11) die een behoorlijke puinhoop gaf, aangezien de nieuwere ook niet correct verwijderd werd.
Anecdotaal bewijs dat misschien één keer is voorgekomen. Misschien drie keer bij jou. That's it.
Oud 16-08-2016, 18:09
Verwijderd
Het zijn computers en die worden door mensen gemaakt dus daarom maken ze fouten soms.
Oud 16-08-2016, 18:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik gebruik trouwens de (aangepaste) drivers van de website van de moederbordfabrikant, graphics driver van de AMD-website en nog een driver van de website van de fabrikant van m'n draadloze netwerkkaart. Niks vreemds dus. En, oh ja, nog een .inf plus kleurprofiel voor de monitor.

Laatst gewijzigd op 16-08-2016 om 18:19.
Oud 16-08-2016, 18:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat met die amd driver heb ik nog nooit zien gebeuren. Altijd blijft de 16.x gewoon staan.
Niet als je die installeert voordat hij een keer automatisch 15.11 geïnstalleerd heeft. Na update laat hij hem wel gewoon staan, behalve als je de Aniversary Update installeert.
Oud 16-08-2016, 18:14
Elin3
Elin3 is offline
Er staan hier vijf borden met stukjes en snippers chocola in de koelkast en ik heb zo'n enorm gebrek aan zelfdiscipline
Oud 16-08-2016, 18:16
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er staan hier vijf borden met stukjes en snippers chocola in de koelkast en ik heb zo'n enorm gebrek aan zelfdiscipline
Je kunt het hebben
Oud 16-08-2016, 18:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kunt het hebben
Dat is waar! Al wordt m'n huid er niet al te blij van denk ik
Oud 16-08-2016, 18:28
Verwijderd
Ach Eline, huid schmuid. Live a Little!
Oud 16-08-2016, 18:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Chocola is vies, Eline. Jakkiebah. Om te kotsen. Blegh. etc.
Oud 16-08-2016, 18:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ach Eline, huid schmuid. Live a Little!
Het is zowel vet in de chocola, al ben ik niet enorm gevoelig voor puistjes, als feit dat ik niet te veel melk binnen moet krijgen. En ik denk dat ik al redelijk op m'n maximum zit voor vandaag met de cereal met melk van vanmorgen
Oud 16-08-2016, 18:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh dangie, ik heb uiteindelijk toch een vriend gevonden om mee te gaan naar Lowlands, maar hij kan pas op vrijdag, vanwege werk enzo blahblah. Hij belde me om dat te vertellen, en dat telefoongesprek was super awkward. Nu zegt hij in de groepsapp dat hij zich heeft opgeofferd om met me mee te gaan en nu is een vriendin van ons 'm aan 't bashen.
Graag of niet hoor, conjo.
Oud 16-08-2016, 19:01
Verwijderd
Leuke vriend ho!
Oud 16-08-2016, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Oh dangie, ik heb uiteindelijk toch een vriend gevonden om mee te gaan naar Lowlands, maar hij kan pas op vrijdag, vanwege werk enzo blahblah. Hij belde me om dat te vertellen, en dat telefoongesprek was super awkward. Nu zegt hij in de groepsapp dat hij zich heeft opgeofferd om met me mee te gaan en nu is een vriendin van ons 'm aan 't bashen.
Graag of niet hoor, conjo.
Kom bij ons staan dan.
Oud 16-08-2016, 19:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kom bij ons staan dan.
Weet niet of ik dat wel aankan.
Maar ik zit donderdag dus wel een lange tijd alleen, dus ik contact jullie sowieso wel.
Oud 16-08-2016, 19:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zoveel mooie katoen gekregen van mijn oom, zijn vrouw (mijn tante) is een paar jaar geleden overleden. Zoveel zin om er iets moois mee te maken.
Oud 16-08-2016, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik trouwens de (aangepaste) drivers van de website van de moederbordfabrikant, graphics driver van de AMD-website en nog een driver van de website van de fabrikant van m'n draadloze netwerkkaart. Niks vreemds dus. En, oh ja, nog een .inf plus kleurprofiel voor de monitor.
Gebruik de reference drivers. Die zijn beter.
Oud 16-08-2016, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Weet niet of ik dat wel aankan.
Maar ik zit donderdag dus wel een lange tijd alleen, dus ik contact jullie sowieso wel.
Wil je m'n nummer?
Oud 16-08-2016, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Het zijn computers en die worden door mensen gemaakt dus daarom maken ze fouten soms.
Ik heb hier een hele stapel oude KIJKs uit de jaren '70 liggen en wat ze schrijven over technologie en computers enzo is echt fantastisch. Allemaal toekomstvoorspellingen enzo.

Er was een artikel over automatische piloten en daar zeiden ze dat automatische piloten foutloos zouden kunnen werken, als ze niet met mensen hoefden te werken. Mensen zijn gewoon kut.
Oud 16-08-2016, 20:31
Verwijderd
Haubenmeise waarom heb je eigenlijk een computer nodig? Je kan ook boeken lezen, en naar de bibliotheek om daar op Wikipedia te zitten. En om te zien hoe laat het is heb je dat telefoonnummer.
Oud 16-08-2016, 20:35
Verwijderd
Ik ben hier drie dagen niet geweest ofzo en het forum is echt... heel erg dood
Oud 16-08-2016, 20:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben aan het chillen in de UK en heb bijzonder weinig drama's en dilemma's om hier te delen
Oud 16-08-2016, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aan het chillen in de UK en heb bijzonder weinig drama's en dilemma's om hier te delen
Ohhh nice. Wat ben je daar aan het doen?

Ik heb heel veel drama's maar ze zijn matig interessant. ik heb morgen een deadline en het lukt niet
Oud 16-08-2016, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier een hele stapel oude KIJKs uit de jaren '70 liggen en wat ze schrijven over technologie en computers enzo is echt fantastisch. Allemaal toekomstvoorspellingen enzo.

Er was een artikel over automatische piloten en daar zeiden ze dat automatische piloten foutloos zouden kunnen werken, als ze niet met mensen hoefden te werken. Mensen zijn gewoon kut.
In iedere editie een stukje BASIC die je over kan typen. Mieters! Ik heb de allereerste editie hier nog ergens slingeren. En in de jaren '80 hadden we een abonnement.

Ja en daar ben ik het wel mee eens, maar mensen maken de automatische piloten dus die zin sowieso kut.
Oud 16-08-2016, 20:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ohhh nice. Wat ben je daar aan het doen?

Ik heb heel veel drama's maar ze zijn matig interessant. ik heb morgen een deadline en het lukt niet
Ik heb ruim drie weken vrijwilligerswerk gedaan voor een Christelijk Youth Centre hier. Kampactiviteiten begeleiden, Bijbelstudies leiden, veel schoonmaakwerk. Over twee dagen ga ik weer naar huis, en ik ga het team en het prachtige huis waar we in wonen zo missen!

Ik heb wel een boeiend dilemma maar dat hoeft niet zo nodig heel het internet te weten
Oud 16-08-2016, 20:42
Verwijderd
Citaat:
In iedere editie een stukje BASIC die je over kan typen. Mieters! Ik heb de allereerste editie hier nog ergens slingeren. En in de jaren '80 hadden we een abonnement.

Ja en daar ben ik het wel mee eens, maar mensen maken de automatische piloten dus die zin sowieso kut.
Ik heb totaal geen verstand over automatische piloten.

En nee ik ben nog geen basic tegengekomen! Wel dingen als 'mogelijk kunnen huiscomputers over twintig jaar stemmen herkennen!' en over die dingen krijg ik nu gewoon college.

Ze vinden telepathie ook een heel goede verklaring voor allerlei mysterieuze effecten. ('Hoe komt Rosemary Brown aan haar contacten met dode componisten? Wellicht gaat het om doodgewone telepathie. De parapsychologie heeft allang vastgesteld, dat telepathie niet gebonden is aan tijd - in dat geval is van een geest dus geen sprake.')
Oud 16-08-2016, 20:43
Elin3
Elin3 is offline
Wat studeer jij eigenlijk Azèche?
Oud 16-08-2016, 20:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vakantie, ruim een week weggeweest en ben afgelopen twee weken hier amper geweest
Oud 16-08-2016, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ruim drie weken vrijwilligerswerk gedaan voor een Christelijk Youth Centre hier. Kampactiviteiten begeleiden, Bijbelstudies leiden, veel schoonmaakwerk. Over twee dagen ga ik weer naar huis, en ik ga het team en het prachtige huis waar we in wonen zo missen!

Ik heb wel een boeiend dilemma maar dat hoeft niet zo nodig heel het internet te weten
Als je het hier neerzet is het toch over een halfjaar weer naar het archief johhhh.

En leuk!

Ik hoorde laatst voor het eerst in mijn leven iemand 'christelijk' niet-ironisch uitspreken als 'gristelijk' en ik was echt van
Oud 16-08-2016, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Wat studeer jij eigenlijk Azèche?
Ik PM je even!

Citaat:
Vakantie, ruim een week weggeweest en ben afgelopen twee weken hier amper geweest
Waar was je heen?
Oud 16-08-2016, 20:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Kattepetatje, hoe ist met je?
Oud 16-08-2016, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Kattepetatje, hoe ist met je?
FRIET :@

maar eh ja ik weet niet. Ik ben ongesteld. En mijn gezondheid is nogal matig. En mijn karakter/humeur. En ik heb morgen dus een deadline maar mijn hoofd is één grote soep. Dus ik weet het echt niet.

Hoe is het met jou?
Oud 16-08-2016, 20:59
Verwijderd
Ik wil als scriptie een opwekkingsliederengenerator maken. Het zit zo simpel in elkaar.

Ik was laatst bij een kerkdienst met alleen opwekkingsliedjes en ik ken helemaal geen opwekkingsliedjes (tot een jaar terug kende ik het hele concept niet), maar na de eerste regel kan je de volledige melodie voorspellen en de theologie/boodschap is ook niet echt ehh ingewikkeld. Ik vind het wel een fascinerend fenomeen.
Oud 16-08-2016, 21:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
FRIET :@

maar eh ja ik weet niet. Ik ben ongesteld. En mijn gezondheid is nogal matig. En mijn karakter/humeur. En ik heb morgen dus een deadline maar mijn hoofd is één grote soep. Dus ik weet het echt niet.

Hoe is het met jou?
Okee, Kietefrietje.

Aai over je bol en warme kruiken en chocoladeoverdosisen voor jou.
Moet je nog veel doen voor je deadline? Of kan je mss uitstel regelen vanwege ziekte?

Met mij gaat t altijd tzelfde joh. Net effe heen en weer geweest naar Roffa om lowlandsdingen te regelen en morgenochtend weer vroeg een afspraak met psychmevrouw ookal was ik de agelopen dagen pas rond 3 uur wakker.
Lekker praten over m'n niet-echt-problemen.

Oh en ik ga begin september weer vol aan de studie en ik knijp m nu al. Yaaaay.
Oud 16-08-2016, 21:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat is een opwekkingsliedje? Om weeën op te wekken?
Oud 16-08-2016, 21:03
Verwijderd
Ik zou wel uitstel kunnen krijgen, maar dat wil ik niet, want ik word zo ongelukkig hiervan en ik wil er niet nog langer mee zitten. En ik vind die professor echt fantastisch en ik wil haar niet soort van teleurstellen door te zeggen dat ik een mongool ben met een concentratieboog van ~1 minuut en geen samenhang in mijn gedachten.
Oud 16-08-2016, 21:03
Verwijderd
Ga je voltijd studeren? Hoeveel studiepunten moet je nog?
Oud 16-08-2016, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Nee het zijn christelijke liedjes met een soort studio900-tune en teksten van

ik houd van God mijn Heer
in de hemel is hij heilig
heilig heilig heilig
zijn zoon Jezus is voor ons gestorven
oh God toon mij uw pad
heilig heilig heilig

Ik vind het echt superkut maar ik vind de hele beweging en het type mensen echt best wel fascinerend.
Oud 16-08-2016, 21:05
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou ja, als je ziek bent heb je toch wel een goede reden om niet helder te zijn. En als ze tof is wil ze je vast ook wel helpen om het te halen.

Ik dacht ook dat docenten wel klaar met me zouden zijn, maar de studiecoordinator was super begripvol en gaat me helpen om komend jaar goed te laten verlopen.
Oud 16-08-2016, 21:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 16-08-2016, 21:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een bepaald genre Christelijke muziek met vaak vrij voorspelbare melodie en tekst en veel herhaling.

Regels voor berichten