Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier gaat het bv prima. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nog nooit verkeerde gehad via Windows update overigens. Zelfs mijn line6 guitarport pakt ie nu wat in Windows 8 niet gebeurde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik trouwens de (aangepaste) drivers van de website van de moederbordfabrikant, graphics driver van de AMD-website en nog een driver van de website van de fabrikant van m'n draadloze netwerkkaart. Niks vreemds dus. En, oh ja, nog een .inf plus kleurprofiel voor de monitor.
Laatst gewijzigd op 16-08-2016 om 18:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Oh dangie, ik heb uiteindelijk toch een vriend gevonden om mee te gaan naar Lowlands, maar hij kan pas op vrijdag, vanwege werk enzo blahblah. Hij belde me om dat te vertellen, en dat telefoongesprek was super awkward. Nu zegt hij in de groepsapp dat hij zich heeft opgeofferd om met me mee te gaan en nu is een vriendin van ons 'm aan 't bashen.
![]() Graag of niet hoor, conjo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zoveel mooie katoen gekregen van mijn oom, zijn vrouw (mijn tante) is een paar jaar geleden overleden. Zoveel zin om er iets moois mee te maken.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er was een artikel over automatische piloten en daar zeiden ze dat automatische piloten foutloos zouden kunnen werken, als ze niet met mensen hoefden te werken. Mensen zijn gewoon kut. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja en daar ben ik het wel mee eens, maar mensen maken de automatische piloten dus die zin sowieso kut. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een boeiend dilemma maar dat hoeft niet zo nodig heel het internet te weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee ik ben nog geen basic tegengekomen! Wel dingen als 'mogelijk kunnen huiscomputers over twintig jaar stemmen herkennen!' en over die dingen krijg ik nu gewoon college. ![]() Ze vinden telepathie ook een heel goede verklaring voor allerlei mysterieuze effecten. ('Hoe komt Rosemary Brown aan haar contacten met dode componisten? Wellicht gaat het om doodgewone telepathie. De parapsychologie heeft allang vastgesteld, dat telepathie niet gebonden is aan tijd - in dat geval is van een geest dus geen sprake.') ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En leuk! Ik hoorde laatst voor het eerst in mijn leven iemand 'christelijk' niet-ironisch uitspreken als 'gristelijk' en ik was echt van ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil als scriptie een opwekkingsliederengenerator maken. Het zit zo simpel in elkaar.
Ik was laatst bij een kerkdienst met alleen opwekkingsliedjes en ik ken helemaal geen opwekkingsliedjes (tot een jaar terug kende ik het hele concept niet), maar na de eerste regel kan je de volledige melodie voorspellen en de theologie/boodschap is ook niet echt ehh ingewikkeld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aai over je bol en warme kruiken en chocoladeoverdosisen voor jou. Moet je nog veel doen voor je deadline? Of kan je mss uitstel regelen vanwege ziekte? Met mij gaat t altijd tzelfde joh. Net effe heen en weer geweest naar Roffa om lowlandsdingen te regelen en morgenochtend weer vroeg een afspraak met psychmevrouw ookal was ik de agelopen dagen pas rond 3 uur wakker. ![]() Lekker praten over m'n niet-echt-problemen. ![]() Oh en ik ga begin september weer vol aan de studie en ik knijp m nu al. Yaaaay.
|
Verwijderd
|
Ik zou wel uitstel kunnen krijgen, maar dat wil ik niet, want ik word zo ongelukkig hiervan en ik wil er niet nog langer mee zitten.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik houd van God mijn Heer in de hemel is hij heilig heilig heilig heilig zijn zoon Jezus is voor ons gestorven oh God toon mij uw pad heilig heilig heilig Ik vind het echt superkut ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ja, als je ziek bent heb je toch wel een goede reden om niet helder te zijn. En als ze tof is wil ze je vast ook wel helpen om het te halen.
Ik dacht ook dat docenten wel klaar met me zouden zijn, maar de studiecoordinator was super begripvol en gaat me helpen om komend jaar goed te laten verlopen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|