Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie het een beetje als de 'pieces of flair' die Jennifer Aniston in Grandma's boy moet dragen. Ik denk dat Geert ipv Pieces of flair, elke pvv medewerker verplicht minstens 5 uitingen tegen de Islam per maand moet maken. Een twitterbanner als dat levert zeker 2,5 punt op.
|
Verwijderd
|
Hallo!
Hoe was KT Tunstall? Wat goed Loezz, moeten jullie veel doen in jullie huis of valt het mee? Ik ga zo mijn wenkbrauwen laten verven, ga lekker in de stad rondstruinen en heb een controle afspraak bij de podoloog. Ik hoop vanavond naar de bioscoop te gaan ![]() Wat ga jij doen Harira? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik rekende op leuke maar tamelijk standaard poprockindie shiz, maar het was zo persoonlijk en grappig en raak allemaal ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als je je wenkbrauwen verft, vind je dan niet dat ze er de eerste week wat 'hard' uitzien?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ging online beha shoppen en nu heb ik nog niks besteld i.v.m. keuzestress en het niet nodig hebben van vier nieuwe beha's ![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb verder geen flauw idee. NOg nooit mijn wenkbrauwen geverfd, maar ik ben dat eeuwige gepruts met bijtekenen toch wel zo ontzettend zat dat ik dit wel eens wil proberen! We gaan het zien. Ik ben sowieso wel benieuwd of het er een beetje natuurlijk uit kan zien - want mooi strak gevormde wenkbrauwen zijn wel heel tof, maar passen niet zo goed bij me. Dus natuurlijk is sowieso wel een must. Citaat:
![]() Oke grapje ik zou dat ook wel willen kunnen maar ik moet ze echt passen in de winkel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jongens ik ga op termijn iets van mijn zus kopen om hier op te hangen en zij zou hier naar kijken. Haar kennende duurt dat nog wel drie jaar, dus nu ben ik op zoek naar iets moois om tot die tijd op te hangen. Een poster of een print of een kunstwerk of weetikveelwat. Grootte ongeveer 50/70 - beetje kleiner en groter mag. Iets wat een vriendelijke uitstraling heeft, liefst met kleur. Tips voor waar ik moet kijken? Ik weet het zelf niet zo goed. Wie vinden jullie goed/mooi/prachtig/helemaal niks?
|
![]() |
||
Citaat:
Wacht alleen wel effe tot ze sale hebben (best vaak)
||
Verwijderd
|
Citaat:
https://onterfdgoed.com/ |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Mijn wenkbrauwen zijn geslaagd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zondag ga ik naar Amy MacDonald in Tivoli en ik heb net kaarten gekocht voor Diane Birch in Paradiso in mei.
Zo fijn, eindelijk artiesten zien die ik al bijna 10 jaar wil zien ![]()
|
|