Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2017, 19:23
df
df is offline
Even mezelf quoten maar ik vraag me echt af wat ze nou dacht toen ze dit maakte eigenlijk. En of ze uberhaupt nadenkt.

En daar betalen wij dan belasting voor!!! 1!1!1!1!1!1!1
Oud 28-02-2017, 19:29
Verwijderd
Tering wat slecht
Oud 28-02-2017, 19:31
Verwijderd
Dank jd wel Zoef en Daan

Wij sluiten carnaval af met shoarma en The Sword in the Stone
Oud 28-02-2017, 19:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh goed weer die aflevering van vier handen op een buik met Driekus
Oud 28-02-2017, 19:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik dacht dat er nog een nieuwe aflevering was
Oud 28-02-2017, 19:38
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Even mezelf quoten maar ik vraag me echt af wat ze nou dacht toen ze dit maakte eigenlijk. En of ze uberhaupt nadenkt.

En daar betalen wij dan belasting voor!!! 1!1!1!1!1!1!1
Moest van Geert
Oud 28-02-2017, 19:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik zie het een beetje als de 'pieces of flair' die Jennifer Aniston in Grandma's boy moet dragen. Ik denk dat Geert ipv Pieces of flair, elke pvv medewerker verplicht minstens 5 uitingen tegen de Islam per maand moet maken. Een twitterbanner als dat levert zeker 2,5 punt op.
Oud 28-02-2017, 19:56
Not for Sale
Not for Sale is offline
Jezusgodverdetering

Hoe idioot kun je het maken, om de tekst van nota bene een fucking holocaustmonument te verdraaien naar een boodschap van haat en onverdraagzaamheid?
Oud 01-03-2017, 06:03
Verwijderd
Stuifregen is maar poep
Oud 01-03-2017, 15:35
Loezzel
Loezzel is offline
Er zit een snurkend meisje voor me in de trein. Zal ik haar wakker maken?
Oud 01-03-2017, 16:37
Verwijderd
Ons nieuwe autootje is echt
Oud 01-03-2017, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Er zit een snurkend meisje voor me in de trein. Zal ik haar wakker maken?
Ja! Knijp dr!
Oud 01-03-2017, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ons nieuwe autootje is echt
Wa hedde ge gehoald?
Oud 01-03-2017, 17:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
In haar neus!
Oud 01-03-2017, 17:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wa hedde ge gehoald?
Een nieuwe auto...
Oud 01-03-2017, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Wa hedde ge gehoald?
Dit:

Citaat:
Een nieuwe auto...
Oud 01-03-2017, 19:06
Verwijderd
Oud 02-03-2017, 23:07
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoi ik ga zo naar KT Tunstall en ik denk dat dat leuk wordt
Oud 02-03-2017, 23:08
zoef de haas
zoef de haas is offline
gaaf!
Oud 02-03-2017, 23:30
Elin3
Elin3 is offline
Tof!
Oud 03-03-2017, 06:59
Verwijderd
Goedemorgen! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Oud 03-03-2017, 07:01
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hoi ik ga zo naar KT Tunstall en ik denk dat dat leuk wordt
Jaloers!
Oud 03-03-2017, 07:03
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Goedemorgen! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
We gaan zo verder klussen in ons nieuwe huisje. M'n ouders komen vanmiddag op visite. M'n moeder gaat me helpen met de gordijnen op de juiste lengte te maken.
Oud 03-03-2017, 07:08
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Enig!
Oud 03-03-2017, 07:13
Verwijderd
Hallo!

Hoe was KT Tunstall?
Wat goed Loezz, moeten jullie veel doen in jullie huis of valt het mee?

Ik ga zo mijn wenkbrauwen laten verven, ga lekker in de stad rondstruinen en heb een controle afspraak bij de podoloog. Ik hoop vanavond naar de bioscoop te gaan

Wat ga jij doen Harira?
Oud 03-03-2017, 07:20
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Welke film wil je zieeeeen
Oud 03-03-2017, 07:21
Positive mind
Positive mind is offline
Ik ga een weekendje weg!
Oud 03-03-2017, 07:30
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Hoe was KT Tunstall?
Superleuk, keihard mijn verwachtingen overtroffen

Ik rekende op leuke maar tamelijk standaard poprockindie shiz, maar het was zo persoonlijk en grappig en raak allemaal En een heel groot deel van de tijd was ze eigenlijk grapjes aan het maken of levenslessen aan het delen of maf aan het doen en dat werkte ook allemaal prima
Oud 03-03-2017, 07:47
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hallo!

Hoe was KT Tunstall?
Wat goed Loezz, moeten jullie veel doen in jullie huis of valt het mee?

Ik ga zo mijn wenkbrauwen laten verven, ga lekker in de stad rondstruinen en heb een controle afspraak bij de podoloog. Ik hoop vanavond naar de bioscoop te gaan

Wat ga jij doen Harira?
Nee, geen vloeren leggen of verven ofzo, wel veel kasten in elkaar zetten, gordijnen doen, eethoek schuren en lakken, dat soort klusjes

Als je je wenkbrauwen verft, vind je dan niet dat ze er de eerste week wat 'hard' uitzien?
Oud 03-03-2017, 07:47
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:

Ik rekende op leuke maar tamelijk standaard poprockindie shiz, maar het was zo persoonlijk en grappig en raak allemaal En een heel groot deel van de tijd was ze eigenlijk grapjes aan het maken of levenslessen aan het delen of maf aan het doen en dat werkte ook allemaal prima
Wauw, nu ben ik nog jaloerserderder! Gaaf hoor!
Oud 03-03-2017, 07:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wauw, nu ben ik nog jaloerserderder! Gaaf hoor!
Dit ja

Ik ging online beha shoppen en nu heb ik nog niks besteld i.v.m. keuzestress en het niet nodig hebben van vier nieuwe beha's
Oud 03-03-2017, 07:55
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dit ja

Ik ging online beha shoppen en nu heb ik nog niks besteld i.v.m. keuzestress en het niet nodig hebben van vier nieuwe beha's
Als je het kunt betalen, gewoon alle vier nemen, hoef je ook geen keuzestress te hebben
Oud 03-03-2017, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Welke film wil je zieeeeen
Ik wilde naar Lala Land maar dat gaat 'm niet worden want die draait om 1530. HELAASCH. Verder draait er weinig interessants Dan maar thuis wat prutsen.

Citaat:

Oeh, gaaf Tof als mensen zo enthousiast zijn.

Citaat:
Nee, geen vloeren leggen of verven ofzo, wel veel kasten in elkaar zetten, gordijnen doen, eethoek schuren en lakken, dat soort klusjes

Als je je wenkbrauwen verft, vind je dan niet dat ze er de eerste week wat 'hard' uitzien?
Oh, als dat alles is, dan valt het wel mee! Toch? Tenminste, de verhuizingen die ik (al dan niet bij vrienden) heb gedaan, waren een stuk arbeidsintensiever en er moest echt ontzettend veel in die huizen gebeuren.

Ik heb verder geen flauw idee. NOg nooit mijn wenkbrauwen geverfd, maar ik ben dat eeuwige gepruts met bijtekenen toch wel zo ontzettend zat dat ik dit wel eens wil proberen! We gaan het zien. Ik ben sowieso wel benieuwd of het er een beetje natuurlijk uit kan zien - want mooi strak gevormde wenkbrauwen zijn wel heel tof, maar passen niet zo goed bij me. Dus natuurlijk is sowieso wel een must.

Citaat:
Dit ja

Beha's moet je ook niet online kopen

Oke grapje ik zou dat ook wel willen kunnen maar ik moet ze echt passen in de winkel
Oud 03-03-2017, 07:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je het kunt betalen, gewoon alle vier nemen, hoef je ook geen keuzestress te hebben
Ik heb nu al drie beha's van dat type die ik om en om draag (althans, dat is het idee, in de praktijk draag ik de donkerblauwe het meest omdat die zo'n mooie kleur heeft) en ik heb de laatste tijd al vrij veel uitgegeven...
Oud 03-03-2017, 08:01
Verwijderd
OH JA
Oud 03-03-2017, 08:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Beha's moet je ook niet online kopen

Oke grapje ik zou dat ook wel willen kunnen maar ik moet ze echt passen in de winkel
Vast merk (Freya) en model waarvan ik weet dat ie goed zit, dus online bestellen durf ik wel aan. Hier in het centrum kan je dat merk volgens mij ook niet krijgen en inmiddels wil ik niet anders meer. Dus internet met bijna onbeperkte keuze is dan fijner dan een winkel met weinig voorraad.
Oud 03-03-2017, 08:04
Verwijderd
Jongens ik ga op termijn iets van mijn zus kopen om hier op te hangen en zij zou hier naar kijken. Haar kennende duurt dat nog wel drie jaar, dus nu ben ik op zoek naar iets moois om tot die tijd op te hangen. Een poster of een print of een kunstwerk of weetikveelwat. Grootte ongeveer 50/70 - beetje kleiner en groter mag. Iets wat een vriendelijke uitstraling heeft, liefst met kleur. Tips voor waar ik moet kijken? Ik weet het zelf niet zo goed. Wie vinden jullie goed/mooi/prachtig/helemaal niks?
Oud 03-03-2017, 08:35
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ALLEEN ESCHER
Oud 03-03-2017, 08:39
Verwijderd
Ik ga bezig met mijn afstudeeronderzoek. Kutafstudeeronderzoek. En aan het einde van de dag naar mijn twee jarige nichtjes. Ze zijn 18 geworden.
Oud 03-03-2017, 09:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jongens ik ga op termijn iets van mijn zus kopen om hier op te hangen en zij zou hier naar kijken. Haar kennende duurt dat nog wel drie jaar, dus nu ben ik op zoek naar iets moois om tot die tijd op te hangen. Een poster of een print of een kunstwerk of weetikveelwat. Grootte ongeveer 50/70 - beetje kleiner en groter mag. Iets wat een vriendelijke uitstraling heeft, liefst met kleur. Tips voor waar ik moet kijken? Ik weet het zelf niet zo goed. Wie vinden jullie goed/mooi/prachtig/helemaal niks?
Www.Society6.com
Wacht alleen wel effe tot ze sale hebben (best vaak)
Oud 03-03-2017, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Je kan een keer bij Stichting Ontertgoed gaan kijken! Oude museum & privé collecties die niet meer gebruikt/uitgestald worden, kun je daar vrij goedkoop kopen. Het is sowieso heel leuk om rond te snuffelen.
https://onterfdgoed.com/
Oud 03-03-2017, 10:40
Verwijderd
Ik ga mijn kamer uitmesten en dozen met oude spulletjes uitzoeken
Oud 03-03-2017, 11:38
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kan een keer bij Stichting Ontertgoed gaan kijken! Oude museum & privé collecties die niet meer gebruikt/uitgestald worden, kun je daar vrij goedkoop kopen. Het is sowieso heel leuk om rond te snuffelen.
Die oude schoolkaarten zijn wel heel tof zeg!
Oud 03-03-2017, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Www.Society6.com
Wacht alleen wel effe tot ze sale hebben (best vaak)
Citaat:
Dank voor de tips!

Mijn wenkbrauwen zijn geslaagd
Oud 03-03-2017, 13:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Koop iets van mij! Wil je een PM met mijn portfolio?
Oud 03-03-2017, 13:41
Verwijderd
Laat maar komen Deka!
Oud 03-03-2017, 13:42
Verwijderd
Had ook al op de site Van Ecneel gekeken, en hoewel ik dat heel mooi vindt, past dat biet helemaal bij wat ik zoek.
Oud 03-03-2017, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Koop iets van mij! Wil je een PM met mijn portfolio?
Mag ik ook?
Oud 03-03-2017, 18:28
Elin3
Elin3 is offline
Zondag ga ik naar Amy MacDonald in Tivoli en ik heb net kaarten gekocht voor Diane Birch in Paradiso in mei.

Zo fijn, eindelijk artiesten zien die ik al bijna 10 jaar wil zien
Oud 03-03-2017, 18:30
Verwijderd
Amy MacDonald vrijwillig live gaan zien? Wow.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten