Advertentie | |
|
![]() |
|
Djeeee wat erg. Iedereen gata nu zeggen dat je met een psycholoog moet gaan praten maar dat moet je niet doen als je dat niet wilt. Ik wil het ook niet en doe het dus ook niet. als je ergens mee zit mag je me altijd aanmelden op Msn. Je kunt ook misschien eens met een leraar op school praten die je aardig vindt. Het hoeft niet eens iemand te zijn die kent. Probeer het van je af te schrijven/praten. Heel veel sterkte liefs van mij
cestzoe@hotmail.com een meisje dat ook nooit vriendjes heeft omdat ze volgens zichzelf lelijk is |
![]() |
|
![]() |
ow man wat kan ik mij zelf indentificeren met jou verhaal,
ik heb zelf ook zoiets, totaal geen band met mij ouders en erg veel gezeik thuis (suicidaal zusje en manish depresieve moeder).... nu heeft de psych van mijn zusje mij een adres van een andere psych gegeven waar ik dan een afspraak zou moeten maken... ik ben al te verlegen om gewoon naar iemand die ik niet goed ken te bellen laat staan om naar een psych te bellen voor een afspraak...... maarja, ik zou zeggen ga er met mensen over praten, schuif het niet voor je uit en prop het niet op want dan wordt het aleen maar ergen (ik weet er alles van ![]() ![]() sterkte chris |
![]() |
|
Ik denk zelf ook weleens aan zelfmoord als het ff niet lekker gaat (dat is meer regel dan uitzondering), maar ik zet nooit serieuze stappen in die richting. Ik weet niet hoe ik je hierbij kan helpen, alleen wil het opschrijven van je problemen (zoals je hier dus hebt gedaan, maar ook een dagboek bijhouden ofzow) wil nogal es helpen. En dat van die liefde, ik zat in precies hetzelfde schuitje als jij, ik heb wel een vriendin gehad (het gebeurt altijd als je het niet verwacht) maar door omstandigheden ging dat uit. Maar ik weet zeker dat jij ook vroeg of laat een vriendin krijgt, al weet ik uit ervaring hoe ontzettend f*cking frustrerend het kan zijnom je maten met een vriendin gelukkig te zien wezen terwijl jij dat niet hebt.......... (althans, dat is mijn versie)
|
![]() |
ja ik begrijp als je moeilijk vind om met je vrienden over dit soort dingen te praten.. doe ik zelf ook nooit...
maar ga inderdaad anders eerstn aar vetrouwingspersoon en kijk daarna of het nodig is om 1x per week naar een psygoloog te gaan........... en het klinkt misschien heel ernstig maar dat valt allemaal wel meeik ben 2jaar nu opgenomen en ik zie dagelijks een psygiater of psygoloog en das echt niet zo erg hoor........ ze helpen je juist onwijs goed! echt... Succes ermee!!!!!!! liefs |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar echt kinderachtig is het niet hoor, het is gewoon een spontane reactie veel mensen hebben het... alleen de 1 iets meer dan de ander sommige mensen hebben het gewoon nodig om zich belangrijk te voelen om misschien zichzelf beter te accepteren... gelukkig dat ik je in ieder geval iets heb geholpen heel veel succes verder!
|
![]() |
Ik denk net als iedereen dat je dr in iedergeval met iemand over moet gaan praten (ja mijn mening is lekker origineel vandaag
![]() kus Kim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
lijkt dus eigelijk bes wel verekte veel op mijn verhaaltje die erges in me kop rondsweeft......school wel okeej, tog ook veel vriende maar wel veel kutjes ertusse, thuis nie altijd eve goed noem maar op
ik heb iemand op msn en die heb ik alleen van foto gsien, hij woont in zoetermeer ikke in erp maar ik vertrouw heb 1 0 0 % zoek er ook eentje ofsoow? iemand die jou probleme begrijpt en ze met je wil dele, want daaar heb je eg wel veel aan veel sterkte -xxx- ![]() Tish
|
now het is mijn lerares van godsdienst niet geworden maar de dokter! Now moet ik anti-depressiva pilletjes nemen, morgen naar de pyscholoog! En als het niet gaat moet (mag) ik worden opgenomen in een speciaal ziekenhuis voor weekje of 2! We will se what happens
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord MarkMusic | 5 | 18-02-2014 12:08 | |
Psychologie |
Zelfmoord maar niet depressief lola1919 | 17 | 15-08-2013 14:19 | |