Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je traint/schoolt toch niet 24/7? je hoeft je vriendin niet elke dag te zien, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je twee avonden en een nacht per week samen doorbrengt, dat is voldoende om een relatie in stand te houden en ik denk dat je dan nog wel genoeg tijd over hebt voor je training... weet het niet zeker.... in elk geval, als de 'levensdroom' zoiets inhoudt, zou ik Degene niet opgeven daarvoor... (ik vroeg me overigens even af of je misschien bij me in de klas zit) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoja, dan ga ik (natuurlijk) voor 't meisje. Ze hoeft trouwens niet altijd aardig te zijn, ze mag ook weleens boos zijn als ik iets doe wat haar niet zint...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb besloten, zie mij profiel. Ik weet 100% zeker dat ik liever me droomwens heb, ben tevens op een ander meisje verliefd geworden.
![]() Super Dennis signs off.
||
Citaat:
al denk je soms van wel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wat is beter voor de levensduur van je accu huntingyade | 6 | 25-05-2013 10:32 | |
Software & Hardware |
Wat is een goed pakket voor digitale TV, ADSL en Telefonie? no pain n death | 6 | 28-12-2006 18:34 | |
Software & Hardware |
Wat is beter voor de comp I love stars | 27 | 21-12-2004 20:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er verbeterd? En wat niet? Gothic | 35 | 30-01-2004 17:12 | |
Games |
Wat is beter: "Sega 16bit of Nintendo 16bit"/"Sega 8bit of Nintendo 8bit" Rhinus | 36 | 09-10-2002 11:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat is beter,vrijgezel of verkering hebben flessenneuker | 32 | 12-03-2002 11:42 |