Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 21:54
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Wat denken jullie dat beter is om te bereiken?

Liefde in je leven, met een meisje dat je gelukkig wilt maken. En alles met haar delen, door zware en betere tijden. Ze is een hele steun ook, en altijd aardig. En ze was de eerste die in me geloofde

OF

Je levensdroom.

Ik weet echt niet goed welke ik moet kiezen.
Oud 24-01-2003, 21:57
Verwijderd
ik weet niet wat je levensdroom is, maar ik denk dat ik voor dat meisje zou kiezen in mijn geval een jongen, mijn vriend dus.

Omdat ik niet tegen alleen zijn kan, en omdat ik gewoon heel gek ben op mijn vriend, 1 van mijn grootste wensen is trouwen en moeder worden en dat gaat met hem lukken, mijn andere droom maak ik daarna wel waar, ik heb liever dat er iemand aan mijn zeide is en dat ik ontzettend gelukkig ben dan dat ik eenzaam mijn 'droom"achterna ga
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:58
Verwijderd
Ik denk het meisje... Als je later 'groot' bent wil je toch kroost?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 22:01
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Kids, altijd leuk. Maar dat kan altijd toch nog, met elke vrouw? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar is dat een reden om bij iemand te blijven?
Oud 24-01-2003, 22:04
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Vergeet dat laatste dat ik zei, ik ben geen hoerenloper. Ik wil alleen kinderen van een vrouw, waar ik van hou.
Oud 24-01-2003, 23:42
Verwijderd
ik denk dat je wensdroom nie compleet is zonder vrouw om van te houden en die van jou houdt, wat is een droombaan als je alleen thuiskomt?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 03:17
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Mijn levensdroom, die houdt ook de liefde van mijn leven in. Ik kan me geen 'droomleven' voorstellen zonder iemand waarmee ik alles deel.
Oud 25-01-2003, 03:47
Verwijderd
M'n levensdroom dan maar
Aangezien ZIJ niet bestaat ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 03:54
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Bazz schreef:
M'n levensdroom dan maar
Aangezien ZIJ niet bestaat ofzo
Don't give up hope dude...
Oud 25-01-2003, 03:57
Verwijderd
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef:
Don't give up hope dude...
I don't give up hope, hope gives up me
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 10:31
SilverAngel
SilverAngel is offline
Ik denk dat het eraan ligt wat je droomwens is...
Zo kan ik niks zinnigs zeggen (anders ook niet hoor)

SilverAngel
Oud 25-01-2003, 10:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
[QUOTE]SilverAngel schreef:
[B]Ik denk dat het eraan ligt wat je droomwens is...
Zo kan ik niks zinnigs zeggen (anders ook niet hoor)

Jah kun je ons meer vertellen over je droomwens???
Oud 25-01-2003, 11:04
Sithan
Sithan is offline
Van je levensdroom is er maar 1,
Vrouwen zijn er zat
Oud 25-01-2003, 12:12
elledc
elledc is offline
Kan het niet zijn dat de persoon die je tegenkomt, van wie je houdt en waarbij de liefde wederzijds is, je levensdroom is? Het is zo mooi dat je denkt dat het geen realiteit is, omdat alles wel perfect lijkt te verlopen en je niks anders wenst, dat je een doel hebt en dat is je verdere leven delen met die ene persoon.
Dromen daarbuiten zijn dan niet meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:46
Verwijderd
Mijn levensdroom.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:19
Commondude
Commondude is offline
Ik zou zelf niet op mijn droomvrouw wachten.

Als je niet groot en breed gebouwd bent zoals ik, kun je lang wachten.

Ik neem nu met alles genoegen, zolang ze maar aardig en lief is, verder boeit het uiterlijk me 0%

Als ik maar niet alleen hoef te zijn als ik van het werk thuiskom.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 14:29
ydnew
ydnew is offline
LEVENSDROOM, en dan dat meisje in je droom betrekken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:17
Gothic
Gothic is offline
levensdroom is vaak niet te bereiken en als je die bereikt hebt, is het vaak al niet leuk meer... dus ik denk de liefde van mijn leven.
Oud 25-01-2003, 15:39
igfy
igfy is offline
kun je niet proberen het een beetje te combineren.... het is toch niet zo dat je levensdroom alleen maar mogelijk is zonder haar...

en anders dan met je misschien een klein stukje van die droom opgeen om bij haar te zijn... ik weet ook niet pcies in welke situatie je zit... dus ik kan het niet zeggen....
Oud 25-01-2003, 19:06
Warsocket
Warsocket is offline
zon'n meisje wat mij snapt waar ik van houd en lief en leed mee kan delen dat is mijn levensdroom (ik kan nix bedenken wat ik belangrijker zou vinden)
Oud 25-01-2003, 21:22
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Mijn levensdroom zal ik dan maar ff vertellen:

Ik wil al heel me leven perfect zijn, onbreekbaar in alles. Ik wil me gevoel kunnen uitschakkelen. En nooit moe worden, of pijn voelen. Ook wil ik prof.keeper worden, maar met een vriendin heb ik daar geen tijd voor, om te trainen bedoel ik. Dus nu hebben jullie een overzicht van alle dingen die ik wil, en kan kiezen.
Oud 25-01-2003, 21:39
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:

Ik wil al heel me leven perfect zijn, onbreekbaar in alles. Ik wil me gevoel kunnen uitschakkelen. En nooit moe worden, of pijn voelen. Ook wil ik prof.keeper worden, maar met een vriendin heb ik daar geen tijd voor, om te trainen bedoel ik. Dus nu hebben jullie een overzicht van alle dingen die ik wil, en kan kiezen.
Eigenlijk wil jij dus gewoon onmenselijk worden?

maargoed, mijn levensdroom is gewoon gelukkig worden......., daarmee is die beter dan elke andere eigenlijk. En daar hoort ook de ware liefde bij.......
Oud 25-01-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:

Vergeet niet dat een profcarriere als keeper ergens in je 30ste (als 't meezit iets ouder) ophoud, terwijl je droomvrouw als het goed is je hele leven bij je blijft.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:15
Verwijderd
Simpel. Die droom.

Mijn leven, als individu is belangrijker dan een vriendin. Dat is maar een bijkomstigheid. Ik ben als persoon volwaardig en compleet en heb dus ook niet iemand nodig om me 'aan te vullen'.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:

en toch zijn de meeste profvoetballers getrouwd... maar ik neem aan dat jij ook wel naar school zult moeten

je traint/schoolt toch niet 24/7? je hoeft je vriendin niet elke dag te zien, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je twee avonden en een nacht per week samen doorbrengt, dat is voldoende om een relatie in stand te houden en ik denk dat je dan nog wel genoeg tijd over hebt voor je training... weet het niet zeker....

in elk geval, als de 'levensdroom' zoiets inhoudt, zou ik Degene niet opgeven daarvoor...

(ik vroeg me overigens even af of je misschien bij me in de klas zit)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 11:01
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
en toch zijn de meeste profvoetballers getrouwd... maar ik neem aan dat jij ook wel naar school zult moeten

je traint/schoolt toch niet 24/7? je hoeft je vriendin niet elke dag te zien, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je twee avonden en een nacht per week samen doorbrengt, dat is voldoende om een relatie in stand te houden en ik denk dat je dan nog wel genoeg tijd over hebt voor je training... weet het niet zeker....

in elk geval, als de 'levensdroom' zoiets inhoudt, zou ik Degene niet opgeven daarvoor...

(ik vroeg me overigens even af of je misschien bij me in de klas zit)
Bij je in de klas????????????????????
Oud 26-01-2003, 11:02
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:
Eigenlijk wil jij dus gewoon onmenselijk worden?

maargoed, mijn levensdroom is gewoon gelukkig worden......., daarmee is die beter dan elke andere eigenlijk. En daar hoort ook de ware liefde bij.......
Het is niet onmenselijk, het is mogelijk. Maar het gaat echt niet samen, want het is echt veel werk, en kost me veel energie. Ik ben meestal helemaal uitgeteld na een training. Dus droom of meisje?
Oud 26-01-2003, 11:11
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef:
Simpel. Die droom.

Mijn leven, als individu is belangrijker dan een vriendin. Dat is maar een bijkomstigheid. Ik ben als persoon volwaardig en compleet en heb dus ook niet iemand nodig om me 'aan te vullen'.
Dat vind ik toch maar een vreemde gedachte, ik denk dat je altijd iemand nodig hebt om je leven aan te vullen, desnoods 'beter' aan te vullen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 11:14
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
meisje
OF

Je levensdroom.
Ligt eraan, vind ik dat meisje ook geweldig? En, blijven we 'voor altijd' bijelkaar?
Zoja, dan ga ik (natuurlijk) voor 't meisje.
Ze hoeft trouwens niet altijd aardig te zijn, ze mag ook weleens boos zijn als ik iets doe wat haar niet zint...
Oud 26-01-2003, 11:17
Talon
Talon is offline
je levensdroom, anders zul je later altijd gaan afvragen: wat als ik nou wel die kans had gebruikt.. enz..
Oud 26-01-2003, 11:19
Evito
Evito is offline
Je levensdroom.
Liefde tussen iedereen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 11:19
Evito
Evito is offline
Mijn persoonlijk geluk is zo minderwaardig vergeleken bij het geluk van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Bij je in de klas????????????????????
mjah er zit een jongen van 17 bij mij in de klas die profkeeper wil worden en daarvoor erg veel moet trainen, en die al een vrij lange tijd een vriendin heeft, en die nogal perfectionistisch is
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:32
Verwijderd
hoe kan je gelukkig zijn/worden als je enige streefdoel iets is dat nooit bereikt kan worden, namelijk lichamelijke perfectie en emotionele leegte?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:14
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
hoe kan je gelukkig zijn/worden als je enige streefdoel iets is dat nooit bereikt kan worden, namelijk lichamelijke perfectie en emotionele leegte?
Het kan wel bereikt worden, maar je moet er veel voor opofferen.
Oud 27-01-2003, 13:18
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
mjah er zit een jongen van 17 bij mij in de klas die profkeeper wil worden en daarvoor erg veel moet trainen, en die al een vrij lange tijd een vriendin heeft, en die nogal perfectionistisch is
Misschien wel, maar dat merk je vanzelf. Ik heb niet heel me leven prof.keeper willen worden, en zoveel vergt dat nou ook weer niet.
Oud 27-01-2003, 15:15
smoguzbenjamin
smoguzbenjamin is offline
Mijn droomwens is gelukkig zijn.
Oud 28-01-2003, 10:40
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik heb besloten, zie mij profiel. Ik weet 100% zeker dat ik liever me droomwens heb, ben tevens op een ander meisje verliefd geworden. Maar ik kan me droomwens niet uitlaten komen, omdat ik geen zin heb, om dag in, dag uit alleen maar te trainen. Er moet een andere oplossing zijn, daarom wil ik opnieuw beginnen. Ik kijk wat het wordt met dat meisje, en als zij net zo achter me staat in mijn dromen, dan doen we het samen. En anders gewoon niet, want ik ga geen ongeluk meer verspreiden.

Super Dennis signs off.
Oud 28-01-2003, 15:31
elsjuh
elsjuh is offline
ik denk dat mijn levensdroom is om gelukkig te zijn met the 1 that I love, dus veel te kiezen valt er in mijn geval niet, lekker handig!! :-)
Oud 28-01-2003, 15:39
Verwijderd
mja, ik denk dat mijn vriend (of toekomstige vriend) ook in mijn totale levensdroom voorkomt, ik heb niet echt een droom waarin ik alleen ben ofzo.. liefde maakt daar gewoon een deel van uit..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 16:03
Thomas
Thomas is offline
Kies voor de liefde, dat zou ik iig zeker doen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 16:08
David
David is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Wat denken jullie dat beter is om te bereiken?

Liefde in je leven, met een meisje dat je gelukkig wilt maken. En alles met haar delen, door zware en betere tijden. Ze is een hele steun ook, en altijd aardig. En ze was de eerste die in me geloofde

OF

Je levensdroom.

Ik weet echt niet goed welke ik moet kiezen.
liefde geeft voldoening .. levensdoelen niet ..
al denk je soms van wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 15:04
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik zou kiezen voor mijn vriend ( als ik die zou hebben )...
wel moeilijke keuze...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 17:20
Verwijderd
Wanneer ik op dit moment voor die keuze gesteld zou worden, zou ik kiezen voor mn levensdroom. Uit puur liefde zou ik nu namelijk geen geluk kunnen halen.

Ik kan echter niet zeggen dat dit altijd mijn keuze zal blijven, behoeftes veranderen namelijk..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:35
Judici0us
Judici0us is offline
het een lijd altijd tot het ander... zie bill gates, lelijk als de hel, toch happily married en zn droom... tsja 600+ miljard lijkt me niet vervelend...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:10
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik kies voor me droom, liefde breekt me te vaak in een te korte tijd.
Reageren

Regels voor berichten