Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ging in een dronken bui samen met iemand een lantaarnpaal jatten, ondertussen stond m'n vrien aan de overkant tegen een huis te pissen.
dus wij lopen net met die paal te zeulen, komt de politie langsrijden, kijkt eerst naar ons, toen naar m'n vriend en wij snel het huis binnen , maar de politie reed gelukkig door. niks boeiends dus... ![]() en afgelopen weekend was ik met een vriend heel dronken, toen gingne we schaken, maar de helft van de stukken ontbrak, dus toen hebben we dat aan gevuld met knopen, papiertjes, snoeprolletjes en andere dingen uit onze zak. aan eht begin ging het nog goed, maar op een gegeven moment warne we zo vaag dat we echtniet meer wisten wat wat was. het luekste schaakspel ever dat wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
ben je nog aardig nuchter als je nog op een auto kan springen.
een keer gehad op vakantie in drie kwartier een fles tequila weggewerk in m'n eentje en daarna nog 3 halve lieries. Op een gegeven moment zat ik naast een meisje en ik keek haar aan en zei zwaar lam als ik was: "jezus wat ben jij...." en der lippen aangerand. als je dat nog een keer doet krijg je een klap. nou je raad het al nog een keer en ik kreeg em ook om daarna nog 20 minuten ACHTER dat bankje te liggen nadenkend hoe ik op moest staan. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben pas 1 x ECHT dronken geweest ,dat was de dag dat het uitging met me ex ,ik sloeg het ene naar het andere drankje achterover in de discotheek ,was echt mezelf niet meer en kots en kots misselijk ,ik heb de hele nacht liggen kotsen en toen ik uiteindelijk in me bed lag leek het alsof ik er boven zweefde !!
bah never nooit meer !!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Biecht maar op! Welke zondes/stoute dingen/overtredingen heb jij begaan? Missy | 64 | 14-08-2019 06:46 | |
Liefde & Relatie |
Ik sluit mezelf buiten Charina | 22 | 06-10-2007 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Psychologie |
Mijn agressiviteit.. Verwijderd | 40 | 14-08-2002 18:29 | |
Drugs & Alcohol |
Kotsen van de drank snowgirl | 15 | 14-01-2002 20:28 |