Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2001, 21:41
Nagoh
Nagoh is offline

..ik op een politiebusje begon te rammen en
toen kwamen die juten vragen waarom ik dat
deed..toen heb ik ze dacht ik een schop
gegeven en ben hard weggelopen..

Advertentie
Oud 28-02-2001, 22:09
scara
scara is offline
Túúrlijk!

------------------
Groeten aan iedereen die ik kan uitstaan, NIET aan de macho's hier.
Oud 01-03-2001, 13:32
clubje
clubje is offline
what's the point?

naja...ben nog maar een keer 'zat' geweest, en dat was dan nog niet zo erg, denk dak liever nuchter blijf
Oud 01-03-2001, 18:47
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
Hahahaha, dacht je nou echt dat iedereen hier naïef is.
Oud 03-03-2001, 14:34
Nagoh
Nagoh is offline
Citaat:
NoSfErAtU schreef:
Hahahaha, dacht je nou echt dat iedereen hier naïef is.
het maakt mij niet uit dat je het een onzin
verhaaltje vind, het is toch echt
wel gebeurd hoor

Oud 03-03-2001, 18:42
Verwijderd
Ach ja...mij lijkt het sterk, maar als jij zegt dat het echt gebeurd is, geloof ik je wel...bij ons zijn de namelijk behoorlijk streng (de wauten bedoel ik). Als je ff wild staat te zeiken of iets te lang in een portiek hangt krijg je al gezeik. Maarja, de sfeer bij ons op straat is sowieso al niet zo best meestal, op zaterdagavond...

------------------
All Your Base Are Belong To Us
Oud 04-03-2001, 16:32
Een vriend van me vertelde dat hij zo bezopen was, dat hij zn jas in de schuur had gegooid en vervolgens zn fiets aan de kapstok had gehangen...
yeah right...

Cat
Oud 08-03-2001, 22:25
DanTheMan
DanTheMan is offline
ik heb een keer 7 keer gebarft in de tuin (oliebollen mix (kon het de volgende dag natellen (7 hoopies (ja lekker verhaal ik weet 't)))) en toen viel ik in de tuin in slaap. toen naar binnen viel ik in de badkamer in slaap en toen in eindelijk in me bed lag, kon ik niet slapen omdat alles draaide! maar owke dit was met oud&nieuw vorig jaar. vandaar die oliebollen mix

ow nog ff wat erbij: zover laat ik het NOOIT MEER KOMEN!!! toch nog wat geleerd ervan
Oud 09-03-2001, 10:58
Verwijderd
party vorige week zaterdag gehad
lekker uit mn dak met bier/breezer/wodka red bull en pasoa jus
en die meiden die daar waren propten me vol met spekjes
gaan ze ook nog kietelen
resultaat:
sloot is roze

alles is vergeven .....maar vergeten?
Oud 11-03-2001, 22:23
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
ik en twee vrienden van mij waren zo zat na een lange zuipavond, dat we bij het gemeentehuis op een bankje met zijn 3en naast elkaar zaten te kotsen !

een van hen was daarna zo ver weg, dat hij daar was blijven slapen ! daarna nog een uur in een bushokje en uiteindelijk pas om 8:30 in bed !!!

haha, hoe gezellige avond !
Oud 14-03-2001, 12:55
ITALIABOY
ITALIABOY is offline
ik vind je nu echt stoer hoor je bent een smerige lozer die denkt dat hij alles is moet je mij een schop geven dan ros ik je hele tyfus koppie in elkaar
Oud 14-03-2001, 19:52
coolgirl_17
coolgirl_17 is offline
ik was een keer op een feestje en een vriendin van mij maakte voor mij 2x een mixje.. bleken er ongeveer 15verschillende dranken in te zitten.
resultaat: ik ben samen met nog een 'slachtoffer' op een brug belant, daar hebben zitten schreeuwen dat we zo ongelovelijk van elkaar hielden en dat we elkaar zoooo goed begrepen (kende dat hele mens niet..)
daarna zijn we op de fietst naar de disco gegaan. Ik schijn 2keer te zijn gevallen. Van het uur dat ik in de disco doorbracht weet ik nix meer (ik schijn alleen maar op WATER!!! geroepen te hebben)
de volgende morgen werd ik wakker in mijn eigen kots en dat was heeeel ranzig...
daarna ben ik gelukkig niet weer zo dronken geweest!!
Oud 15-03-2001, 20:01
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
Citaat:
ITALIABOY schreef:
ik vind je nu echt stoer hoor je bent een smerige lozer die denkt dat hij alles is moet je mij een schop geven dan ros ik je hele tyfus koppie in elkaar
ikkuh ?
Oud 20-03-2001, 11:49
Kroket
Kroket is offline
Ik heb gekotst op m'n eigen verjaardag das pas stoer
Oud 27-03-2001, 12:36
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik ging in een dronken bui samen met iemand een lantaarnpaal jatten, ondertussen stond m'n vrien aan de overkant tegen een huis te pissen.
dus wij lopen net met die paal te zeulen, komt de politie langsrijden, kijkt eerst naar ons, toen naar m'n vriend en wij snel het huis binnen , maar de politie reed gelukkig door. niks boeiends dus...

en afgelopen weekend was ik met een vriend heel dronken, toen gingne we schaken, maar de helft van de stukken ontbrak, dus toen hebben we dat aan gevuld met knopen, papiertjes, snoeprolletjes en andere dingen uit onze zak. aan eht begin ging het nog goed, maar op een gegeven moment warne we zo vaag dat we echtniet meer wisten wat wat was. het luekste schaakspel ever dat wel
Oud 27-03-2001, 19:45
~veritas~
~veritas~ is offline
ben je nog aardig nuchter als je nog op een auto kan springen.

een keer gehad op vakantie in drie kwartier een fles tequila weggewerk in m'n eentje en daarna nog 3 halve lieries.
Op een gegeven moment zat ik naast een meisje en ik keek haar aan en zei zwaar lam als ik was: "jezus wat ben jij...." en der lippen aangerand. als je dat nog een keer doet krijg je een klap. nou je raad het al nog een keer en ik kreeg em ook om daarna nog 20 minuten ACHTER dat bankje te liggen nadenkend hoe ik op moest staan.

Oud 29-03-2001, 14:37
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik ben pas 1 x ECHT dronken geweest ,dat was de dag dat het uitging met me ex ,ik sloeg het ene naar het andere drankje achterover in de discotheek ,was echt mezelf niet meer en kots en kots misselijk ,ik heb de hele nacht liggen kotsen en toen ik uiteindelijk in me bed lag leek het alsof ik er boven zweefde !!
bah never nooit meer !!
Oud 29-03-2001, 17:03
Verwijderd
Euhm nooit gekotst wel heel vak zat..
Mja ik ga altijd smintjes aan mensen die kotsen geven (*jij stinkt vast uit je bek*)
euhm ja ik zet bier op mn hoofd.. helemaal niks boeiends dus. Alleen het liggen op het erf is een terugkomend fenomeen voor mij.
Advertentie

Regels voor berichten