Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar alles wat onder de naam Klubbheads of Klubbheads Mix wordt uitgebracht heeft echt een belabberd niveau, daar ga je spontaan van nekken.
||
Citaat:
meeste remixen van bestaande nummers worden gewoon goed door HET deuntje van de klubheads.. dat doet t m gewoon geeft een nummer weer ff een frisse look...
||
![]() |
Citaat:
Is wel een verschil tussen de UK Hardhouse en de bedoelde hardhouse.
||
![]() |
Citaat:
Voor een gedeelte is het ook waar. De UK Hardhouse heeft heel duidelijk rave-invloeden. UK Hardhouse bedoel ik mee de stijl waarin mensen zoals Tom Harding, Rossi, Fergie en Lisa Lashes draaien. Maar er is nog een verschil met wat de meeste mensen in Nederland hardhouse noemen. Die soort hardhouse is een mix van techno, trance en house. Minder neurotisch als techno, harder dan trance en voller dan 'house'. Mensen zoals Jon The Dentist, JP, CApt. Tinrib, enz. (Qlubtempo-style). Maar ja, who gives a shit, ik houd van muziek en ik heb er een hekel aan om alles maar in een hokje te moeten zetten.
|
Verwijderd
|
Prins, je hebt weer eens gelijk...ik bedoelde ook inderdaad de UK Hardhouse. Als je bijvoorbeeld naar de Emixes van Fergie of Lisa Lashes luistert denk je spontaan aan Hakkuhbar of de Party Animals. Dezelfde opgefokte tracks met highpitched stemmetjes, enz. enz.
Lees voor de grap het commentaar op de Emix forums maar eens door ( http://www.tracklistings.org ) ... mensen zoals Fergie (die toch niet slecht verdient en wel degelijk veel aanhangers heeft) worden daar finaal de grond ingeboord door de aanhangers van oudgedienden als Oakenfold, Tong, Sasha, Danny Tenaglia en Nick Warren... Verder vind ik inderdaad ook dat mensen niet zoveel moeten proberen DJ's te kwalificeren...het gaat tenslotte om de muziek en niet om het etiket... |
![]() |
|
![]() |
Tiesto vind ik dus weer 3x nix... kijk..hij kan opzich wel plaatjes aan mekaar mixen met een overgang van 1,5 minuut..maar hij doet eens 'gek'...dus scatchen en gewoon kloten met een plaat zoals Jean dat wel doet
![]() over de klubbheads...al die pompende club vind ik wel lekker om te horen dus voor mij hoeven ze niet goed te kunnen draaien..als het maar lekkere tracks zijn die ze draaien ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je zoekt de titel van een liedje; Help elkaar ! (deel twintig) antigone | 500 | 29-07-2006 00:54 | |
Algemene schoolzaken |
schoolkrant Karianne | 35 | 17-11-2005 21:01 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? komt terug! Goede Fee | 500 | 18-02-2005 22:01 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Hey DJ fruitdruifje | 0 | 05-07-2004 11:34 | |
Muziek |
Wie is volgens jou de beste DJ? Verwijderd | 52 | 05-11-2003 10:28 |