Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2001, 12:11
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
Citaat:
Beep'r schreef:
Ja Pjotr, het ging er om wie de beste DJ is. Naar mijn weten heeft Barthezz 1 nummer geproduceerd, en is dus geen DJ....
voor de outsiders in de scene issie het wel...ben het wel met je eens hoor....maar als dit z'n 1e nummer is, is dat wel veelbelovend....want het blijft een leuk nummer...hoe commercieel het ook is......maar weer een bewijs dat commercialiteit niet af hoeft te doen aan kwaliteit

Oud 08-06-2001, 20:51
Beep'r
Beep'r is offline
Zo'n super nummer vind ik het niet, die beat stelt echt helemaal niks voor. Het deuntje is en blijft geinig, maar elke keer als ze bij ons in de plaatstelijke discotheek die van Barthezz draaien, vraag ik aan de Dj of ie misschien de Dumonde mix wil draaien, die echt 10x beter is.
Oud 11-06-2001, 23:32
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Dj Pjotr schreef:

Dan weet jij niet wat de klubbheads nog meer produceren onder andere namen, maar echt wel veel verschillende geluidjes...waarvan sommige echt wel lekker zijn...ok, geef toe, de kenmerkende klubbheads-sound heb ik ook wel gehoord nu, is wel weer leuk geweest, maar er komt nog steeds een heleboel ander goeds uit de vingers van die lui...onderschat ze niet!!!
Ja dat is wel zo, ze schrijven ook alles voor Jean enzo.

Maar alles wat onder de naam Klubbheads of Klubbheads Mix wordt uitgebracht heeft echt een belabberd niveau, daar ga je spontaan van nekken.
Oud 11-06-2001, 23:50
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Ja dat is wel zo, ze schrijven ook alles voor Jean enzo.

Maar alles wat onder de naam Klubbheads of Klubbheads Mix wordt uitgebracht heeft echt een belabberd niveau, daar ga je spontaan van nekken.
da zeg ik... klubheads rulez
meeste remixen van bestaande nummers worden gewoon goed door HET deuntje van de klubheads..
dat doet t m gewoon
geeft een nummer weer ff een frisse look...
Oud 11-06-2001, 23:51
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
OOBLOW schreef:
Mauro Picotto: techno?
Of jij moet nog is goed gaan uitchecken wat techno wel is of ik ken te weinig van picotto.Maar voor zover ik weet is Picotto gewoon trance.
trance/ hardhouse jah...
Oud 12-06-2001, 11:04
Verwijderd
Picotto (als op de HR3 XXL mixen) is IN IEDER GEVAL geen hardhouse...

Komodo en Proximus zijn natuurlijk gewoon trance...maar verder zou ik 'm dan eerder techtrance willen noemen maar in ieder geval géén hardhouse...

Hardhouse is de opvolger van de Happy Hardcore
Oud 12-06-2001, 11:53
Verwijderd
doe mij maar een scheutje van een Mauro Picotto/Armin van Buuren/Paul van Dijk/Tiesto/Tom Harding
Oud 12-06-2001, 13:53
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
nare man schreef:
Picotto (als op de HR3 XXL mixen) is IN IEDER GEVAL geen hardhouse...

Komodo en Proximus zijn natuurlijk gewoon trance...maar verder zou ik 'm dan eerder techtrance willen noemen maar in ieder geval géén hardhouse...

Die hardhouse die jij noemt (Tom Harding, Captain Tinrib) wordt (beetje mierenneukerij, ok) UK Hardhouse genoemd... Lijkt inderdaad een beetje op de oude Happy Hardcore (ik vind persoonlijk dit veel beter).

Is wel een verschil tussen de UK Hardhouse en de bedoelde hardhouse.
Oud 12-06-2001, 15:00
Beep'r
Beep'r is offline
Hoe heet dan de stijl va Dj Scot Project, Hennes and Cold, Arome en Gollum and Yanny?? Dit lijkt mij ook hardhouse, terwijl het anders (lees: beter) klinkt dan die troep die op van die hardhouse explosion cd's staat.
Oud 12-06-2001, 15:50
Prins
Prins is offline
Citaat:
nare man schreef:

Gewaagde stelling, dat moet ik je nageven.
Voor een gedeelte is het ook waar.
De UK Hardhouse heeft heel duidelijk rave-invloeden. UK Hardhouse bedoel ik mee de stijl waarin mensen zoals Tom Harding, Rossi, Fergie en Lisa Lashes draaien.

Maar er is nog een verschil met wat de meeste mensen in Nederland hardhouse noemen. Die soort hardhouse is een mix van techno, trance en house. Minder neurotisch als techno, harder dan trance en voller dan 'house'. Mensen zoals Jon The Dentist, JP, CApt. Tinrib, enz. (Qlubtempo-style).

Maar ja, who gives a shit, ik houd van muziek en ik heb er een hekel aan om alles maar in een hokje te moeten zetten.
Oud 12-06-2001, 16:56
Verwijderd
Prins, je hebt weer eens gelijk...ik bedoelde ook inderdaad de UK Hardhouse. Als je bijvoorbeeld naar de Emixes van Fergie of Lisa Lashes luistert denk je spontaan aan Hakkuhbar of de Party Animals. Dezelfde opgefokte tracks met highpitched stemmetjes, enz. enz.

Lees voor de grap het commentaar op de Emix forums maar eens door ( http://www.tracklistings.org ) ... mensen zoals Fergie (die toch niet slecht verdient en wel degelijk veel aanhangers heeft) worden daar finaal de grond ingeboord door de aanhangers van oudgedienden als Oakenfold, Tong, Sasha, Danny Tenaglia en Nick Warren...

Verder vind ik inderdaad ook dat mensen niet zoveel moeten proberen DJ's te kwalificeren...het gaat tenslotte om de muziek en niet om het etiket...
Oud 12-06-2001, 17:39
julian?!
julian?! is offline
dj roog,

favo cd: planet hardsoul (roog)
Oud 12-06-2001, 23:18
DeMeester
DeMeester is offline
Johan Gielen en DJ Tiesto
Oud 12-06-2001, 23:36
Sikora2001
Sikora2001 is offline
Tom Harding, Johan Gielen, Mauro Picotto
Oud 17-06-2001, 09:33
pinhead
pinhead is offline
Tiesto vind ik dus weer 3x nix... kijk..hij kan opzich wel plaatjes aan mekaar mixen met een overgang van 1,5 minuut..maar hij doet eens 'gek'...dus scatchen en gewoon kloten met een plaat zoals Jean dat wel doet

over de klubbheads...al die pompende club vind ik wel lekker om te horen dus voor mij hoeven ze niet goed te kunnen draaien..als het maar lekkere tracks zijn die ze draaien
Oud 23-06-2001, 23:53
*Darcy*
*Darcy* is offline

De beste DJ is me vriendjuh!!!
Oud 26-06-2001, 00:35
joost18
joost18 is offline
Tiesto, en dj tom stevens, luister maar eens naar het nummer violet steam!!
Oud 26-06-2001, 13:27
chivu15
chivu15 is offline
mauro picotto
dj jean
the best rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 26-06-2001, 16:58
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Promo en masocist!
Oud 26-06-2001, 17:16
Field