![]() |
|
![]() |
Maar als JIJ het niet leuk vindt om steeds te moeten beginnen, kun je je natuurlijk ook wel voorstellen dat het voor hem misschien ook niet leuk is om steeds te moeten beginnen.
Wissel het gewoon af...de ene keer begin jij, de andere keer hij. Maar wat is er eigenlijk erg aan om zelf te beginnen? |
![]() |
||
Citaat:
En wat er erg aan is, is dat ik er onzeker van word... waarom mensen niet uit zichzelf sex met mij willen.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou sorry nuteloos antwoord..ik weet het niet, sorry! |
![]() |
|
Mjah de meeste jongens zijn verstandig en pushen de meid niet (hoewel dat andersom lang niet altijd geldt!), maar je hebt natuurlijk ook extremen daarin. Laat gewoon merken dat je graag wilt dat 'ie wat doet, práát er desnoods over, want volgens mij ziet zo'n jongen dan gewoon de hints niet ofzo.
|
Verwijderd
|
werd al gezegd: vaak zijn jongens bang om verder te gaan dan hun vriendin wil...
ik begrijp situatie goed, had dat ook met ex-vriend... maar ehm... bedoel je initiatief om hoe dan ook te beginnen met sex in de relatie, of gewoon initiatief voor een keer sex (in de relatie)? in het laatste geval helpt het toch wel om gewoon aan hem uit te leggen dat jij het helemaaaal niet erg vindt als hij het eens duidelijk laat merken als-ie zin heeft...? |
![]() |
|
![]() |
Het komt toch van beide kanten in normaal geval? Je begint toch niet meteen aan 'sex'? Als hij je kust, streel je hem, dan streelt hij je verder en zo ga je door. Soort van voorspel begin je rustig aan. Meestal begint mijn vriend me te strelen onderaan en ik vind zoals je zegt dat dat beter past als de jongen ermee begint en zo ga ik verder en bla bla.
|
![]() |
||
Citaat:
En suicidal eendje: Het is toch niet normaal dat IK altijd het initiatief moet nemen...dan is het juist voor die jongens lekker makkelijk ![]() Nou ja...ik zal wel gewoon te lelijk zijn ofzo...niet opwindend genoeg... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga nu ontzettend veel geduld kweken ![]() Ik ga dus echt niets meer ondernemen, maar gewoon afwachten...argh...dat is dus echt zo moeilijk! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Liefde & Relatie |
ik ben het beu fotj_undercover | 7 | 14-01-2010 23:49 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Accu snel leeg Verwijderd | 50 | 16-07-2006 11:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |