Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 21:01
Femmy
Femmy is offline
Okee, dit is vaag.
Het speelde zich af in de tijden dat ik nog vriendjes had.
Ik ben zo, dat ik, wanneer ik een vriendje heb, altijd wel seks wil.
Ik ben dan zeer makkelijk op te winden, en ik blijf dan ook een hele tijd lang opgewonden. (Dus stel, hij begint ergens mee en stopt dan weer, dan heb ik nog een tijd lang zoiets van "he, damn, begin nou weer!").

Dat heb ik sowieso vaak. En we doen dan nog niet zoveel qua seks. Maar toch hoop ik dan de hele tijd dat hij ergens mee begint. Dat IK niet degene hoef te zijn die begint!
Maar meestal is dat dus wel zo.
En als hij dan eindelijk ergens mee begint, dan heb ik er soms al niet eens meer zin in. Maar dan heb ik wel zoiets van "hehe, eindelijk". Dus dan zal ik 'm natuurlijk zeker niet "afwijzen", omdat ik blij ben dat er eindelijk eens *iets* gebeurt!

Dan wil ik 'm ook laten merken dat hij er vooral mee door moet gaan, dus doe ik m'n best er maximaal van te genieten en dat ook te laten merken. Soms juist veel te overdreven (dus dat ik er eigenlijk veel minder van voel dan ik laat merken), omdat ik blij ben dat hij tenminste iets doet!
En als ik dingen dan minder prettig vind, zeg ik er achteraf pas wat van, omdat ik dus al blij ben dat hij tenminste iets doet en ik wil dat "zeldzame" moment dan niet doorbreken.

Ik voel me er nogal stom bij eigenlijk. Was het niet zo dat jongens juist vaker seks willen, horen zij niet gewoon het initiatief te nemen?

groetjes

Femke
Oud 03-02-2003, 21:04
El Kim
El Kim is offline
start gewoon zelf..... is DAT nou zo moeilijk??
Oud 03-02-2003, 21:12
Femmy
Femmy is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef:
start gewoon zelf..... is DAT nou zo moeilijk??
Daar gaat het nou juist om...het is toch niet leuk om ZELF altijd degene te moeten zijn die begint?
Kijk, in het begin..of een paar keer...of gewoon allebei evenveel is niet zo erg...maar ALTIJD...dan ga je wel aan jezelf twijfelen hoor

En ook bij elk van de 3 vriendjes tot nu toe...
Oud 03-02-2003, 21:17
MissyMe
MissyMe is offline
Maar als JIJ het niet leuk vindt om steeds te moeten beginnen, kun je je natuurlijk ook wel voorstellen dat het voor hem misschien ook niet leuk is om steeds te moeten beginnen.

Wissel het gewoon af...de ene keer begin jij, de andere keer hij.

Maar wat is er eigenlijk erg aan om zelf te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:22
Femmy
Femmy is offline
Citaat:
MissyMe schreef:
Maar als JIJ het niet leuk vindt om steeds te moeten beginnen, kun je je natuurlijk ook wel voorstellen dat het voor hem misschien ook niet leuk is om steeds te moeten beginnen.

Wissel het gewoon af...de ene keer begin jij, de andere keer hij.

Maar wat is er eigenlijk erg aan om zelf te beginnen?
Ik bedoel dus, dat die exen nog NOOIT zijn begonnen... dus het is geen kwestie van "het is voor hem ook niet leuk om altijd te moeten beginnen", want dat is nog niet 1x gebeurd...
En wat er erg aan is, is dat ik er onzeker van word... waarom mensen niet uit zichzelf sex met mij willen..
Oud 03-02-2003, 21:41
MissyMe
MissyMe is offline
Citaat:
Femmy schreef:
Ik bedoel dus, dat die exen nog NOOIT zijn begonnen... dus het is geen kwestie van "het is voor hem ook niet leuk om altijd te moeten beginnen", want dat is nog niet 1x gebeurd...
En wat er erg aan is, is dat ik er onzeker van word... waarom mensen niet uit zichzelf sex met mij willen..
Ja okey ik snap je wel. Maar weet ook niet goed wat je daar aan kan doen. Praat erover de volgende keer(als je dat nog niet gedaan hebt).

Nou sorry nuteloos antwoord..ik weet het niet, sorry!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:43
Witch Lover
Witch Lover is offline
ik kick er zelf heel erg op als mijn meisje 'begint' met een vrijpartij, maar dat gebeurt beetje weinig..ook omdat ik meestal niet kan wachten..ben beswel dol op vrijen, en sex, en alles eromheen
Oud 04-02-2003, 18:45
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Become my girl !
Oud 04-02-2003, 18:55
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef:
Become my girl !
gohh, flauw
Oud 04-02-2003, 19:12
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Mjah de meeste jongens zijn verstandig en pushen de meid niet (hoewel dat andersom lang niet altijd geldt!), maar je hebt natuurlijk ook extremen daarin. Laat gewoon merken dat je graag wilt dat 'ie wat doet, práát er desnoods over, want volgens mij ziet zo'n jongen dan gewoon de hints niet ofzo.
Oud 04-02-2003, 19:25
Verwijderd
werd al gezegd: vaak zijn jongens bang om verder te gaan dan hun vriendin wil...

ik begrijp situatie goed, had dat ook met ex-vriend...

maar ehm... bedoel je initiatief om hoe dan ook te beginnen met sex in de relatie, of gewoon initiatief voor een keer sex (in de relatie)? in het laatste geval helpt het toch wel om gewoon aan hem uit te leggen dat jij het helemaaaal niet erg vindt als hij het eens duidelijk laat merken als-ie zin heeft...?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:25
Witch Lover
Witch Lover is offline
als het goed is geven meisjes zelf aan hoe ver ze willen gaan. toch altijd vragen als je een heer bent.

"zal ik je daar ook likken lieverd"

"duuh" =P
Oud 04-02-2003, 20:39
elledc
elledc is offline
Het komt toch van beide kanten in normaal geval? Je begint toch niet meteen aan 'sex'? Als hij je kust, streel je hem, dan streelt hij je verder en zo ga je door. Soort van voorspel begin je rustig aan. Meestal begint mijn vriend me te strelen onderaan en ik vind zoals je zegt dat dat beter past als de jongen ermee begint en zo ga ik verder en bla bla.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
horen zij niet gewoon het initiatief te nemen?

ja hoor, lekker makkelijk!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:23
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
gewoon aangeven dat je zin hebt, en als hij dat ook heeft, dan gaan jullie sex hebben, that's it !
Oud 05-02-2003, 08:36
Femmy
Femmy is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Het komt toch van beide kanten in normaal geval? Je begint toch niet meteen aan 'sex'? Als hij je kust, streel je hem, dan streelt hij je verder en zo ga je door. Soort van voorspel begin je rustig aan. Meestal begint mijn vriend me te strelen onderaan en ik vind zoals je zegt dat dat beter past als de jongen ermee begint en zo ga ik verder en bla bla.
Ja, maar de jongen in kwestie begint dus niet met zoenen, verder strelen of wat dan ook, ik moet degene zijn die eerst iets doet wat hem erg opwindt en anders gebeurt er nix. En als er een keer wat gebeurde dan was ie weer hartstikke snel afgeleid, enz.

En suicidal eendje: Het is toch niet normaal dat IK altijd het initiatief moet nemen...dan is het juist voor die jongens lekker makkelijk
Nou ja...ik zal wel gewoon te lelijk zijn ofzo...niet opwindend genoeg...
Oud 05-02-2003, 08:42
elledc
elledc is offline
Citaat:
Femmy schreef:
Ja, maar de jongen in kwestie begint dus niet met zoenen, verder strelen of wat dan ook, ik moet degene zijn die eerst iets doet wat hem erg opwindt en anders gebeurt er nix. En als er een keer wat gebeurde dan was ie weer hartstikke snel afgeleid, enz.

En suicidal eendje: Het is toch niet normaal dat IK altijd het initiatief moet nemen...dan is het juist voor die jongens lekker makkelijk
Nou ja...ik zal wel gewoon te lelijk zijn ofzo...niet opwindend genoeg...
Wat je eens moet proberen de volgende keer is gewoon niks ondernemen. Je blijft onverschillig, je doet niks, kus of streel hem niet en kijk wat ie dan doet. Als hij echt niks onderneemt zou ik me toch eens vragen gaan stellen of zeg hem dat je het niet leuk vindt dat jij altijd het initiatief moet nemen. Ik zou mezelf meer de vraag stellen: wat is nou mis met die jongen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 08:44
Femmy
Femmy is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Wat je eens moet proberen de volgende keer is gewoon niks ondernemen. Je blijft onverschillig, je doet niks, kus of streel hem niet en kijk wat ie dan doet. Als hij echt niks onderneemt zou ik me toch eens vragen gaan stellen of zeg hem dat je het niet leuk vindt dat jij altijd het initiatief moet nemen. Ik zou mezelf meer de vraag stellen: wat is nou mis met die jongen?
Okee, dank je
Ik ga nu ontzettend veel geduld kweken
Ik ga dus echt niets meer ondernemen, maar gewoon afwachten...argh...dat is dus echt zo moeilijk!
Oud 05-02-2003, 08:57
elledc
elledc is offline
Citaat:
Femmy schreef:
Okee, dank je
Ik ga nu ontzettend veel geduld kweken
Ik ga dus echt niets meer ondernemen, maar gewoon afwachten...argh...dat is dus echt zo moeilijk!
Ja gewoon doen, misschien houdt hij het geen 5 minuten vol
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten