Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind dat niet ordinair ( ff een mening van een meid, maakt dat uit) een rok zit meestal strak, dat moet toch ook, dat heb ik ook. En tot over de knieen of net erboven is toch netjes. Je vriendinnen moeten zich niet aanstellen. Als je geen dikke reet hebt, moet dat best kunnen.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het hangt er vanaf hóe het gecombineerd is, want een rok tot iets boven je knie kan best stylevol zijn. Wel geld, hoe korter hoe ordinairder. Dat sommige jongens een slechte indruk van je krijgen komt denk ik door hun eigen smaak. Zij vinden een rokje ordinair en vallen op andere types. Who cares?! Als jij je er prettig in voelt is het toch oke...
|
![]() |
Ik vind net onder je knie helemaal niet ordinair. Zelfs heel mooi. Dat jongens aan je reet zitten is dan een compliment. Tenzij je het niet wilt, dan moeten ze hun poten van je afhouden.
![]() En Lovely Loeske, jezus wat ben jij een tuthola zeg. Spijt me dat ik t zeg maar ben je nou echt zo geschokt omdat ze een keer reet gebruikte of vond je de rest van dr taalgebruik al beneden je stand ? Dikke kus
||
![]() |
Citaat:
![]() bah k hou niet van meissies die 'stroer' lopen doen. trouwens als je zo'n topic opend heb je best wel veel kapsones denk ik. t kan je helemaal nx schelen wat d'r hier word aanbevolen, je trekt dat rokje sowieso zaterdag weer aan. of niet soms?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het is dat je het zelf zegt...het is inderdaad beneden onze stand. |
![]() |
|
![]() |
Ordinair is voor iedereen anders, smaken verschillen. Sommige hiero zitten wel erg te zeuren, ik bedoel als iemand zich daarin toch fijn voelt en zich verder gewoon netjes, normaal zonder attitude enzo gedraagt wat maakt het dan uit. Hoe kun je weten of iemand ordinair is alleen omdat ze een wat kortere rokje draagt, dat is echt bullshit...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed als je dingen zegt als je reet, ja dat vind ik raar. Je kan het toch wel anders noemen. Ik heb toch enige trots over mijn lichaam en noem het geen reet, vind ik erg negatieve uitspraak. Maar jij mag zeggen wat je wil hoor. Alleen trek je hier ook bepaalde jongens mee aan die graag aan je [b]reet[b] willen zitten.
||
![]() |
Citaat:
Je kan ook in normale kleding gaan feesten. Ik wel iig. Ik doe mezelf tijdens uitgaan niet anders voor als ik ben en ga me dus ook niet anders kleden.
||
![]() |
Citaat:
En ik ben zeker niet miss perfect, dat wil ik ook helemaal niet zijn.
|
![]() |
Nee joh het is juist hardstikke mooi als je zo'n rokje goed staat. Als je later een jaar of vijftig bent en een oude kop hebt kun je altijd nog een tuinbroek aandoen. Er zijn natuurlijk mensen die het ordinair vinden, maar vink niet.
||
![]() |
Citaat:
om nou meteen als tegenhanger een tuinbroek te nemen vind ik wat overdreven, er zit namelijk heel veel tussen een strak rokje en een tuinbroek! Beetje erg bekrompte gedachte vind je niet!
|
![]() |
ik ben dan ook wel geen jongen maar ik denk ik zeg toch wel ff iets: al heb je een beetje een mooie kont vind ik dat dat wel mag. als je uit gaat dan wil je toch zo wie zo er wel mooi uit zien en je sexy voelen en als dat rokje dat bij jou doet dan is dat toch juist mooi dat je een kleding stuk heb gevonden die je zo leuk vind en die je ook nog mooi staat!! en al die aandacht is dan wel mooi meegenomen!!
|
Ik ben een meisje.. Maar ik had laatst een superstrak jurkje aan, en geen 1 jongen kan van je afblijven. Nou ja.. degene met een vriendin misschien wel.. Maar ik doe duz nooit meer zoon ding aan.. Je krijgt dan TE veel aandacht, ik hoef dat maar van 1 jongen te krijgen...
![]() Ik denk dat de jongens uit je buurt, je vrienden of jongens die je gewoon iets beter kent, het niet zo leuk vinden als je daar in gaat lopen, maar jongens die je niet kent, die vinden het wel leuk xxx
|
![]() |
Nee ik heb bijna nooit een strak rokje aan met uitgaan alleen als het erg warm is ofzo of bv als ik een nieuwe heb.
Maar, wat ik ff wilde zeggen, bij mij zijn het juist de jongens die ik goed ken die zeggen dat ik zon ding aan moet!! Naja. Maar meestal draag ik gewoon iets van een stretchbroek hoor, en trouwens waar ik uitga dragen veel meiden gewoon een strak rokje!!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi springrolls #1875 Kikaa* | 500 | 09-06-2016 20:40 | |
De Kantine |
Kwantummesaainika #1342 Trimm Trabb | 500 | 16-03-2011 17:59 | |
Seksualiteit |
aantrekkelijk aan meisje blurred | 152 | 04-09-2004 23:25 | |
Lifestyle |
Kleding bij vrouw: strak of ruim? Optima | 62 | 10-11-2002 15:26 | |
Lifestyle |
Is-ie weer...de Lifestyle Kledingbazaar Verwijderd | 278 | 07-08-2002 13:12 | |
Lifestyle |
voel jij je ook al zo ongemakkelijk in een rokje? KazzZ | 77 | 03-06-2002 18:27 |