Advertentie | |
|
![]() |
|
Coldplay is een van de beste bands van dit moment en één van mijn favorieten.
Live zijn ze ook fantastisch. Heb ze 2x live gezien en dat was fantastisch. Op dit moment ben ik samen met iemand anders bezig met een fansite. Hij is nog niet af, maar www.coldplayfans.nl mag je wel ff in je favorieten zetten ![]()
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
over the scientist: inderdaad een héél mooi nummer, net als de rest van Rush of Blood eigenlijk. In My Place, ook fantastisch; fijn dat ook een keer echt (een aantal van) de beste nummers van een plaat tot single worden uitgebracht!
|
Coldplay is briljant. Ben nu echt fan van ze. the Scientist is geweldig, net als bijna alle nummers van ze. toch moeilijk kiezen welke de beste van hun is. Trouble, Scientist of Amsterdam. Toch raar dat sommige mensen die zeggen muziekliefhebber te zijn ze niet eens kennen.
------------------ L1 |
Advertentie |
|
![]() |
|
The scientist is idd een mooi nummer. maar ik hoorde 'm voor het eerst live op de radio, op de dag dat AROBTTH uitkwam (er was een concert vanuit parijs). Ik vond het Zo'n mooi nummer, maar toen ik de album versie hoorde was ik toch teleurgesteld. Het warme gevoel dat je bij de live versie krijgt is dan weg. Jammer.
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind ze ook erg goed...zeker een van de beste bands van de laatste paar jaar...ehm...beste nummer...? ik kan niet echt kiezen...hm...clocks, don't panic en trouble denk ik...oja...ik heb alle 2 de cd's, maar ik vind Parachutes toch beter dan Rush eigenlijk...mja, erg goede band...en ik sluit me aan bij Q magazine, dat schrijft dat het samen met Radiohead en The hives op dit moment de beste band ter wereld is...
||
Citaat:
![]() Valt me op dat hier veel mensen Spies noemen, die vind ik ook gaaf maar veel mensen in mijn omgeving vinden dat nummer juist minder. Beautiful world, Trouble, Green Eyes, The Scientist, In my place en Clocks.. oeh.. d'r is zo veel goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Coldplay 7 Juli Gelredome Paniccore | 210 | 13-07-2005 16:00 | |
Muziek |
Crazy Frog declasseert Coldplay Love_Fulfilled | 62 | 11-06-2005 16:15 | |
Muziek |
chris martin (zanger coldplay) agressie op auto geuit?? Just-Rian | 55 | 10-08-2003 13:30 | |
Muziek |
Live + Coldplay in Goffertpark IEMOW-KOR | 105 | 01-04-2003 20:46 | |
Muziek |
Radiohead en Coldplay op werchter '03! my iron lung | 37 | 23-02-2003 00:43 | |
Muziek |
Coldplay Barbabarbara | 57 | 07-07-2002 17:50 |