Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 13:19
Verwijderd
Normaal gesproken sloeg hij altijd normaal aan bij het opstarten, maar sinds gisteren moet ik hem echt zes keer aan en weer uit doen voor hij 'pakt' zeg maar.. Ik heb niet super veel verstand van dat soort dingen, dus als de uitleg niet helemaal duidelijk is, even zeggen he

Wie kan helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 14:15
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
loop alle stekkertjes ed ff na, alles goed aandrukken. Als dat niet helpt is je monitor op weg naar de eeuwige jachtvelden. (maar vaak nog wel te maken hoor, alleen niet zelf doen )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
loop alle stekkertjes ed ff na, alles goed aandrukken. Als dat niet helpt is je monitor op weg naar de eeuwige jachtvelden. (maar vaak nog wel te maken hoor, alleen niet zelf doen )
Hmm, stekkertjes zitten allemaal pico bello
Mja, naast dat hij niet altijd direct aanslaat heb ik helemaal nergens last van...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 19:22
Puta
Puta is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Normaal gesproken sloeg hij altijd normaal aan bij het opstarten, maar sinds gisteren moet ik hem echt zes keer aan en weer uit doen voor hij 'pakt' zeg maar.. Ik heb niet super veel verstand van dat soort dingen, dus als de uitleg niet helemaal duidelijk is, even zeggen he

Wie kan helpen?
Ik zou zeggen probeer eens een andere monitor er op aan te sluiten wij hebben dit ook eens gehad maar toen bleek de video kaart stuk te zijn en als ik hem dan 10 x uit en aan deed, dan sloeg ie eindelijk aan ik dacht dus ook aan de monitor maar bleek de videokaart te zijn
Oud 07-02-2003, 19:54
Verwijderd
Mja, ik dacht ook aan de videokaart, mijn ouders hadden laatst hetzelfde probleem.. Maar bij hen zag je het dan van te voren ook wel aan de prestatie zeg maar, daar heb ik niet echt last van... hoewel.. mja, soms raakt het een en ander wat gescrambled, misschien is de videokaart toch niet helemaal meer in orde.. Kan dat aan de drivers liggen? (hij loopt op een bèta versie)..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:05
Puta
Puta is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mja, ik dacht ook aan de videokaart, mijn ouders hadden laatst hetzelfde probleem.. Maar bij hen zag je het dan van te voren ook wel aan de prestatie zeg maar, daar heb ik niet echt last van... hoewel.. mja, soms raakt het een en ander wat gescrambled, misschien is de videokaart toch niet helemaal meer in orde.. Kan dat aan de drivers liggen? (hij loopt op een bèta versie)..
Als ie het eerst goed deed met die drivers zou het dara nie aan moeten liggen ik zou eerst een andere beeldscherm proberen dan wet je of het aan het beelscherm ligt of aan videokaart
Oud 07-02-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Sting schreef:
Als ie het eerst goed deed met die drivers zou het dara nie aan moeten liggen ik zou eerst een andere beeldscherm proberen dan wet je of het aan het beelscherm ligt of aan videokaart
Ok, dank je
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 09:03
The Stranger
The Stranger is offline
Slaat de monitor helemaal niet aan wanneer je de computer aanzet of gaat het beeld uit wanneer je in Windows komt (en het komt dan vervolgens niet meer terug)?

Is het het eerste, probeer dan eens een andere monitor, en als dat niet werkt een andere videokaart.

Is het het 2e, dan ligt het waarschijlijk of aan de resolutie/refresh rate waarop je draait, of je moet je monitor drivers opniew installeren (ik geloof dat wanneer je nieuwe videokaart drivers installeert, dat je de monitor driver opnieuw moet installeren).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten