Advertentie | |
|
![]() |
|
Jah, ik ga ook naar totum, maar vind het steeds kinderachtiger worden.. Kga er nu al paar jaar heen. Maarjah, ik word ook steeds ouder, dus daar kan het ook aan liggen.
||
![]() |
Citaat:
Misschien heb ik het verkeerd uitgedrukt, de mensen in Totum zijn nu niet echt het type persoon waar ik graag mee omga. Sorry dat ik generaliseer, maar over het algemeen vind ik de mensen die zich zo kleden en gedragen als het gros van de bezoekers daar triest. (Tja, killerbaby... Wie willen er hier nu gezien worden, met hun afzichtelijke make-up, hanekammen, halsbanden en al die andere crap? Ben het verder wel eens met wat je zegt hoor ![]() Misschien heb ik het ook wel verkeerd en zijn die mensen allemaal heel aardig, maar laat ze eerst eens een normaal uiterlijk aanmeten... (Oei, wat een vooroordelen van mijn kant.) Nou ja.. ik zal iedereen voortaan maar zijn waarde laten. Leve Totum! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
het eerste bandje heb ik niet gezien, het tweede klomk wel goed, ik heb eigenlijk niet de hele tijd gekeken, was bezig met andere dingen.
![]() maar ja even voor de duidelijkheid: TOTUM roels en nee, het is geen hol waar alle junkies uit almere komen, en nee, niet iedereen heeft daar een halsband en/of piercings, hanekammen, enz en ja, mensen met halsbanden, piercings, hanekammen, enz. zijn ook gewone mensen, ze zijn niet eng (zelfs ik niet) en al helemaal niet triest! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind ze wel eng (vriend van me kreeg eens bijna zo'n spike in zijn oog, omdat zo'n mongool totaal geen rekening met zijn omgeving hield toen ie aan het rondspringen was). Verder vind ik hun uiterlijk afzichtelijk, wat ook aan de mate van engheid die ik ervaar bijdraagt. En triest.. tja.. is ook slechts een mening. Jij hebt duidelijk een ander mening dan ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
oke, dat was dan niet zo slim van die jongen/meisje met de spike, maar zo zijn ze niet allemaal!! het is niet zo van jij hebt spikes, dus je bent een mongool, om maar even met jou woorden te spreken.
En ik denk dat wij allebei inderdaad een andere mening hebben, het uiterlijk van totum mensen is absoluut niet afzichtelijk. ten eerste zit er heel veel verschil in hoe elk persoon in totum er uit zit (dus wat vind je afzichtelijk?), en tweede: ik snap juist niet hoe jongens in eindelijk enzo zich zo kunnen toetakelen. De meeste zien er verwijfd uit met hun broeken tot boven hun schenen en dan van die duikersschoentjes. Maar ja, ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat ze aantrekken, en dat is het punt nou juist in almere: weinig doen dat. Eeen groot gedeelte hier loopt in precies de zelfde kleding als de rest, en als je dat niet doet, dan ben je volgens jou triest. Dat vind ik raar. |
![]() |
|
![]() |
Blablabla.. Ik heb die dingen niet gezegd, Killerbaby, dat maak JIJ ervan. Ik vind niet alleen veel mensen die naar Totum gaan triest, maar ook het merendeel van de mensen die naar Eindelijk gaan. Jij ziet allen zwart-wit: ga je niet naar Totum, dan ga je naar Eindelijk.
Maak geen implicaties van dingen die ik niet zeg alsjeblieft. |
![]() |
|
![]() |
Hmm kben elke zaterdag en donderdag te vinden in totum maar ik vindt het ook steeds saaier worden...de echte totummers komen steeds minder en er komen steeds meer 12 jarige alto'tjes die een beetje heen en weer lopen te hupsen en te gillen ensoow...zeer irritant,maar goed tis wat je er zelf van maakt
![]() Trapnotov vindt ik persoonlijk bagger,totaal sfeerloos en de bandjes zaterdag waren horrible. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
waar wonen jullie, en wat vinden jullie er leuk/kut aan? fruitmand | 79 | 22-06-2006 23:08 | |
Muziek |
3/9 Gascoigne, Pantherland en LITM in Almere Daniël Chaos | 48 | 01-09-2005 00:27 | |
De Kantine |
Forummers opeens tegenkomen... Rabbi Daniel | 212 | 07-04-2005 12:00 | |
Lifestyle |
uitgaan/stappen Rrr. | 130 | 11-03-2004 20:14 | |
De Kantine |
Zaterdagavond Mara | 38 | 23-10-2002 21:32 | |
Muziek |
Weekend/muziek angela123 | 29 | 05-08-2002 16:57 |