Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 12:33
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Wie van jullie gaat er wel eens uit in Totum..?! Korte beschrijving: ze draaien er rock, metal, gothic, punk enz enz.. Er komen oowk heel verschillende mensen.. tis errug cool..!!
Oud 04-01-2002, 18:06
killerbaby
killerbaby is offline
ikkkkuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
totum roels
Oud 07-01-2002, 17:36
Bram
Bram is offline
indien jullie van almere zijn kennen jullie soms robert en wilco niet?Kheb die leren kennen in juli 2000 op de camping in italie maar niks meer van gehoord (zoals altijd als je mensen leert kennen op vakantie)
Oud 08-01-2002, 09:07
Drizzt
Drizzt is offline
Hahahaa Totum, alle trieste mensen bij elkaar
Oud 08-01-2002, 16:52
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Hahahaa Totum, alle trieste mensen bij elkaar
tssss... jij gaat zeker naar de bordeaux..?! bleeeehhhhhh

totum roeleert enorm..!!
Oud 08-01-2002, 19:43
killerbaby
killerbaby is offline
ik ga altijd eerst naar totum en dan naar bordeaux (daar ist ook wel erg leuk, na afloop van totum)
maar toum is juist cool, de trieste mensen zijn juist de mensen die commentaar hebben op ons totummurs..
in totum is veel betere muziek en er zijn niet van die huppelkutjes/lulletjes die alleen uitgaan om gezien te worden en hun reputatie hoog houden door met zoveel mogelijk personen op 1 avond te zoenen.(dat is namelijk pas triest!!)
zo
Oud 08-01-2002, 19:44
killerbaby
killerbaby is offline
Citaat:
tijgertje_007 schreef:
Wie van jullie gaat er wel eens uit in Totum..?! Korte beschrijving: ze draaien er rock, metal, gothic, punk enz enz.. Er komen oowk heel verschillende mensen.. tis errug cool..!!
zijn wij trouwens de enige hier die naar totum gaan??? heb je zaterdag de bandjes gezien?? twas leuk he!!!
Oud 08-01-2002, 21:26
Verwijderd
Ik woon wel in almere, maar ik ga nooit naar totum...
Totum lijkt me wel leuk en ik hoor wel interessante verhalen/roddels... maar totum is niets voor mij...
ik denk dat ik niet eens binnen word gelaten
Oud 09-01-2002, 06:27
Creep
Creep is offline
Jah, ik ga ook naar totum, maar vind het steeds kinderachtiger worden.. Kga er nu al paar jaar heen. Maarjah, ik word ook steeds ouder, dus daar kan het ook aan liggen.
Oud 09-01-2002, 06:40
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
tijgertje_007 schreef:
tssss... jij gaat zeker naar de bordeaux..?!
Wat een mensenkennis.. Ik ga niet naar Totum, DUS ik ga zeker naar Bordeaux!

Misschien heb ik het verkeerd uitgedrukt, de mensen in Totum zijn nu niet echt het type persoon waar ik graag mee omga. Sorry dat ik generaliseer, maar over het algemeen vind ik de mensen die zich zo kleden en gedragen als het gros van de bezoekers daar triest. (Tja, killerbaby... Wie willen er hier nu gezien worden, met hun afzichtelijke make-up, hanekammen, halsbanden en al die andere crap? Ben het verder wel eens met wat je zegt hoor ) Deze mening is gebaseerd op gedrag van kennissen die ook naar Totum gaan.

Misschien heb ik het ook wel verkeerd en zijn die mensen allemaal heel aardig, maar laat ze eerst eens een normaal uiterlijk aanmeten... (Oei, wat een vooroordelen van mijn kant.)

Nou ja.. ik zal iedereen voortaan maar zijn waarde laten.

Leve Totum!
Oud 09-01-2002, 07:29
Creep
Creep is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Wat een mensenkennis.. Ik ga niet naar Totum, DUS ik ga zeker naar Bordeaux!

Misschien heb ik het verkeerd uitgedrukt, de mensen in Totum zijn nu niet echt het type persoon waar ik graag mee omga. Sorry dat ik generaliseer, maar over het algemeen vind ik de mensen die zich zo kleden en gedragen als het gros van de bezoekers daar triest. (Tja, killerbaby... Wie willen er hier nu gezien worden, met hun afzichtelijke make-up, hanekammen, halsbanden en al die andere crap? Ben het verder wel eens met wat je zegt hoor ) Deze mening is gebaseerd op gedrag van kennissen die ook naar Totum gaan.

Misschien heb ik het ook wel verkeerd en zijn die mensen allemaal heel aardig, maar laat ze eerst eens een normaal uiterlijk aanmeten... (Oei, wat een vooroordelen van mijn kant.)

Leve Totum!
Met zoon coole naam zoon mening geven, jammer
Oud 09-01-2002, 21:09
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Citaat:
killerbaby schreef:
zijn wij trouwens de enige hier die naar totum gaan??? heb je zaterdag de bandjes gezien?? twas leuk he!!!
Neeeeejjj..!! Ik kon niet komen..!! En een vriend van me vond ut eerste bandje het slechtst wattie ooit aan heeft moeten horen, en ut tweede bandje vond ie heeeelemaal geweldig haha.. t was een beetje within temaptation achtig volgens hem, klopt dat..?!
Oud 09-01-2002, 21:36
Creep
Creep is offline
Citaat:
tijgertje_007 schreef:
Neeeeejjj..!! Ik kon niet komen..!! En een vriend van me vond ut eerste bandje het slechtst wattie ooit aan heeft moeten horen, en ut tweede bandje vond ie heeeelemaal geweldig haha.. t was een beetje within temaptation achtig volgens hem, klopt dat..?!
1ste band was bagger jah, 2de was wel beter, maar vond het totaal niet op within temptation lijken... Zangeres, maar daar blijft het dan ook bij...
Oud 10-01-2002, 12:52
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Citaat:
Drizzt schreef:

Leve Totum!
WHIEHIE..!!! Inderdaad..!!
Oud 10-01-2002, 15:28
killerbaby
killerbaby is offline
het eerste bandje heb ik niet gezien, het tweede klomk wel goed, ik heb eigenlijk niet de hele tijd gekeken, was bezig met andere dingen.

maar ja even voor de duidelijkheid: TOTUM roels en nee, het is geen hol waar alle junkies uit almere komen, en nee, niet iedereen heeft daar een halsband en/of piercings, hanekammen, enz
en ja, mensen met halsbanden, piercings, hanekammen, enz. zijn ook gewone mensen, ze zijn niet eng (zelfs ik niet) en al helemaal niet triest!
Oud 11-01-2002, 09:07
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
killerbaby schreef:
zijn ook gewone mensen, ze zijn niet eng (zelfs ik niet) en al helemaal niet triest!
Ik ben een andere mening toegedaan
Ik vind ze wel eng (vriend van me kreeg eens bijna zo'n spike in zijn oog, omdat zo'n mongool totaal geen rekening met zijn omgeving hield toen ie aan het rondspringen was). Verder vind ik hun uiterlijk afzichtelijk, wat ook aan de mate van engheid die ik ervaar bijdraagt.

En triest.. tja.. is ook slechts een mening. Jij hebt duidelijk een ander mening dan ik

Oud 11-01-2002, 13:55
killerbaby
killerbaby is offline
oke, dat was dan niet zo slim van die jongen/meisje met de spike, maar zo zijn ze niet allemaal!! het is niet zo van jij hebt spikes, dus je bent een mongool, om maar even met jou woorden te spreken.

En ik denk dat wij allebei inderdaad een andere mening hebben, het uiterlijk van totum mensen is absoluut niet afzichtelijk. ten eerste zit er heel veel verschil in hoe elk persoon in totum er uit zit (dus wat vind je afzichtelijk?), en tweede: ik snap juist niet hoe jongens in eindelijk enzo zich zo kunnen toetakelen.
De meeste zien er verwijfd uit met hun broeken tot boven hun schenen en dan van die duikersschoentjes.
Maar ja, ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat ze aantrekken, en dat is het punt nou juist in almere: weinig doen dat. Eeen groot gedeelte hier loopt in precies de zelfde kleding als de rest, en als je dat niet doet, dan ben je volgens jou triest. Dat vind ik raar.
Oud 11-01-2002, 14:30
Black Rose
Black Rose is offline
Jah kga wel eens.. maar vind dr de laatste tijd niet echt veel meer aan.
Oud 11-01-2002, 18:11
Drizzt
Drizzt is offline
Blablabla.. Ik heb die dingen niet gezegd, Killerbaby, dat maak JIJ ervan. Ik vind niet alleen veel mensen die naar Totum gaan triest, maar ook het merendeel van de mensen die naar Eindelijk gaan. Jij ziet allen zwart-wit: ga je niet naar Totum, dan ga je naar Eindelijk.

Maak geen implicaties van dingen die ik niet zeg alsjeblieft.

Oud 12-01-2002, 17:47
killerbaby
killerbaby is offline
nou moet je niet boos worden, zo had IK het ook niet bedoelt. het is alleen zo dat van de mensen die in almere uitgaan, het merendeel naar eindelijk gaat, en dat die lopen te zeiklen op totummensen.
Het was niet bedoelt om je woorden te verdraaien.
Oud 19-01-2002, 15:21
Nanaki
Nanaki is offline
Als je deze topic naar Lifestyle zou verplaatsen zouden er wel wat meer mensen reageren gloof ik..er zijn iig wel meer mensen die naar totum gaan al snap ik soms nie waarom totum is eigenlijk best wel saaaaai
Oud 20-01-2002, 14:33
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
totum iz niet saai, (imo niet, maar het ligt er natuurlijk aan.. van wat voor muziek je houdt..)
Oud 21-01-2002, 13:34
killerbaby
killerbaby is offline
ik was zaterdag voor het eerst in trap, dat was ook wel leuk
Oud 21-01-2002, 13:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm kben elke zaterdag en donderdag te vinden in totum maar ik vindt het ook steeds saaier worden...de echte totummers komen steeds minder en er komen steeds meer 12 jarige alto'tjes die een beetje heen en weer lopen te hupsen en te gillen ensoow...zeer irritant,maar goed tis wat je er zelf van maakt
Trapnotov vindt ik persoonlijk bagger,totaal sfeerloos en de bandjes zaterdag waren horrible.
Oud 21-01-2002, 13:46
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Hmm kben elke zaterdag en donderdag te vinden in totum maar ik vindt het ook steeds saaier worden...de echte totummers komen steeds minder en er komen steeds meer 12 jarige alto'tjes die een beetje heen en weer lopen te hupsen en te gillen ensoow...zeer irritant,maar goed tis wat je er zelf van maakt
Trapnotov vindt ik persoonlijk bagger,totaal sfeerloos en de bandjes zaterdag waren horrible.

maar al draaiden zaterdag meer punk, het blijft te weinig....sanne moet maar es gaan draaien....zeker weten dat er dan nix anders meer gedraaid word...
Oud 21-01-2002, 15:28
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Totum is wel gezellig, maar zoals Cem.slut al zei steeds meer hele jonge ( nix tegen jonge kindjes, ben zelf ook pas 14) onvolwassen kindjes (Sjors ), en die zijn soms wel irritant.....Mjah...
Meestal is het wel gezellig
Oud 21-01-2002, 17:51
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Vreemd... wij gaan allemaal naar totum maar hebben 'killerbabe' nog nooit gezien...
Dit ben ik dus:

kom best wel vaak in totum!
Oud 22-01-2002, 16:13
killerbaby
killerbaby is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Vreemd... wij gaan allemaal naar totum maar hebben 'killerbabe' nog nooit gezien...
Dit ben ik dus:

kom best wel vaak in totum!

Volgens mij ken ik jou wel...

Oud 22-01-2002, 18:51
Drizzt
Drizzt is offline
Hmm.. wie zei ook alweer dat die mensen NIET eng zijn?
Oud 22-01-2002, 18:59
punkrock-bastard
*grinnik* met nog een totum bezoeker:
Oud 23-01-2002, 19:07
killerbaby
killerbaby is offline
is dat sanne nou???
ze lijkt er iedergeval wel een beetje op maar ik zal het wel weer fout zien.. jij zit toch op het baken???
Oud 26-01-2002, 12:06
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
jahh.. datklopt wel.. er komen steeds meer 'kindjes'.. laatst had ik er eentje van ELF gezien arw.. njahh.. ach.. je moet het voor jezelf leuk maken.. een beetje lol trappen ensoww.. dan issut kewl

Oud 26-01-2002, 15:18
punkrock-bastard
Citaat:
killerbaby schreef:
is dat sanne nou???
ze lijkt er iedergeval wel een beetje op maar ik zal het wel weer fout zien.. jij zit toch op het baken???
Da's inderdaad Sanne... met haar nieuwe kam! En ik zit ook op het baken ja! Jij ook? Dan ben je nummer 6 van het baken park hierzo! (scala, roomp, micia, punkrock-bastard, chanel, en jij)
Oud 26-01-2002, 15:19
punkrock-bastard
Citaat:
tijgertje_007 schreef:
jahh.. datklopt wel.. er komen steeds meer 'kindjes'.. laatst had ik er eentje van ELF gezien arw.. njahh.. ach.. je moet het voor jezelf leuk maken.. een beetje lol trappen ensoww.. dan issut kewl

hehehe, je bedoeld vast sjors! die is 14 trouwens (zit in de 3e) ongelovelijk hé?
Oud 27-01-2002, 19:34
killerbaby
killerbaby is offline
Citaat:
Da's inderdaad Sanne... met haar nieuwe kam! En ik zit ook op het baken ja! Jij ook? Dan ben je nummer 6 van het baken park hierzo! (scala, roomp, micia, punkrock-bastard, chanel, en jij)

neej ik zit niet op het baken, nie meer, vorrig jaar maar nie op park maar gewoon op centraal
Oud 28-01-2002, 17:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Heej...sjors is kjoet hoor...dus uhm doe liev!
Oud 28-01-2002, 19:14
killerbaby
killerbaby is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Heej...sjors is kjoet hoor...dus uhm doe liev!

ikken geen sjors....is dat raaaaaaaaarrrr???

Oud 29-01-2002, 07:06
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
*grinnik* met nog een totum bezoeker:

Volgens mij is dit gewoon een fragment van Jurrassic Park 4 ofzo
Oud 29-01-2002, 14:19
Drizzt
Drizzt is offline
Eerder Return of the Living Dead XII
Oud 11-02-2002, 15:11
fluffy
fluffy is offline
zwak hoor om andere voor alles uit te maken ik wil wel weten hoe jullie eruit zien???? en killerbaby ken ik jouw???latex
Oud 11-02-2002, 18:59
killerbaby
killerbaby is offline
Citaat:
fluffy schreef:
zwak hoor om andere voor alles uit te maken ik wil wel weten hoe jullie eruit zien???? en killerbaby ken ik jouw???latex
kweenie wie jij bent?????????

Oud 11-02-2002, 22:22
the exploding boy
the exploding boy is offline
kom er ook wel eens met me kond mee (maartje dus)
alleen bijna iedereen is 10 jaar jonger
Advertentie

Regels voor berichten