Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit in je leven ergens over geklaagd? En al helemaal niet wanneer iemand anders er niet over klaagt? Conan... vindt dat iedereen z'n niveau heeft en dat gymnasiasten - ook skatertjes - niet neer hoeven kijken op de rest vd wereld |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik een heel domme opmerking. Ik zit nu in 4VWO, voer geen fuck uit, houd me meer bezig met uitgaan en meisjes dan met school, en sta strax allemaal achten op school. Ik vind dit hartstikke makkelijk. Mijn beste vriend zit nu in 4 Mavo, zit elke dag 3 uur aan z'n huiswerk, en werkt zich kapot om straks met mooie cijfers te slagen. En toch hebben veel meer mensen respect voor mij dan voor hem, en weet je waarom? Omdat hij het moeilijk heeft en zich er doorheen slaat, en ik heb het makkelijk en doe geen donder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wat jullie ook zeggen, ik blijf bij mn stand punt. Ik doe geen fuck, haal niet geweldige cijfers, maar ik klaag niet dat ik het zo moeilijk heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen doen geen fuck en halen dan allemaal 1en, anderen doen geen fuck en halen allemaal 8en, Die mensen die geen fuck doen en allemaal 1en halen, moeten dan 3 uur aan hun huiswerk zitten om wel die 8 te halen, en ja, dan denk ik dat je best recht hebt om te klagen daar over, en dan ben jij niet in de positie om daar een grote bek op te geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
en het is bullshit dat het ''niets'' is, waarom zou het ''niks'' zijn? alleen omdat het lager op de sociale ladder staat dan het VWO? ben je nou zo egotripperig of lijkt het allemaal maar zo? of anders gezegd: jaloers??? ( ![]() Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Joyce-b (20-11-2001).]
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() En ja, niveau's verschillen, klopt helemaal. Maargoed, ik ga geen medelijden hebben met iemand op het vmbo. Draai maar eens een keer mee op een gymnasium, dan kan je pas gaan klagen.
||
![]() |
Citaat:
sorry, typfoutje.. beetje triest om me daar op af te zeiken.. ![]() en niemand vraagt je om medelij, alleen een beetje begrip..
||
![]() |
Citaat:
Maar dit is ff een beetje offtopic, maar weet je wat vmbo'ers wel doen om vwo'ers/gymnasiasten te naaien? Ze gaan beweren dat je op de mavo een hoger EQ heb ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik weet het niet precies, misschien moet je maar ff wat wetenschappelijke onderzoeken raadplegen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Kweunie, maar als het zo zou zijn, zou ik me toch genaaid voelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Das precies het zelfde, en je begrijpt hopelijk heel goed dat ik dit niet serieus bedoel, omdat ik wel verstandig ben. De ene is verder in z'n opleiding dan iemand anders, precies zoals de ene intelligenter is dan de andere. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ivbo is een soort van speciaal onbderwijs.. Individueel Voortbereidend Beroeps Onderwijs
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt triest van je, Vwo is gymnasium zonder grieks en Latijn, ik heb in de tot in de derde Grieks en Latijn gedaan, ben d'r daarna mee gestopt, dus dit is m'n eerste jaar zonder grieks en latijn, en toch heb ik me altijd gezegt dat ik op het VWO zat, dus het is een beetje triest om daar onderscheid tussen te gaan maken, terwijl dat er helemaal niet is. En oh slim meisje van het Gymnasium, zelfs een dagje 4VWO, wat dan toch simpel voor je zou moeten zijn, zou je maar moeilijk aan kunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
slaat nergens op wat die skatertje 13 zegt, waarom zijn vwo'ers nou beter? omdat ze beter kunnen leren? tsjongejonge ik heb ook vwo havo gedaan maar doe nu mavo en je wil zeggen dat ik dom ben? en ik doe vmbo theoretisch en das ook nog wel vrij moeilijk. en jij hebt mischien verstand van wiskunde en talen en dat soort spul. maar ik zie jou nog niet een moterblok ofzo uitelkaar halen en weer inelkaar zetten. dus dan zouden wij ook kunnen zeggen dat jij dom bent.
||
Citaat:
dat hoeven we niet te kunnen, daar hebben we jullie dan toch voor? ![]()
||
Citaat:
dus ik heb hem nodig om de motor van m'n auto te repareren, en hij heeft mij nodig als zijn werkgever of als whatever... dus in die zin heb ik hem dan voor m'n auto
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, waar heb ik het nou helemaal over... Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind sommige vakken heel moeilijk, zoals wiskunde. Maar kdoe verder niet veel voor school. En trouwens, het is echt waar, al klinkt het raar. En je moet niet lullen "Wheeliemaster" want ik kan wel een computer in elkaar zetten. En trouwens, ik word later advocaat of rechter en jij vuilnisman. Dus. ![]() Over die gym pagina´s, hebben we wel dus, over Latijn en Grieks in de wiskunde bijvoorbeeld. Dus lul niet. ------------------ | | I want to conquer the world | | Alex, Erik en Daantjuh (!) zijn lievvig ![]() [Dit bericht is aangepast door Skatertjuh13 (23-11-2001).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2015 |
[VMBO] Tijdelijke normering - VMBO xxxxxAnnoniem | 1 | 03-06-2015 14:21 | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] Samengevat Biologie VMBO larissaaa | 2 | 12-05-2014 20:35 | |
Eindexamens 2013 |