Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2001, 16:07
lieveknuf
lieveknuf is offline
wat vinde jullie van da vmbi in plaats van mavo
nou ik vin da egt gewoon stom
ik zit daarop en het iz veel moeilijker geworden dan de gewone mavo
mense wa vinde jullie hiervan??????????????
Oud 18-11-2001, 16:28
Joyce-b
Joyce-b is offline
er zijn toch verschillende niveau's?
Oud 18-11-2001, 16:32
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
er zijn toch verschillende niveau's?
jah 4 de theoretische en gemengde leerweg die zijn in niveus hetzelfde alleen gemengd doet praktijk erbij
en de basis en de kaderrberoepgerichte leerweg
maar de leerstof iz tog allemaal hetzelfde allemaal moeilijk!!!!!!
Oud 19-11-2001, 13:23
Vos
Vos is offline
ik heb geen idee wat het precies inhoud..

het enige wat ik wel weet is dat onze schoolleiding loopt te pushen van: jullie zijn het laatste jaar mavo, jullie zijn dus bijzonder...probeer zo hoog mogelijke je examen te halen...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 14:49
AviBoY
AviBoY is offline
ow...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 15:13
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
lieveknuf schreef:
wat vinde jullie van da vmbi in plaats van mavo
nou ik vin da egt gewoon stom
ik zit daarop en het iz veel moeilijker geworden dan de gewone mavo
mense wa vinde jullie hiervan??????????????
Dat het te makkelijk is
Oud 19-11-2001, 15:15
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Dat het te makkelijk is
hahaha laat me neit lachen te makkelijk het iz kei moeilijk man
Oud 19-11-2001, 16:39
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Dat het te makkelijk is
voor jou maybe andere kunnen het knap lastig mee hebben jij doet gym zeker ja dan is t zeker makkelijk voor je

Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 18:43
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Dat het te makkelijk is
voor jou maybe andere kunnen het knap lastig mee hebben jij doet gym zeker ja dan is t zeker makkelijk voor je

Ja klopt, maar kvind het irritant als vmbo´s gaan klagen hoe moeilijk ze het hebben.
Oud 19-11-2001, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Ja klopt, maar kvind het irritant als vmbo´s gaan klagen hoe moeilijk ze het hebben.
Jij bent hard

Maar dat mag ik wel
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 10:35
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Ach ja...
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit in je leven ergens over geklaagd? En al helemaal niet wanneer iemand anders er niet over klaagt?

Conan... vindt dat iedereen z'n niveau heeft en dat gymnasiasten - ook skatertjes - niet neer hoeven kijken op de rest vd wereld
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 12:59
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
tss.. ik doe ook atheneum (hmmzz.. da's geen gym, ben ik nu ook minder??) maar wat boeit ut nou of iemand het moeilijk vind of niet, dat is toch iets persoonlijks? en daar kan jij niet over oordelen..
Oud 20-11-2001, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

Dat vind ik een heel domme opmerking. Ik zit nu in 4VWO, voer geen fuck uit, houd me meer bezig met uitgaan en meisjes dan met school, en sta strax allemaal achten op school. Ik vind dit hartstikke makkelijk.

Mijn beste vriend zit nu in 4 Mavo, zit elke dag 3 uur aan z'n huiswerk, en werkt zich kapot om straks met mooie cijfers te slagen.

En toch hebben veel meer mensen respect voor mij dan voor hem, en weet je waarom? Omdat hij het moeilijk heeft en zich er doorheen slaat, en ik heb het makkelijk en doe geen donder.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 16:19
Verwijderd
Nou, ga je dan maar gauw schamen, en hem met z'n huiswerk helpen in plaats van hier te forummen

[Dit bericht is aangepast door nare man (20-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 16:32
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, ga je dan maar gauw schamen, en hem met z'n huiswerk helpen in plaats van hier te forummen

[Dit bericht is aangepast door nare man (20-11-2001).]
Jou mag ik ook wel
Wat jullie ook zeggen, ik blijf bij mn stand punt. Ik doe geen fuck, haal niet geweldige cijfers, maar ik klaag niet dat ik het zo moeilijk heb.
Oud 20-11-2001, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Jou mag ik ook wel
Wat jullie ook zeggen, ik blijf bij mn stand punt. Ik doe geen fuck, haal niet geweldige cijfers, maar ik klaag niet dat ik het zo moeilijk heb.

Je begrijpt niet wat ik je probeer duidelijk te maken he?

Sommige mensen doen geen fuck en halen dan allemaal 1en, anderen doen geen fuck en halen allemaal 8en,

Die mensen die geen fuck doen en allemaal 1en halen, moeten dan 3 uur aan hun huiswerk zitten om wel die 8 te halen, en ja, dan denk ik dat je best recht hebt om te klagen daar over, en dan ben jij niet in de positie om daar een grote bek op te geven.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 17:01
Verwijderd
Dat snap ik ook wel, maar het is gewoon lauw om een topic te openen van 'ik vind dit of dat zo moeilijk, jij ook?'. Zo'n topic leidt namelijk nergens toe.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 17:03
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Je begrijpt niet wat ik je probeer duidelijk te maken he?

Sommige mensen doen geen fuck en halen dan allemaal 1en, anderen doen geen fuck en halen allemaal 8en,

Die mensen die geen fuck doen en allemaal 1en halen, moeten dan 3 uur aan hun huiswerk zitten om wel die 8 te halen, en ja, dan denk ik dat je best recht hebt om te klagen daar over, en dan ben jij niet in de positie om daar een grote bek op te geven.
Jij vat mij ook niet helemaal. Het gaat mij erom dat ik het gewoon oneerlijk vind dat vmbo'ers klagen, alle aandacht in reclames krijgen dat vmbo ooohzo geweldig is, terwijl het in feiten NIKS is.
Oud 20-11-2001, 17:05
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Hoe kan je nou vakken als bloemschikken en dierenverzorging moeilijk vinden?
Oud 20-11-2001, 17:09
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Jij vat mij ook niet helemaal. Het gaat mij erom dat ik het gewoon oneerlijk vind dat vmbo'ers klagen, alle aandacht in reclames krijgen dat vmbo ooohzo geweldig is, terwijl het in feiten NIKS is.

waarom zou het oneerlijk zijn?? het is gewoon een kwestie van nivo verschil, daar kunnen zij niets aan doen?
en het is bullshit dat het ''niets'' is, waarom zou het ''niks'' zijn?
alleen omdat het lager op de sociale ladder staat dan het VWO?
ben je nou zo egotripperig of lijkt het allemaal maar zo?
of anders gezegd: jaloers??? ( )

Citaat:

Hoe kan je nou vakken als bloemschikken en dierenverzorging moeilijk vinden?
omdat niet iedereen hetzelfde niveau heeft.. beetje meer inleveningvermogen had ik wel verwacht van een gymnast..

[Dit bericht is aangepast door Joyce-b (20-11-2001).]
Oud 20-11-2001, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Joyce-b schreef:
of anders gezegd: jaloers???
Ja, ik denk ook dat Skatertjuh jaloers is...ze had zó graag VMBO gedaan, maarja, ze had de hersens om VWO te doen...you can't have it all

Citaat:
beetje meer inleveningvermogen had ik wel verwacht van een gymnast..
Inlevingsvermogen is voor de zwakken
Met citaat reageren
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
waarom zou het oneerlijk zijn?? het is gewoon een kwestie van nivo verschil, daar kunnen zij niets aan doen?
en het is bullshit dat het ''niets'' is, waarom zou het ''niks'' zijn?
alleen omdat het lager op de sociale ladder staat dan het VWO?
ben je nou zo egotripperig of lijkt het allemaal maar zo?
of anders gezegd: jaloers???
Nou nee, niet bepaald.

Citaat:
omdat niet iedereen hetzelfde niveau heeft.. beetje meer inleveningvermogen had ik wel verwacht van een gymnast..
Ik noem mezelf geen gynasiast. Maargoed, misschien is mijn inlevingsvermogen (zo schrijf je dat dus) wat beperkt
En ja, niveau's verschillen, klopt helemaal.
Maargoed, ik ga geen medelijden hebben met iemand op het vmbo. Draai maar eens een keer mee op een gymnasium, dan kan je pas gaan klagen.
Verwijderd
Did I just say that?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 17:24
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Ik noem mezelf geen gynasiast. Maargoed, misschien is mijn inlevingsvermogen (zo schrijf je dat dus) wat beperkt ja, niveau's verschillen, klopt helemaal.
maargoed, ik ga geen medelijden hebben met iemand op het vmbo. Draai maar eens een keer mee op een gymnasium, dan kan je pas gaan klagen.

sorry, typfoutje.. beetje triest om me daar op af te zeiken.. , maar goed..

en niemand vraagt je om medelij, alleen een beetje begrip..
Oud 20-11-2001, 17:28
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:

sorry, typfoutje.. beetje triest om me daar op af te zeiken.. , maar goed..

en niemand vraagt je om medelij, alleen een beetje begrip..
Achja..Misschien heb ik dat ook wel.
Maar dit is ff een beetje offtopic, maar weet je wat vmbo'ers wel doen om vwo'ers/gymnasiasten te naaien? Ze gaan beweren dat je op de mavo een hoger EQ heb
Oud 20-11-2001, 17:34
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Achja..Misschien heb ik dat ook wel.
Maar dit is ff een beetje offtopic, maar weet je wat vmbo'ers wel doen om vwo'ers/gymnasiasten te naaien? Ze gaan beweren dat je op de mavo een hoger EQ heb
zou toch kunnen? dat jij nou zo'n hoog EQ hebt (ik herinner me een topic waarin je dat schreef ) kan toch een uitzndering zijn?
Ik weet het niet precies, misschien moet je maar ff wat wetenschappelijke onderzoeken raadplegen
Oud 20-11-2001, 17:41
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
zou toch kunnen? dat jij nou zo'n hoog EQ hebt (ik herinner me een topic waarin je dat schreef ) kan toch een uitzndering zijn?
Ik weet het niet precies, misschien moet je maar ff wat wetenschappelijke onderzoeken raadplegen
Ja, schreef ik inderdaad, maar daar ga ik niet mee opscheppen hoor

Kweunie, maar als het zo zou zijn, zou ik me toch genaaid voelen
Oud 20-11-2001, 17:47
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

Kweunie, maar als het zo zou zijn, zou ik me toch genaaid voelen

hehe, misschien dat iemand binnenkort dit leest die er iets meer over weet ofzow..

Oud 21-11-2001, 16:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dat snap ik ook wel, maar het is gewoon lauw om een topic te openen van 'ik vind dit of dat zo moeilijk, jij ook?'. Zo'n topic leidt namelijk nergens toe.

ik zeg ook niet dat dit een geweldig topic is, ik zeg dat de uitspraken van Skatertje verkeerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

NIKS!? Waar slaat dat nou weer op. VMBO is gewoon een nieuw systeem om mensen met een gemiddelde intelligentie beter op te leiden. Dat is zeker niet niks. Die reclames zijn er om mensen er op atent te maken dat dit nieuwe systeem is ingevoerd. Je maakt mij niet wijs dat er te weinig aandacht was voor de 2de fase in de media, want dat is dus zekers niet zo.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Ik noem mezelf geen gynasiast. Maargoed, misschien is mijn inlevingsvermogen (zo schrijf je dat dus) wat beperkt
Maargoed, ik ga geen medelijden hebben met iemand op het vmbo. Draai maar eens een keer mee op een gymnasium, dan kan je pas gaan klagen.

En nu kan ik dus precies het zelfde zeggen! Jij klaagt in de 2de! hahaha mietje! Moet je eens een dag meedraaien met de 4de, dan mag je pas klagen! De 2de is nix. Echt zielig dat je klaagt als je in de 2de zit.....

Das precies het zelfde, en je begrijpt hopelijk heel goed dat ik dit niet serieus bedoel, omdat ik wel verstandig ben.

De ene is verder in z'n opleiding dan iemand anders, precies zoals de ene intelligenter is dan de andere.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 16:52
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
NIKS!? Waar slaat dat nou weer op. VMBO is gewoon een nieuw systeem om mensen met een gemiddelde intelligentie beter op te leiden. Dat is zeker niet niks. Die reclames zijn er om mensen er op atent te maken dat dit nieuwe systeem is ingevoerd. Je maakt mij niet wijs dat er te weinig aandacht was voor de 2de fase in de media, want dat is dus zekers niet zo.
Die reclames waren gewoon belachelijk. VMBO is namelijk het laagste (no offence) onderwijs in Nederland. Dus iedereen die naar het VMBO gaat heeft in feite niets te kiezen. En denk je nu echt dat iemand met HAVO of VWO advies gaat denken: "nou, op het VMBO kun je lekker breakdancen net als in de reclame, dan ga ik ook maar naar het VMBO". Het lijkt mij in ieder geval van niet.

Oud 21-11-2001, 16:56
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Die reclames waren gewoon belachelijk. VMBO is namelijk het laagste (no offence) onderwijs in Nederland. Dus iedereen die naar het VMBO gaat heeft in feite niets te kiezen. En denk je nu echt dat iemand met HAVO of VWO advies gaat denken: "nou, op het VMBO kun je lekker breakdancen net als in de reclame, dan ga ik ook maar naar het VMBO". Het lijkt mij in ieder geval van niet.
IVBO is het laagste niveau van onderwijs..
Oud 21-11-2001, 17:27
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
En nu kan ik dus precies het zelfde zeggen! Jij klaagt in de 2de! hahaha mietje! Moet je eens een dag meedraaien met de 4de, dan mag je pas klagen! De 2de is nix. Echt zielig dat je klaagt als je in de 2de zit.....

Das precies het zelfde, en je begrijpt hopelijk heel goed dat ik dit niet serieus bedoel, omdat ik wel verstandig ben.

De ene is verder in z'n opleiding dan iemand anders, precies zoals de ene intelligenter is dan de andere.
Jij doet vwo, geen gymnasium
Oud 21-11-2001, 18:30
the tourist
the tourist is offline
maar ok, het ging hier dus over het vmbo, niet over het vwo.
ik zit zelf ook op het vwo (gaan we weer)
maar een vriendin van mij zit in 3 vmbo (praktijk) en die heeft nu veel meer huiswerk dan een vriendin van haar die vorig jaar in 3 vmbo zat, met precies dezelfde vakken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 18:32
lieveknuf
lieveknuf is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
maar ok, het ging hier dus over het vmbo, niet over het vwo.
ik zit zelf ook op het vwo (gaan we weer)
maar een vriendin van mij zit in 3 vmbo (praktijk) en die heeft nu veel meer huiswerk dan een vriendin van haar die vorig jaar in 3 vmbo zat, met precies dezelfde vakken.

vorig jaar was het nog geen vmbo
dit jaar is het pas voor het 1e jaar dat vmbo er iz
Oud 21-11-2001, 18:33
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
IVBO is het laagste niveau van onderwijs..
nou ivbo bestaat nu toch juist niet meer? dat heet nu namelijk het vmbo............
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 23:09
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

Gymnasium is VWO.

Oud 22-11-2001, 09:35
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
nou ivbo bestaat nu toch juist niet meer? dat heet nu namelijk het vmbo............

nee.. Mavo en vbo zijn samengevoegd..
ivbo is een soort van speciaal onbderwijs..
Individueel Voortbereidend Beroeps Onderwijs
Oud 22-11-2001, 14:27
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Gymnasium is VWO.

Bij Gymnasium heb je in de eerste al Latijn, bij VWO niet. Plus daarbij hebben we bij sommige boeken speciale gym pagina's, vraag me niet waarom...
Oud 22-11-2001, 14:54
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
k ben het helemaal met je eens

Verder nix tegen vmbo'ers hoor
Oud 22-11-2001, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

Echt triest van je, Vwo is gymnasium zonder grieks en Latijn, ik heb in de tot in de derde Grieks en Latijn gedaan, ben d'r daarna mee gestopt, dus dit is m'n eerste jaar zonder grieks en latijn, en toch heb ik me altijd gezegt dat ik op het VWO zat, dus het is een beetje triest om daar onderscheid tussen te gaan maken, terwijl dat er helemaal niet is.

En oh slim meisje van het Gymnasium, zelfs een dagje 4VWO, wat dan toch simpel voor je zou moeten zijn, zou je maar moeilijk aan kunnen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Bij Gymnasium heb je in de eerste al Latijn, bij VWO niet. Plus daarbij hebben we bij sommige boeken speciale gym pagina's, vraag me niet waarom...

Gym pagina's? Wat is dat voor bullshit?

Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 16:39
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

Volgens mij snap je het Nederlandse onderwijssysteem niet helemaal. Gymnasium is een onderdeel van VWO, dus je kunt niet spreken over 'het VWO'. Zeg dan dat gymnasium verschilt van atheneum.

Oud 23-11-2001, 13:19
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
slaat nergens op wat die skatertje 13 zegt, waarom zijn vwo'ers nou beter? omdat ze beter kunnen leren? tsjongejonge ik heb ook vwo havo gedaan maar doe nu mavo en je wil zeggen dat ik dom ben? en ik doe vmbo theoretisch en das ook nog wel vrij moeilijk. en jij hebt mischien verstand van wiskunde en talen en dat soort spul. maar ik zie jou nog niet een moterblok ofzo uitelkaar halen en weer inelkaar zetten. dus dan zouden wij ook kunnen zeggen dat jij dom bent.
Oud 23-11-2001, 13:28
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
slaat nergens op wat die skatertje 13 zegt, waarom zijn vwo'ers nou beter? omdat ze beter kunnen leren? tsjongejonge ik heb ook vwo havo gedaan maar doe nu mavo en je wil zeggen dat ik dom ben? en ik doe vmbo theoretisch en das ook nog wel vrij moeilijk. en jij hebt mischien verstand van wiskunde en talen en dat soort spul. maar ik zie jou nog niet een moterblok ofzo uitelkaar halen en weer inelkaar zetten. dus dan zouden wij ook kunnen zeggen dat jij dom bent.

dat hoeven we niet te kunnen, daar hebben we jullie dan toch voor?
Oud 23-11-2001, 14:50
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:

dat hoeven we niet te kunnen, daar hebben we jullie dan toch voor?

nou jah zeg.. wat is dat nou weer voor een belachelijke opmerking..
tss..
Oud 23-11-2001, 17:49
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
nou jah zeg.. wat is dat nou weer voor een belachelijke opmerking..
tss..
als je even wat langer dan vijf seconden nadenkt is dat een hele normale opmerking... iedereen heeft elkaar nodig in deze wereld
dus ik heb hem nodig om de motor van m'n auto te repareren, en hij heeft mij nodig als zijn werkgever of als whatever...

dus in die zin heb ik hem dan voor m'n auto
Oud 23-11-2001, 18:49
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:

Zei je niet net dat je geen fuck doet? En toch is het o zo moeilijk? Moet je es in de Tweede Fase komen, je zou je dood schrikken Voor jou lijkt VMBO misschien ongelofelijk makkelijk (om eerlijk te zijn, voor mij ook wel), maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat moeilijk vinden, eigenlijk...

Maar goed, waar heb ik het nou helemaal over...

Love
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 18:59
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Zei je niet net dat je geen fuck doet? En toch is het o zo moeilijk? Moet je es in de Tweede Fase komen, je zou je dood schrikken Voor jou lijkt VMBO misschien ongelofelijk makkelijk (om eerlijk te zijn, voor mij ook wel), maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat moeilijk vinden, eigenlijk...

Maar goed, waar heb ik het nou helemaal over...

Love

Ik vind sommige vakken heel moeilijk, zoals wiskunde. Maar kdoe verder niet veel voor school. En trouwens, het is echt waar, al klinkt het raar.

En je moet niet lullen "Wheeliemaster" want ik kan wel een computer in elkaar zetten. En trouwens, ik word later advocaat of rechter en jij vuilnisman. Dus.

Over die gym pagina´s, hebben we wel dus, over Latijn en Grieks in de wiskunde bijvoorbeeld. Dus lul niet.

------------------
| | I want to conquer the world | | Alex, Erik en Daantjuh (!) zijn lievvig | | Punk is not dead, but it deserves to die! | |

[Dit bericht is aangepast door Skatertjuh13 (23-11-2001).]
Reageren

Regels voor berichten