Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die foto met die lakschoentjes heb ik al heeel lang niet meer gepost, en jij bent pas twee dagen lid. Hmm.. figures ![]()
|
Op lifestyle zitten meestal wel chille gasten. En nonzens heb ik ook gesaan maar daar zaten minder chille gasten. En ik zit ook matig veel op Dop. Omdat ik gedachtenspinsels kan rijmen.
't is maar net waar de koffie het lekkerst smaakt.
|
ik ben hier heen gelokt door mijn ex..
en toen kwam ik hier uit pure verveling nu vind ik het machtig interesant om te weten hoe andere mensen hun leventje lijden
|
Hallow, ik wil een foto!
Mja, nu maak je mensen toch echt te nieuwsgierig Diovai. Maargoed, ik zat hier uit verveling begon het leuk te vinden en nu: Ja, vind het nog steeds grappig om te lezen wat anderen te melden hebben en laat maar al te graag mijn eigen mening horen.
|
omdat ik dat leuk vind
![]() ik hang over t algemeen rond op -de Kantine -Onzin -Seksualiteit -Muziek -Lifestyle -Liefde & Relatie de meeste zullen me wel nie kennen, maar dat komt omdat ik niet zoveel post... (behalve op de geniaaaaaaaaaale reacties op t topic "Onfantsoenlijke Kleding" van JesusLovesYou ![]() ![]()
|
|