Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou goed, dan misschien gewoon maar vooral bij jou blijven komen. Maar ondertussen zit jij er natuurlijk wel mee. Laat je in ieder geval niet een gevoel aanmeten dat je minderwaardig bent ofzo.. Het ligt meer aan hun dan aan jou dus zijn eigenlijk zij gewoon niet goed genoeg ![]() Het zal vast nog wel wat meer loslopen met de tijd denk ik.. Misschien toch proberen zelf wat meer initiatief te nemen ofzo, wat meer tegen hen beginnen te praten zodat ze jou wat meer leren kennen en misschien worden zij dan vanzelf ook losser. Ik denk echt eerder dat zij zich ook gewoon niet zo'n raad weten dan dat ze jou niet goed genoeg vinden.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Of misschien moet ik juist meer daar heen gaan, ook daar gaan slapen ipv hier, misschien dat ze er dan aan wennen... Je hebt me wel een beetje ![]() ![]() Dank je ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat daar vaker heengaan wel een goed idee is en hen ook stimuleert toch wat beter hun best te doen. Je bent misschien niet een persoon die veel tegen hen aan lult maar je zou wel proberen wat vragen te kunnen stellen af en toe. In het begin zal dit denk ik heel geforceerd voelen voor jou en moet je echt naar vragen zoeken maar met de tijd wordt dit vast makkelijker. Vertel af en toe uit jezelf gewoon maar iets, zoals wat je gedaan hebt die dag of iets dergelijks.. Vraag naar hun werk/bezigheden of wat dan ook. Ik weet wel dat de ex van mijn ex zich ook niet op haar gemak voelde bij hem thuis en dat is de 4 jaar dat ze met hem omging (waarvan 10 maanden meer dan vriendschap) nooit veranderd.. Ja, dat is toch heel erg zonde! Maar zij kwam daar dan ook maar heel zelden.. Ik zou dus zeker de situatie juist een beetje op zoeken en contact met hen zoeken, en dan wordt het vast vanzelf wat makkelijker.. ![]() succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En misschien mogen ze me toch wel een beetje want toen ik daar met oud en nieuw even een gelukkig nieuwjaar kwam wensen waren ze wel vrolijk, kreeg ik zelfs 3 kussen van ze... dus dat is dan wel het vreemde, toen deden ze wel ''normaal'', ze zullen dan idd wel erg verlegen zijn of geen raadt met de situatie weten... alhoewel zo raar is het toch niet; je hebt een grote zoon die een vriendin krijgt... tadaa Nogmaals bedankt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Liefde & Relatie |
Ouders die tegenwerken. Blackeyed | 20 | 25-03-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die zijn verleden verloor (fragment) J. Kirschner | 2 | 29-01-2004 22:16 | |
Liefde & Relatie |
de ouders van m'n vriend **Lololo** | 23 | 24-10-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Liefde & Relatie |
ouders overtuigen om bij beste vriend te slapen??!! framboosje | 14 | 04-03-2003 17:36 |