Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
em... ikke vond em echt niet zo eng hoor! t was op zich wel goed verhaal ook al begreep k op ut laatst niet helemaal meer, ook omdat ut al 5 uur was en xat me te ergeren aan de ondertiteling waar stond hoe de telefoon overgaat... (ff adem halen)
kortom wel goed verhaal, maar kep zekr wel betere films gezien, en zeker enger
|
Verwijderd
|
![]() Je kan de dvd al kopen op amazon ![]() check daarvoor Amazon, of klik hier! De soundtrack zijn voor The Ring trouwens helaas nog niet uit. Staat ook hier http://www.hanszimmer.info/s/the_ring.html Zijn wel al enkele previeuws te downloaden, 3 om precies te zijn ![]() http://www.jimdooley.com/projects/ring/index.html Dit soort muziek kan ik altijd gebruiken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
kheb de originele japanse versie nog niet gezien (die ik binnenkort toch zeker es wil zien), maar ik vond deze versie al erg goed, aparte sfeer en de film hield me nog ff bezig nadat ik em gezien had, en das meestal wel een goed teken hier
![]()
|
Ik heb Ringu niet gezien, maar we gaan m binnenkort huren, als we m ergens kunnen vinden.
SPOILERS * * * * * Ik vond the Ring dood eng, vooral het stukje waar Samara uit die put klimt, en dan de tv komt, ik ril nog steeds als ik eraan denk. ik denk dat de film het ook vooral van het geluid moest hebben. Toen ze eerst dat meisje in die kast lieten zien, schrok ik me kapot, toen ze later die Noah lieten zien, was het lang niet zo eng. Dat met dat haar van Samara vond ik ook vreselijk creepy, maar toen je haar gezicht zag was het net Linda Blair (the excorcist). En dat met dat paard was gewoon te zielig... ![]() * * * * * * *EINDE SPOILER einde bericht ![]()
||
Citaat:
||
wederom spoiler...
* * * * * Citaat:
![]() * * * * * *lol* na elke 'schrik scene' begon iedereen in de bios zenuwachtig te lachen... prachtig gewoon... ![]()
||
Citaat:
|
ik heb gistere The ring gezien( de remake dus ) \
TOTaal niet eng ofzo! ik snapte helemaal niks van het verhaal en wat die mensen nou deden ( en waarom dan?) hoemeer ik erover nadenk hoe minder ik er van snap ![]() de film had trouwens wel een paar goede ''schrikmomenten'' ( b.v: als dat meisje in die kast gevonden word) door het harde en schelle geluid werd ie nog wel een beetje spannend, maar hoe langerde film duurde hoe slechter hij werd (vond ik ![]() kzal volgende week de japanse versie wel ff huren bij de videotheek ![]()
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 14:13. |
![]() |
||
Citaat:
Kort samengevat gaat het erom dat het verhaal doorverteld moet worden. Daar slaat de titel Ring ook eigenlijk op: de cirkel die de band maakt, doordat hij telkens gekopieerd wordt. Dit allemaal omdat Sadako/Samara haar verhaal kwijt wil.
|
Ik heb de film vanmiddag de film in de bioscoop gezien en ik vond hem soms echt zo eng. Heb de orginele nooit gezien, maar ik las hier dat die dus enger is, wil hem wel een keer zien.
Ik begreep eerst ook niet helemaal waarom sommigen nou wel dood gaan en anderen niet, maar na het heel topic doorgelezen te hebben begrijp ik hem dus wel goed. Je hebt toch ook nog Ringu 0 en 2? Waar gaan die over dan, ik bedoel, zitten daar dezelfde spelers in als in Ringu of gebeurt weer hetzelfde maar zijn er dan andere spelers? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als dát het al spoiled , weet ik het ook niet meer .. p.s. Ik bedoelde alleen te zeggen dat IK (ja IK ja , mijn EIGEN mening) het een bitchstreek vindt dat ze van zo'n klassieker een neppe AMERIKAANSE versie maken. Capiche ?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
SPOILERS!!!!
Citaat:
Citaat:
Maar wel blij dat een vrouwelijke(!) horrorfan(?) liever het briljante origineel verkiest boven die potsierlijke remake.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[rip] Christopher Lee Carn | 22 | 10-05-2020 08:48 | |
Films, TV & Radio |
Silent Hill Menahem | 32 | 12-06-2006 15:36 | |
Films, TV & Radio |
Beste film in welk genre. The Crash Bash | 26 | 15-08-2003 16:26 | |
Films, TV & Radio |