Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 14:34
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Hoe ziet jullie geslachtsdeel eruit?

Lange schaamlippen, kleine e.d
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:39
poesiefox
poesiefox is offline
You first.
Oud 04-03-2003, 14:50
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
You first.
Ik ben best wel onzeker, omdat ik denk dat ik de enige ben met een geslachtsdeel met lange schaamlippen, ze (laat ik zeggen) "bungelen" er uit,... ik vind het geen gezicht... het is niet zo dat ik er last van heb... maar ik wil gewoon weten hoe jullie het hebben..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:00
sofie3
sofie3 is offline
Hebben veel meiden hoor... de officiele namen zijn wel "grote" en "kleine" schaamlippen, maar de kleine steken vaak door de grote heen... niks om je voor.... euh... te schamen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:01
ringpower
ringpower is offline
ik heb 2 ronde gespierde kontlippen, maar daar vraag je niet naar geloof ik
Oud 04-03-2003, 15:03
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
ringpower schreef:
ik heb 2 ronde gespierde kontlippen, maar daar vraag je niet naar geloof ik
OEEEHH nee daar vroeg ik niet naar
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:03
poesiefox
poesiefox is offline
Oooh, dat bedoelde je. Bij iedereen steken de kleine schaamlippen uit. Logisch, dat moet van enorm rekbaar materiaal zijn. Het is bovendien voor de bescherming, (net als het maagdenvlies overigens) om er voor te zorgen dat er geen rommel in de vagina kan komen.
Oud 04-03-2003, 15:09
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Maar staat dat niet raar, als een jongen je dan zo ziet?
Ik weet niet de laatste tijd ben ik daaraan aan het twijfelen, of het wel normaal is... want ja, meestal als ik een onderbroek/string aan trek, en dan zonder inlegkruisje, zie je zo'n soort bobbel.. laat ik het zo maar zeggen je zie dus dat het er uit hangt... ik weet niet of dat normaal is
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
xxlalalaxx schreef:
Maar staat dat niet raar, als een jongen je dan zo ziet?
Ik weet niet de laatste tijd ben ik daaraan aan het twijfelen, of het wel normaal is... want ja, meestal als ik een onderbroek/string aan trek, en dan zonder inlegkruisje, zie je zo'n soort bobbel.. laat ik het zo maar zeggen je zie dus dat het er uit hangt... ik weet niet of dat normaal is
Ik heb dat ook hoor, en vraag me dat ook wel eens af, maar blijkbaar hoort dat zo ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:25
Verwijderd
als het enig hulp biedt: ik ken geen kerels die zich eraan zouden ergeren, nix mis mee, ook niet elke penis is gelijk.
Je bent ermee geboren en je gaat er weer mee dood, no biggie
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:46
poesiefox
poesiefox is offline
Alleen kleine meisjes hebben kleine schaamlippen die binnen de grote vallen. Het is juist een kenmerk van geslachtsrijpheid. Als je een vriendje krijgt dat zich eraan stoort, dan is hij zeker pedofiel ofzo. Alsof een piemel met een stel ballen eronder zo mooi is!

En laat jezelf NOOIT een schaamlipcorrigerende operatie aanpraten. Er zitten veel te veel zenuwen in dat gebied, je kunt daar niet iets wegsnijden zonder dat je daar problemen mee krijgt. Ik had daar ooit iets over gelezen, en dat mens kan dus gewoon nooit meer sex hebben. Ze kan geen broeken meer dragen, niet fietsen.

En wees blij; je kunt beter "lelijke" schaamlippen hebben, dan een afzichtelijke harses.
Oud 04-03-2003, 16:34
Verwijderd
sorry, ben niet lenig genoeg om te zien hoe het er uit ziet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:45
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
sorry, ben niet lenig genoeg om te zien hoe het er uit ziet
spiegel ?

maar bij mezelf steken de binnenste lippen een heel klein beetje naarbuiten, maar je ziet het bijna geeneens, maarja is wel minder al steken ze er egt uitsteken en duidelijk te zien zijn...
Oud 04-03-2003, 16:47
Verwijderd
Foto maken? Ik heb echt geeen idee. Niks bijzonders iig dus het zal wel normaal zijn :\
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Oooh, dat bedoelde je. Bij iedereen steken de kleine schaamlippen uit.
Niet echt. Bij een heleboel ongetwijfeld wel, maar bij mij niet. Of ik kijk niet goed natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:36
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Moenbloem schreef:
Niet echt. Bij een heleboel ongetwijfeld wel, maar bij mij niet. Of ik kijk niet goed natuurlijk
moet je eerst even een warming up doen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:37
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
azaziël schreef:
als het enig hulp biedt: ik ken geen kerels die zich eraan zouden ergeren, nix mis mee, ook niet elke penis is gelijk.
Je bent ermee geboren en je gaat er weer mee dood, no biggie
Idd, als ze het al doorhebben, dan maakt het ze waarschijnlijk niks uit.
Oud 04-03-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Alleen kleine meisjes hebben kleine schaamlippen die binnen de grote vallen. Het is juist een kenmerk van geslachtsrijpheid.
en bedankt ik heb t ook zo en volgens mij ben ik geen klein meisje meer, ik ben niet lang, allah dat geef ik toe, maar ene klein meisje ook niet en al jaren geslachtrijp
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:55
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb ergens gelezen 85% van de vrouwen hebben last dat de kleine schaamlippen naar buiten hangen. en groter zijn dan de grote schaamlippen daarom willen ze de naam veranderen naar binneste- en buitenste schaamlippen. dit zou correcter zijn en krijgen de vrouwen minder snel een complex
Oud 04-03-2003, 18:57
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
en bedankt ik heb t ook zo en volgens mij ben ik geen klein meisje meer, ik ben niet lang, allah dat geef ik toe, maar ene klein meisje ook niet en al jaren geslachtrijp
Gefeliciteerd hoor, met je mooi kleine lipjes. Maar je bent in de minderheid!
Oud 04-03-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
ik heb ergens gelezen 85% van de vrouwen hebben last dat de kleine schaamlippen naar buiten hangen. en groter zijn dan de grote schaamlippen daarom willen ze de naam veranderen naar binneste- en buitenste schaamlippen. dit zou correcter zijn en krijgen de vrouwen minder snel een complex
op zich heet het al zo, er moet alleen nog voor gezorgd worden dat iedereen het ook zo gaat noemen

bij mij steken de binnenste ook iets uit, nooit problemen mee gehad
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Oooh, dat bedoelde je. Bij iedereen steken de kleine schaamlippen uit. Logisch, dat moet van enorm rekbaar materiaal zijn. Het is bovendien voor de bescherming, (net als het maagdenvlies overigens) om er voor te zorgen dat er geen rommel in de vagina kan komen.
.
Citaat:
poesiefox schreef:
Alleen kleine meisjes hebben kleine schaamlippen die binnen de grote vallen. Het is juist een kenmerk van geslachtsrijpheid. Als je een vriendje krijgt dat zich eraan stoort, dan is hij zeker pedofiel ofzo. Alsof een piemel met een stel ballen eronder zo mooi is!
uhm mijn kleine schaamlippen zitten gewoon onder de grote hoor, en ik ben 19, dus volgens mij wel geslachtsrijp ben IK nou de freak?
Oud 04-03-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Gefeliciteerd hoor, met je mooi kleine lipjes. Maar je bent in de minderheid!
dank je

Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
.
uhm mijn kleine schaamlippen zitten gewoon onder de grote hoor, en ik ben 19, dus volgens mij wel geslachtsrijp ben IK nou de freak?
yep je bent een freak
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:41
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ik heb nog een goed gekeken , ik ben ook een freak
Oud 04-03-2003, 21:24
Verwijderd
freaky vrouwtjes, normale vrouwtjes, sex met vrouwtjes is sowieso wel
All is fair in love and war
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:35
kastdeur
kastdeur is offline
volgens mij wel vrij standaard
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:42
eztah
eztah is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Alleen kleine meisjes hebben kleine schaamlippen die binnen de grote vallen.
Dat is niet waar.
Bij mij kan je de binnenste schaamlippen niet zien.

*Beste Fancy, heb ik nu een kinderkutje?*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 01:08
Verwijderd
Ik denk dat je net zoveel verschillende soorten schaamlippen hebt als penissen of als handen of voeten of neuzen of eigenlijk alles. Ieder mens is uniek. En als die binnenste schaamlippen nu wat naar buiten hangen, schaam je er niet over, het is heel normaal. Bestudeer jij ook zo erg de lul van uw vriendje? Daar let je volgens mij niet zo op hoor.
Als ze nu echt overdreven groot zijn naar uw gedacht en bv. pijnlijk bij het fietsen e.d., dan mag je wel een dokter raadplegen. (Heb ik toch gelezen in een tijdschrift...)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 09:54
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nou, ik heb ook geen lange schaamlippen hoor en mijn binnenste schaamlippen (kleine) blijven ook binnen zeg maar. ik heb echt geen bobbel ofzo. en ik heb ook al meer dan een jaar sex ofzo, dus ik snap niet waar die poesiefox over loopt te zeuren. niet iedere "muts" is gelijk.
Oud 05-03-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
En laat jezelf NOOIT een schaamlipcorrigerende operatie aanpraten. Er zitten veel te veel zenuwen in dat gebied, je kunt daar niet iets wegsnijden zonder dat je daar problemen mee krijgt. Ik had daar ooit iets over gelezen, en dat mens kan dus gewoon nooit meer sex hebben. Ze kan geen broeken meer dragen, niet fietsen.
Tsja, ik heb er juist wel positieve dingen over gehoord. Maargoed, veel zal ik niet in dit topic gaan posten..

Ik snap trouwens wel wat je met je hele post probeerde te bereiken zeg maar En dat vind ik ook heel aardig, maar als je dan al die reacties die er tegenin gaan leest...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 11:23
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 11:47
NecroDopey
NecroDopey is offline
Mijn eerste ex had ook dat kleine schaamlippen er uithingen, vond het echt super creepy en vies gezicht Als jongen weet je immers ook niet beter... Volgende twee meiden hebben het wel gewoon normaal, al blijkt dus dat dit niet zo normaal is..
Oud 05-03-2003, 12:36
poesiefox
poesiefox is offline
[QUOTE]NecroDopey schreef:
[B]Mijn eerste ex had ook dat kleine schaamlippen er uithingen, vond het echt super creepy en vies gezicht QUOTE]

En jouw piemel is zo mooi dat je er prijzen mee zou kunnen winnen?

Vraag ik me toch af wat "'normaal"' is in piemel-land? Hier ga ik een nieuw topic van maken, denk ik.
Oud 05-03-2003, 12:42
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
En wees blij; je kunt beter "lelijke" schaamlippen hebben, dan een afzichtelijke harses.
Oud 05-03-2003, 12:42
Verwijderd
[QUOTE]poesiefox schreef:
[B]
Citaat:
NecroDopey schreef:
Mijn eerste ex had ook dat kleine schaamlippen er uithingen, vond het echt super creepy en vies gezicht QUOTE]

En jouw piemel is zo mooi dat je er prijzen mee zou kunnen winnen?

Vraag ik me toch af wat "'normaal"' is in piemel-land? Hier ga ik een nieuw topic van maken, denk ik.
tsja, ik vind z'n reactie eigenlijk wel nuttig.
Vaak krijg je op zo'n topic allemaal van die slijmerige reacties (vaak van mensen die zelf hartstikke perfect zijn) die dan gaan vertellen dat het heel normaal is, blabla.

Nu komt er eindelijk de langverwachte () reactie van iemand die toegeeft dat ie het lelijk vindt...ik vind het dus een waardevolle reactie.
Maar het doet jouw positieve post idd nogal teniet..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
tsja, ik vind z'n reactie eigenlijk wel nuttig.
Vaak krijg je op zo'n topic allemaal van die slijmerige reacties (vaak van mensen die zelf hartstikke perfect zijn) die dan gaan vertellen dat het heel normaal is, blabla.

Nu komt er eindelijk de langverwachte () reactie van iemand die toegeeft dat ie het lelijk vindt...ik vind het dus een waardevolle reactie.
Maar het doet jouw positieve post idd nogal teniet..

Ik vind het zelf ook lelijk, als ik eerlijk ben. Maar goed, geslachtsdelen heb je niet voor het mooi. En als haar vriendje van haar houdt, dan kan het hem geen bal schelen. Mijn vriendje kan er echt niet mee zitten. Hij kijkt liever diep in mijn blauwe oogjes dan dat hij tussen mijn benen gaat zitten koekeloeren. Het zijn wel lipjes, maar ze zeggen zo weinig terug he.
Oud 05-03-2003, 13:53
Drizzt
Drizzt is offline
Heb nog nooit een meisje gehad met uitstekende binnenste schaamlippen. Het idee van uitstekende schaamlippen spreekt me niet zo aan, maar als je echt gek op iemand bent...... dan maakt het toch geen ene reet uit!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:

nu maak ik me zorgen,
ik heb GEEN schaamlippen EN een afzichtelijke kop, wat nu?!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef:
nu maak ik me zorgen,
Je hebt gelukkig je gevoel voor humor nog. Er is niks waar meisjes zo op vallen als voor een jongen die ze kan laten lachen.
Oud 05-03-2003, 15:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
azaziël schreef:
nu maak ik me zorgen,
niets aan de hand, je bent een man
Oud 05-03-2003, 15:46
DarkCat
DarkCat is offline
Als er IETS is aan mijn lichaam waar ik me geen zorgen over maak, is het wel mijn "geslachtsdeel". Alles doet het prima en het ziet er prima uit.. wat mij betreft dan. Wel even bijscheren natuurlijk.

Citaat:
Bij iedereen steken de kleine schaamlippen uit.
Citaat:
Nou, bij mij niet.. het past allemaal precies zegmaar..

Wat ik wel irritant vind is dat de huid een beetje een andere kleur heeft.. roziger ofzo..
Oud 05-03-2003, 15:46
Verwijderd
WOOOHOOOO, kben een man met humor zonder schaamlippen met een afzichtelijke porem!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:48
Yamyam
Yamyam is offline
De binnenste zijn bij mij ook 'groter, langer, whatever' dan de buitenste maar dat kan me eigenlijk geen bal schelen, en eh veel haar ben een overbehaard tiep volgensmij. Was ook zeer verontwaardigd toen ik in het biologieboek een plaatje zag en die persoon daar zowat niks had, vond ik weer helemaal niet realtistisch, heb mijn verontwaardiging nog uitgesproken tegen mijn mede-klasgenoot. Clitoris is eh wel zichtbaar, niet zo klein dan je m niet ziet, niet zo groot dat.. je hem meteen ziet ofzow
dusse ja en verder wel vrij leuk al zeg ik t zelf.
Hahahaha, wat een stom topic.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Kan wel kloppen want ik ben klein
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
azaziël schreef:
WOOOHOOOO, kben een man met humor zonder schaamlippen met een afzichtelijke porem!
Offtopic: hee, waar is je coole Calvin avatar?
Oud 05-03-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Wat ik wel irritant vind is dat de huid een beetje een andere kleur heeft.. roziger ofzo..
Is normaal hoor...
Daarbij, als je opgewonden bent ziet het er ook wel wat anders uit, hoor. (Nu ja, nog zelf niet bekeken, maar wordt toch zo gezegd.)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:10
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Mijn eerste ex had ook dat kleine schaamlippen er uithingen, vond het echt super creepy en vies gezicht Als jongen weet je immers ook niet beter... Volgende twee meiden hebben het wel gewoon normaal, al blijkt dus dat dit niet zo normaal is..
Whaa moenbloem dan blijkt opeens dat onze (volgens dopey)normale schaamlippen niet meer normaal te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
Whaa moenbloem dan blijkt opeens dat onze (volgens dopey)normale schaamlippen niet meer normaal te zijn
eek, je bent dus raar als je normaal bent... og gelukkig, ik ben raar
Oud 05-03-2003, 19:26
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
arghh... nu heb ik weer zo'n gevoel dat zo'n jongen er van afschrikt.
Bij mij is het nog niet zo heel erg hoor.. maar het steekt er wel een beetje uit laat ik maar zeggen. Wat is nu normaal?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten