![]() |
|
![]() |
Oooh, dat bedoelde je. Bij iedereen steken de kleine schaamlippen uit. Logisch, dat moet van enorm rekbaar materiaal zijn. Het is bovendien voor de bescherming, (net als het maagdenvlies overigens) om er voor te zorgen dat er geen rommel in de vagina kan komen.
|
![]() |
Maar staat dat niet raar, als een jongen je dan zo ziet?
Ik weet niet de laatste tijd ben ik daaraan aan het twijfelen, of het wel normaal is... want ja, meestal als ik een onderbroek/string aan trek, en dan zonder inlegkruisje, zie je zo'n soort bobbel.. laat ik het zo maar zeggen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Alleen kleine meisjes hebben kleine schaamlippen die binnen de grote vallen. Het is juist een kenmerk van geslachtsrijpheid. Als je een vriendje krijgt dat zich eraan stoort, dan is hij zeker pedofiel ofzo. Alsof een piemel met een stel ballen eronder zo mooi is!
En laat jezelf NOOIT een schaamlipcorrigerende operatie aanpraten. Er zitten veel te veel zenuwen in dat gebied, je kunt daar niet iets wegsnijden zonder dat je daar problemen mee krijgt. Ik had daar ooit iets over gelezen, en dat mens kan dus gewoon nooit meer sex hebben. Ze kan geen broeken meer dragen, niet fietsen. En wees blij; je kunt beter "lelijke" schaamlippen hebben, dan een afzichtelijke harses.
||
![]() |
Citaat:
maar bij mezelf steken de binnenste lippen een heel klein beetje naarbuiten, maar je ziet het bijna geeneens, maarja is wel minder al steken ze er egt uitsteken en duidelijk te zien zijn...
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb ergens gelezen 85% van de vrouwen hebben last dat de kleine schaamlippen naar buiten hangen. en groter zijn dan de grote schaamlippen daarom willen ze de naam veranderen naar binneste- en buitenste schaamlippen. dit zou correcter zijn en krijgen de vrouwen minder snel een complex
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bij mij steken de binnenste ook iets uit, nooit problemen mee gehad |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je net zoveel verschillende soorten schaamlippen hebt als penissen of als handen of voeten of neuzen of eigenlijk alles. Ieder mens is uniek. En als die binnenste schaamlippen nu wat naar buiten hangen, schaam je er niet over, het is heel normaal. Bestudeer jij ook zo erg de lul van uw vriendje? Daar let je volgens mij niet zo op hoor.
Als ze nu echt overdreven groot zijn naar uw gedacht en bv. pijnlijk bij het fietsen e.d., dan mag je wel een dokter raadplegen. (Heb ik toch gelezen in een tijdschrift...) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap trouwens wel wat je met je hele post probeerde te bereiken zeg maar ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste ex had ook dat kleine schaamlippen er uithingen, vond het echt super creepy en vies gezicht
![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]NecroDopey schreef:
[B]Mijn eerste ex had ook dat kleine schaamlippen er uithingen, vond het echt super creepy en vies gezicht ![]() En jouw piemel is zo mooi dat je er prijzen mee zou kunnen winnen? Vraag ik me toch af wat "'normaal"' is in piemel-land? Hier ga ik een nieuw topic van maken, denk ik.
||
Verwijderd
|
[QUOTE]poesiefox schreef:
[B] Citaat:
Vaak krijg je op zo'n topic allemaal van die slijmerige reacties (vaak van mensen die zelf hartstikke perfect zijn) die dan gaan vertellen dat het heel normaal is, blabla. Nu komt er eindelijk de langverwachte ( ![]() Maar het doet jouw positieve post idd nogal teniet.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het zelf ook lelijk, als ik eerlijk ben. Maar goed, geslachtsdelen heb je niet voor het mooi. En als haar vriendje van haar houdt, dan kan het hem geen bal schelen. Mijn vriendje kan er echt niet mee zitten. Hij kijkt liever diep in mijn blauwe oogjes dan dat hij tussen mijn benen gaat zitten koekeloeren. Het zijn wel lipjes, maar ze zeggen zo weinig terug he.
|||
![]() |
Als er IETS is aan mijn lichaam waar ik me geen zorgen over maak, is het wel mijn "geslachtsdeel". Alles doet het prima en het ziet er prima uit.. wat mij betreft dan. Wel even bijscheren natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
![]() Wat ik wel irritant vind is dat de huid een beetje een andere kleur heeft.. roziger ofzo..
|
![]() |
De binnenste zijn bij mij ook 'groter, langer, whatever' dan de buitenste maar dat kan me eigenlijk geen bal schelen, en eh veel haar
![]() ![]() dusse ja en verder wel vrij leuk al zeg ik t zelf. Hahahaha, wat een stom topic. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
raar probleem Tomfekkes14 | 6 | 26-12-2014 12:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
help! ik heb iets heel engs konijntje18 | 29 | 14-04-2004 20:45 | |
Seksualiteit |
Tevreden met je penis / borsten? Achttien | 75 | 14-06-2003 19:30 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Seksualiteit |
Vingeren?? RJ | 60 | 11-11-2002 18:11 | |
Seksualiteit |
kinderlijke misverstanden over sex en geslacht red_hot_chilli_pieper | 21 | 11-02-2002 16:10 |