Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 18:28
vanilla
vanilla is offline
Het is alweer maart, en ik had niet gedacht dat ik het weer zou gaan halen. Het begint weer mooier weer te worden, ik zak altijd in een dip van dec tot zo'n mrt, en daarna als het weer beter weer wordt... dan voel ik me gewoon veel beter, wie kent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2002, 18:30
Marc S
Marc S is offline
Ik ook

Als het zonnetje schijnt, ga ik buiten wandelen en geniet ervan .. op de 1 of andere wijze voel ik me dan altijd goed, zelfs als alles kut is
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:30
Chapie16
Chapie16 is offline
Ik weet perfect wat je bedoeld. En dat telt bijna voor iedereen. Als de zon schijnt, is bijna iedereen vrolijk en met dat pokke weer zou je kunnen vluchten eh en de muren oplopen. Joh ja, ik herken het wel. Ben blij dat het inmiddels alweer maart is!

Bitanem
Oud 02-03-2002, 18:33
wicce
wicce is offline
ik denk dat iedereen wel een stuk blijer wordt van een zonnetje dat zo een triest regenbuitje
Oud 02-03-2002, 18:40
jenny13
jenny13 is offline
OHW yeah...
know what ya mean...
Ik ben op een of andere manier minder gestressed en depri etc..
Alleen omdat het zunneke schijnt en het lekker warmer begint te zijn..

hmpf wou ik dat het zomer was...
Oud 02-03-2002, 20:35
Nena21
Nena21 is offline
Nou,het is niet dat ik me meteen weer perfect voel,maar voel me wel fijner ja
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 21:00
MrOizo
MrOizo is offline
beetje ja............
Oud 02-03-2002, 21:50
QuietNoise
QuietNoise is offline
die dip (tenminste, as je ECHT depri ben, en niet gewoon n beetje een dipje) heet winterdrepressie, dr is wel een beetje wat aan t doen met lichtterapie, (werkt echt, heeft te lang onterecht in t kwakzalvershoekje gezeten)
bij mij in de familie is t erfelijk, me oma me moeder, ik hoop ik niet, maar je weet maaar nooit. anyway, de dip is te verlichten
veel suc6 volgend jaar

YIPPY t is voorjaar!!!!
Oud 03-03-2002, 00:24
Kazanka
Kazanka is offline
tog heb ik liever de wind door de straat stormend, de bomen zwaaiend van links naar rechts en de hagelstenen kletterend tegen de ruiten, dan een verblindende zonnerstraal die door het glas naar binnen straalt
Oud 03-03-2002, 22:37
100% woman
100% woman is offline
Ikke herken dit zeker!
Ik was vroeger een mega lief kindje, totdat de herfst begon en het kouder werd. Ik wed stront vervelend en jankte alleen maar.
Als het dan lente werd ging het ineens weer beter en in de zomer was ik weer het oude vertrouwde lieve meissie.

Dit is dus nooit over gegaan, ik moet in de winter vaak huilen vooral als ik 's morgens mijn gerdijn open trek en het regent!
Soms moet ik gewoon huilen en niemand snapt waarom!

Het spijt me heel erg maar ik kan je niet helpen, het enige dat bij mij een beetje helpt is leuke dingen doen met vrienden of lekker relaxed op je kamertje zitten met iets lekkers en de verwarming heel hoog en de kaarsjes aan! Ook vakantie's uitzoeken en boeken is leuk alleen lijkt dewinter dan nog wel drie keer zo lang!

sterkte en tips zijn altijd welkom!!
xxxxx
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:14
light fighter
light fighter is offline
ik ben blij dat het weer maart is

sport seizoen begint hulp verlening geeindigt

echt veel beter zeker als er allemaal toffe dingen om je heen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:29
cerys
cerys is offline
ja.. met mooi weer voelk me vaak blij
alleen savonds niet meer maar ja :/
Oud 04-03-2002, 20:22
mercurius
mercurius is offline
eeehm...ik denk hier heel anders over. Volgensmij ben ik de enige hier op aarde die er zo over denkt maar ja. Ik hou juist heel erg van regen. als het regent buiten dan ga ik buiten lopen. Het is dan overal rustig op straat en dan ga ik naar een bos in de buurt toe. Daar ga ik zitten en dan huil ik meestal mee met de regen, dat lucht heel erg op. Ik vind (wat niemand vindt) de regen juist iets heel byzonders, het maakt me heel rustig en ook vrolijk. Als de zonschijnt voel ik me naar van de hitte (daarbij komt dat ik last heb van zonneallergie) en de drukte die ontstaat overal maakt me ook niet veel vrolijker. Als de zonschijnt voel ik me benauwd en hoop ik altijd dat er snel weer een regenbuitje komt. Maar goed, ik zal wel vreemd zijn.

Anne
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:04
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
mercurius schreef:
eeehm...ik denk hier heel anders over. Volgensmij ben ik de enige hier op aarde die er zo over denkt maar ja. Ik hou juist heel erg van regen. als het regent buiten dan ga ik buiten lopen. Het is dan overal rustig op straat en dan ga ik naar een bos in de buurt toe. Daar ga ik zitten en dan huil ik meestal mee met de regen, dat lucht heel erg op. Ik vind (wat niemand vindt) de regen juist iets heel byzonders, het maakt me heel rustig en ook vrolijk. Als de zonschijnt voel ik me naar van de hitte (daarbij komt dat ik last heb van zonneallergie) en de drukte die ontstaat overal maakt me ook niet veel vrolijker. Als de zonschijnt voel ik me benauwd en hoop ik altijd dat er snel weer een regenbuitje komt. Maar goed, ik zal wel vreemd zijn.

Anne
tsss zomaar mijn reply niet gelezen
Oud 07-03-2002, 18:31
bambykill
bambykill is offline
Als het lente wordt, wordt ik altijd supervrolijk. Ik heb echt een hekel aan de winter, dan raak ik ook alijd in een dipje. Een soort van winterslaap voor m'n goeie humeur.

Joepie lentegevoel
wordt ik ook altijd verliefd
Oud 08-03-2002, 10:48
Verwijderd
Heej vanilla gefiliciteerd!!!
>smmmak<!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 11:43
Verwijderd
Citaat:
vanilla schreef:
Het is alweer maart, en ik had niet gedacht dat ik het weer zou gaan halen. Het begint weer mooier weer te worden, ik zak altijd in een dip van dec tot zo'n mrt, en daarna als het weer beter weer wordt... dan voel ik me gewoon veel beter, wie kent dit?
Maart roert zijn staart

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 17:22
Verwijderd
Ja, ik schiet elke winter in een dip en klim er weer uit in de lente (alhoewel ik nog geen ergere dip heb gehad van dit jaar, ben benieuwd), dus ik ben al lang blij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten