Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik snap het wel van jou hoor.. ik bdoel.. als ik in jouw schoene had gestaan had ik hem ook niet gemist en misschien haatte ik hem dan ook nog is supererg.. ik denk dat het niks vreemds is.. dat je hem mist dan.. maar wat er allemaal gebeurd is is wel heel erg
![]() Kusje van Vistikje |
![]() |
|
Het is volgens mij niet zo heel erg gek, want je ziet 'm ook niet echt als je broer, maar meer op afstand...iemand waar je liever niets mee te maken wilt hebben.
Maar misschien komt er wel een moment dat hij veranderd, dan komt hij thuis, en heeft hij spijt van alles wat 'ie heeft gedaan...ben je dan bereid om hem te accepteren en te vergeven?!?!
||
![]() |
Jezus, wat een verhaal! Wat erg!
![]() ![]() ![]() Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem niet mist! Na wat hij gedaan heeft lijkt me dat niet vreemd! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het hem wel willen vergeven, maar waarschijnlijk is het daar echt te laat voor.. Dankjulliewel voor de reacties.
|
En ja, ik blijf idd altijd aan hem denken, maar als broer zal ik hem wel nooit meer zien. Is ook altijd heel lastig als er iemand vraagt; 'Hoeveel broers heb je?'...ik zeg dan meestal 1, want om het nou helemaal aan iedereen uit te gaan leggen..Ik vind het ook moeilijk om het tegen ieman dte vertellen, het is niet bepaald iets om trots op te zijn..
En ik schijn nogal op hem te lijken, dat is ook eng, want wie weet word ik ook zo..
|
![]() |
Het is vrij normaal dat iem. die dingen doet die jou echt te boven gaan, dat je daar afstand van neemt. Bewust danwel onbewust.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Psychologie |
mijn familie en ik... ilse | 8 | 23-02-2004 12:34 | |
Algemene schoolzaken |