Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij mij begint iedereen met 100% vertrouwen, en om dat af te breken moet je heel wat doen. Verder heb ik veel respect en probeer me altijd aan me beloftes te houden als ik ze maak. Verder drink ik nooit veel, kan goed tegen stress, kan een lastige situatie goed overzien en er na handelen. Verder heb ik meerdere malen mijn leven op het spel gezet om een anders te redden, dat heb je als je gaat grotten met scouting. Ik ben slim, inteligent, leef gezond zie er goed uit. Kan goed leren, heb breede interesse. Ik kan mijn fouten toegeven, ik kan luisteren, ben voor alles in, ik ben veel buiten, kan luisteren, en ben vindingrijk. Ook ben ik technisch en handig met mijn handen.
Dit zijn de dingen die ik in de loop der jaren aan heb mogen horen. Een nadeel van me is wel dat ik op internet heel vreemd uit de hoek kan komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Are you perfect? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb redelijk veel humor, ik doe waar ik zin in heb, ik ga op mijn doel af, en zorg ervoor dat ik het bereik, ik kom voor mijn mening uit, ik ben eerlijk, op sommige momenten kan ik goed luisteren, ik ben spontaan, zorg er meestal voor dat vreemde mensen zich wat meer 'thuis' voelen in mijn groepje, ik bemoeder lichtelijk, ik kan mensen snel opvrolijken, ik kan goed toneelspelen. :/
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn sterke kant.....ik heb mensen kennis maar zie altijd alleen maar de positieve kanten van mensen omdat ik de negatieve kanten weg duw...
|
(volgens anderen)
Ik schijn erg goed peptalks te kunnen houden zodat mensen die ergens tegenop zien (SE bvb) het wel weer zien zitten. En daarbij komt natuurlijk dat ik onwijs charmant en vriendelijk ben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ontevredenheid, wanneer houdt het op? Lelle_* | 19 | 20-07-2006 20:32 | |
Psychologie |
geen reden om depri te zijn, maar toch Verwijderd | 30 | 14-09-2003 19:42 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
wat moet ik nu? volentieri | 5 | 25-03-2003 14:43 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Psychologie |
ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur) PiNoW | 12 | 02-06-2002 19:06 |