Advertentie | |
|
![]() |
|
Euh.. ik heb een kleine zuinige bak nodig die ik voor alledaagse dingen gebruik.. En een of andere ouwe Chevvy bus, waar ik desnoods m'n huis mee zou kunnen nemen als ik wil.. Voor als ik weer eens een speakersetje moet verplaatsen ofzo.. Meer dan 25 jaar oud, geen wegenbelasting, lage verzekering.. De benzine kost al genoeg geloof ik..
||
tommy
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door tommy_h (03-04-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Dan kun je net zo goed doorsparen ( ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mensen gaat het erom wat bij je past! Dat zijn dus niet die dure bakken, want daar hebben de meeste mensen van onze leeftijd niet egt geld voor! Ik weet niet als ik net mijn rijbewijs heb zou ik wel gewoon zo'n klein autootje willen hebben, seicento, cinqcento ofzoiets dergelijks! Als ik later wel geld heb zou ik wel een MPV willen hebben of een mooie VW station ofzoiets niet zo'n BMW pooierbak, bah lelijke auto's
|
![]() |
|
![]() |
zoeen als ik nu heb sportief doch casual
![]() ![]() en voor de mensen die roepen ja 1 van 25 jaar en ouder geen wegenbelasting lage verzekering, wij hebben thuis alleen maar oldtimers en geloof me de kosten die je kwijt bent aan onderhoud is het veelmeervoudige van dat wat je aan wegen belasting kwijt zou zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Driespaaksvelgen Verlaagd chassis Zwart Geblindeerde achterramen Spoiler Dubbele Scania pijp eronder ![]() En dan met de ramen naar beneden bij het stoplicht, in van die sloffen zonder veters en een leren jas met bontkraag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die auto's zitten ook zooo lekker, je zakt helemaal weg in die enorme stoelen en je hebt lekker veel ruimte om je heen... ![]() {off}hhhmmm, nieuwe postmogelijkheden??{off}
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Goedkope auto kopen Myuki | 54 | 20-09-2009 12:53 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wis] (vracht)auto's -(L)- | 7 | 14-12-2006 21:52 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[na] race auto Jannemann | 2 | 21-11-2004 16:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestuurder van zilverkleurige auto veiligst op weg Gatara | 18 | 30-01-2004 17:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tilburgse agenten stelen auto's miro | 27 | 21-08-2002 19:59 |