Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 18:17
perfectme
perfectme is offline
Mijn vorige vriendin was 16 en die daarvoor was 17. Tot nu toe heb ik nog alleen maar oudere vriendinnen gehad.
BEN IK ABNORMAAL ??

Nee, waarom altijd neuten over het feit dat meisjes op oudere jongens vallen, als ik nu het bewijs ben dat ze wel degelijk op jongere jongens kunnen vallen

Hoop dat mijn argument ergens op slaat :-s
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 18:25
Pan Am
Pan Am is offline
Ik val alleen op oudere jongens eigenlijk.... ja, OK, niet boven de 30 ofzo hoor. Meestal een jaar of 5 ouder dan ik, dus rond 26. Maar bij mij is dat anders. Ik ben zelf ook volwassen. Met 13 is dat toch anders als je met oudere gozertjes omgaat. Gewoon heel duidelijk zijn, lijkt mij het verstandigst
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 02:35
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Ik weet wat ik voor haar voel, en dat is gewoon liefde.
No matter what the age is...
lol, wadever
Oud 28-02-2003, 16:10
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Kijk ik vind hem echt keileuk, net zijn we weer bij elkaar geweest, en vanavond gaan we samen carnaval houden...
We spreken nu bijna iedere dag af...
En anders spreken we elkaar zowiezo iedere dag op MSN...
Hij zei tegen me dattei meer voor me b egon te voelen dan alleen vriendschap....
En ik was echt blij dat te horen...
Maa hopelijk begrijpen jullie mij..

Kijk waarom vallen jongere meisjes op oudere jongens: (mijn redenen)
*Ik voel me bij hun meer op mijn gemak.
*Gedragen zich volwassener.
*begrijpen mij vaak beter.
*ze willen even veel als ik.....
Oud 28-02-2003, 21:50
zozze
zozze is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey mensen...

Ik ben 13 jaar en zit nu in HAVO2.
Alleen ik ga de laatste tijd alleen maar met oudere jongens...
De meeste zijn rond de 17 jaar...

Deze jongens willen natuurlijk meer, en ik zeg eerlijk ik ook wel...
Maar als ik nou een keer niet wil...
Hoe moet ik ze dat dan duidelijk maken...
Want mijn laatste vriend ging gewoon door.....
uit je post kan ik opmaken dat je er nog niet klaar voor lijkt, eigenlijk. Je gebruikt "jongens" in het meervoud, en het is niet juist om elke week seks te hebben met een andere jongen. Als je laatste vriend gewoon doorging zat je zeker niet goed. Praat erover voor je eraan begint, zeg hoe ver je wilt gaan en wat je wel en niet wilt doen, je hebt een mond om hem te gebruiken. Als je voor 100% vertrouwen hebt in je vriend en hij in jou zal het echt makkelijk gaan. Als je er niet over kan praten is het niet echt een volwaardige relatie volgens mij.
Oud 28-02-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
3Doentje schreef:
Bazz met jou kan ik praten
Niet op letten
Er zijn van die naievelingen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 22:27
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik heb alles al gedaan...

Maar dat is om andere redenen.
Ik zeg eerlijk ik w8 met HET totdat ik een tijd samen ben met een jongen..
En als ik zeker weet dat ik hem vertrouw...
Mijn laatste vriend waar ik 3 jaar bij was die is nu 16...
Ik vertrouwde hem wel alleen nadat ik met hem HET had gedaan dumpte hij me ook. (hij bleek al vanaf de eerste dag vreemd te gaan)

Maar wel bedankt voor het advies...

( nog vraagje: Doet het na de eerste keer nog pijn of niet???_
3 jaar?! ...eigenlijk geloof ik dit niet kind je was 10!!!!....en begin nou nog niet aan dit soort dingen toen ik 13 was(ja ik weet het ook maar 2 1/2 jaar geleden )d8 ik ook "het" al te gaan doen...d8 dat ik er klaar voor was...gelukkig is dat toen niet echt gelukt het wou niet omdat ik echt super de zenuwen had...en daar ben ik nu echt blij om...ik raad het je sterk af meid!!...stort je nou nog niet in dit soort dingen..geniet nog ff van je onbezorgde leventje!!!!
Oud 28-02-2003, 23:17
Angie_
Angie_ is offline
toen ik tien was

toen speelde ik met poppen toen vonk voetballen nog leuk en jongens vond ik vies idd geloof hetook niet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Kijk ik vind hem echt keileuk, net zijn we weer bij elkaar geweest, en vanavond gaan we samen carnaval houden...
We spreken nu bijna iedere dag af...
En anders spreken we elkaar zowiezo iedere dag op MSN...
Hij zei tegen me dattei meer voor me b egon te voelen dan alleen vriendschap....
En ik was echt blij dat te horen...
Maa hopelijk begrijpen jullie mij..

Kortom, je bent gewoon een geil sletje wat op 'r 17e zo is uitgewoond dat ze 'r eigen pis niet meer op kan houden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:25
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kortom, je bent gewoon een geil sletje wat op 'r 17e zo is uitgewoond dat ze 'r eigen pis niet meer op kan houden.
ja dat klinkt vies
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:26
Verwijderd
Ik zal me voortaan inhouden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:30
Angie_
Angie_ is offline
hihi dankje
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 09:51
LatinA-DivA
LatinA-DivA is offline
dat heb k ook, je kan gewoon zeggen van nee k wil dat nie blijf met je fikken van me af ( doe k ook) en alz ze doorgaan dan gewoon naar je ouders toeggaan...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 09:56
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ga jij all the way met een kind van dertien? Zoals Jan Wolkers ooit schreef: Die kan nog kiezen of ze d'r haar op wil of veertjes.

Een Lolitaatje.

Ik was toen nog niet eens ongesteld! Ik was zo plat als een dubbeltje en ik speelde buiten. Net als alle andere kinderen uit de straat. Niet dat ik geen interesse had in sex, ik was reuze benieuwd, op het giebelniveau. Maar zelf doen.... dat is heel wat anders.

Ik ben trouwens wel blij dat ik nog zo lang lekker buiten heb gespeeld. Waarom zo'n haast met volwassen worden? Als je jeugd voorbij is komt dat nooit meer terug. Ik vond het een heerlijk zorgeloze tijd.
Agree
Ik was het ook niet.
Ik speelde altijd buiten,met de jongetjes uit mijn straat,maakte me nergens zorgen over.
Oud 01-03-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
LatinA-DivA schreef:
dat heb k ook, je kan gewoon zeggen van nee k wil dat nie blijf met je fikken van me af ( doe k ook) en alz ze doorgaan dan gewoon naar je ouders toeggaan...
Geef hem eerst een knietje in z'n mannelijke delen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:

13 jaar
Alleen ik ga de laatste tijd alleen maar met oudere jongens...
De meeste zijn rond de 17 jaar...

Deze jongens willen natuurlijk meer, en ik zeg eerlijk ik ook wel...
Maar als ik nou een keer niet wil...
Hoe moet ik ze dat dan duidelijk maken...
Want mijn laatste vriend ging gewoon door.....
Keej, je bent 13 jaar... je gaat DE Laatste tijd ALLEEN MAAR met oudere jongens... wat heb je voor een leven?

En dan ook nog:

Deze jongens willen natuurlijk meer..

Natuurlijk?????????? waarom natuurlijk? Ik heb nu bijna twee maanden (okeej, nog niet zo lang, maar je moet toch ergens beginnen en aangezien jij er de laatste tijd wel meer hebt.... )een vriend van bijna 18 en hij wil niet NATUURLIJK meer hoor. ik denk dat dat niet natuurlijk is bij jongens.. dan gaat het ze blijkbaar maar om 1 ding (en jou misschien ook wel)... en gaat het niet echt om jezelf..

maja, dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zal me voortaan inhouden.
Dat lijkt me anders helemaal niets voor jou...
Oud 02-03-2003, 21:38
Verwijderd
nare man heeft opzich gelijk, ik zal echt niet vreemd opkijken als dat kind later op een bepaalde plaats in amsterdam terecht komt.

Ow jeej ze begrijpen me zo goed, ik zit ga met jongens wippen die uit de pubertijd zijn terwijl ik er nog in moet komen, hihi ik ben zo volwassen.

sjeeeeesj, can't get frikkin used to it
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
3Doentje schreef:
Bazz met jou kan ik praten
ik niet
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 22:00
Thomas
Thomas is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 07:27
Verwijderd
Probeer es wat op te nemen........ doe je het indirect.........
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 07:47
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Kijk die oudere jongen, daar heb ik iets mee gehad toen we allebij dronken waren, maa rnu hebben e het oz afgesproken:

We blijven goede vrienden, we zoenen wel enzo, en we kijken hoe bhet gaatm, en daarna kijken of we een stap verder kunnen gaan..

Natuurlijk weet ik dat jongens die ouder zijn meer willen, maar wie zegt dat ik dat niet wil.....

En ff over die 3 jaar:
Dat begon toen ik 9 was en hij 12..
En nu ben ik 13 en hij is 16....
Oud 06-03-2003, 10:11
poesiefox
poesiefox is offline
*slaakt diepe zucht.*

Ze vindt het gotfergemes nog stoer ook..
Oud 07-03-2003, 14:34
Verwijderd
Tja ik vind het eerlijk gezegd een stom irritant ranzig sletje....................

Modify het als je wil maar het blijft mijn mening.......
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Kijk die oudere jongen, daar heb ik iets mee gehad toen we allebij dronken waren, maa rnu hebben e het oz afgesproken:

We blijven goede vrienden, we zoenen wel enzo, en we kijken hoe bhet gaatm, en daarna kijken of we een stap verder kunnen gaan..

Natuurlijk weet ik dat jongens die ouder zijn meer willen, maar wie zegt dat ik dat niet wil.....

En ff over die 3 jaar:
Dat begon toen ik 9 was en hij 12..
En nu ben ik 13 en hij is 16....
jezus! toen we allebei dronken waren?
het doen nog VOOR je dertiende..
en dan dat je goede vrienden blijft, maar dat je wel zoent enzo... ik vind dit echt erg!
ik kan me zo ergeren aan dit soort mensen!
Weet je wel waar je mee bezig bent?
Vind je dit stoer ofzo? Ik denk niet dat mensen een positief beeld van je krijgen zo...
maar ga vooral zo door als je als hoer en slet gezien wilt worden...
*staat heel verbaasd te kijken van dit alles hier.. snapt t niet helemaal*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:31
Verwijderd
Misschien stelt het je gerust dat 99% van deze mensen haar een arrogante irritante kutslet vind.

Dat is wat je wat subtieler probeert te zeggen

Aangezien jongens wat lomper mogen zijn, voilá
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:
Misschien stelt het je gerust dat 99% van deze mensen haar een arrogante irritante kutslet vind.

Dat is wat je wat subtieler probeert te zeggen

Aangezien jongens wat lomper mogen zijn, voilá
naja, dat bedoelde ik dus. ik ben iig blij dat ik niet de enige blijk te zijn die er zo over denkt.. ik vind dit echt een beetje abnormaal...

maja... thnx anyway..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:32
Verwijderd
geen probleem

Altijd klaar voor uw afzeik aanvragen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:25
Verwijderd
Morgan
18V - Forumbaas

gepost op 11-03-2003 @ 17:28

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
F0_ol schreef op 11-03-2003 @ 17:14:
wrm worden al mijn msges verwijderd?

Omdat ik geen flametopics wil.

Sjonge sjonge, flame, ja vast. Ik zeg m'n mening, hier ook, maar hier wordt t niet verwijderd. Of ze praat stierenstront of ze is te lui om alle topics te checken, sjeeeesj
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:33
poesiefox
poesiefox is offline
Jongens, dat kind is dertien! Ze weet niet wat ze doet, dus effe dimmen! Tuurlijk is ze stom bezig, maar wie weet uit wat voor randdebielengezin ze komt.Toch? Ieder kind is het produkt van zijn opvoeding. En horen we haar ooit over haar ouders? Precies, die zijn weg, of bezopen.

Het schaap heeft het waarschijnlijk al moeilijk genoeg in haar leven, en wat ze tekortkomt compenseert ze door heel stoer dronken te zijn en sex te hebben met oudere jongens. Het zal ook wel een vorm van aandachttrekken zijn. Ik denk niet dat ze dat thuis krijgt.

Dveilbitchie, hoe is het bij jou thuis? Zeg het eens tegen tante Poesiefox? Moeten we de kinderbescherming bellen?
Oud 11-03-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 11-03-2003 @ 20:25:
Morgan
18V - Forumbaas

gepost op 11-03-2003 @ 17:28

quote:
F0_ol schreef op 11-03-2003 @ 17:14:
wrm worden al mijn msges verwijderd?

Omdat ik geen flametopics wil.

Sjonge sjonge, flame, ja vast. Ik zeg m'n mening, hier ook, maar hier wordt t niet verwijderd. Of ze praat stierenstront of ze is te lui om alle topics te checken, sjeeeesj
PM en leer quoten. Je moet niet zo zeuren, ik zie niet alles tegelijk en sommige dingen zijn erger dan anderen. Als je het er niet mee eens bent, gebruik dan de pm of feedback, want zo spam je de boel nog vol.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:38
Crimson Death
Crimson Death is offline
Oudere jongens.. Jah, Ik krijg, godverdomme, allemaal mutsjes van 15 achter me aan. En mijn ervaringen met DAT TUIG is niet goed, dus ze willen maar lekker, maar ik ga GEEN relatie met ze aan, Bareuuw, hopeloze meisjes die NIET weten wat ze willen, behalve een dikke harige... uhm.. flame
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 20:34:
PM en leer quoten. Je moet niet zo zeuren, ik zie niet alles tegelijk en sommige dingen zijn erger dan anderen. Als je het er niet mee eens bent, gebruik dan de pm of feedback, want zo spam je de boel nog vol.
ZZZzzzZZZZzzzZZZZ

Ow, riep iemand, ach er moet toch iets zinnigs komen staan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:00
Hooligirl
Hooligirl is offline
*zucht*

Ze is er weer..

*zucht*

klein irritant wijffie
Oud 12-03-2003, 17:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
nee zeggen en anders gewoon een knietje geven.
simpel.
is een beetje hard misschien, maar dan moet ie maar respecteren dat jij niet verder wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 28-02-2003 @ 17:10:

> hangt af van het individu imo.

> hoeft niet perse.

> dat zou eventueel kunnen.

> nou, als ik uitga van je topic willen ze meer dan jij
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 25-02-2003 @ 15:44:
Ik zal dit nooit begrijpen.

Ik denk dat die mensen zich te goed voelen voor hun eigen leeftijdsgenoten. Stronthekel aan en ik vind het nogal prostitutie-achtig. Zo zit er een meid in een van mijn klassen en haar vriend moet minimaal 5 jaar ouder.

"Ja, tja, de jongens van mij leeftijd zijn zooo kinderachtig."

Dat zijn echt van die WRGHAAAA FUC.... ehhhhhmmmmm.... meiden waar ik me snel aan erger....

Ik snap het dus ook niet echt dat jongens echt doen, 4 jaar verschil op je dertiende vind ik persoonlijk veel en veel te veel. Ik bedoel, ik word als misselijk eerlijk gezegd om bijvoorbeeld met iemand van 11 te hebben.

En als die leeftijd niets uitmaakt waarom zie je dan bijna nooit jongens met een oudere vriendin? Altijd van die kleinere meisjes met die gozer van mijn leeftijd vind ik triest en zwak en ik erger me er rot aan. Als je zo graag een vriendin wil ga dan op zoek naar een meid van je eigen leeftijd. Vooral rond de pubertijd maak je veel mee en als je echt goede gesprekken enzo wil moet je dat toch echt met leeftijdsgenoten doen.

En denk nou niet dat een meid van 13 dezelfde ervaringen heeft als een jongen van 17 van dat is stierenschijt.

Dus kan iemand mij nou uitleggen waarom die meiden nou zo vaak een jongen moeten hebben die ouder is en de meiden jongere jongens bij voorbaat afwijzen?

zo had ik bijvoorbeeld van een meid uit mijn klas gehoord dat een meid die 1 jaar ouder was mij wel aardig vond, hintje dus.....

Ik ga erop af, na een gesprek komt het er dus op neer dat ze me wel aardig enzo vind maar te jong, zie ik haar een maandje later met een gozer die 3 jaar ouder is rond lopen.

Ik vind dat gedoe dus echt belachelijk.......
Sorry hoor, maar je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik had toen ik 13 was een vriend van 16, die nu bijna 18 is en ik inmiddels 15. Toen ik 14, 5 was ong. was ik aan "all the way" toe, en hij ook (het is nog steeds niet van sex gekomen van het lukt niet, maar dat effe terzijde), dus je leeftijd heeft er echt heel weinig mee te maken. Hij heeft echt niet wat met mij omdat hij "kleine meisjes lekker vind", want ik hoor vaak genoeg dat ik eruit en me gedraag als 16/17.
En ik vind jongens van mijn leeftijd ook vaak kinderachtig, kinderlijk uiterlijk, kinderlijke hobby's, etc, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik iedereen neuk ofzo, want daar suggereer JIJ wel naar.
Oud 12-03-2003, 18:36
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Parallel schreef op 12-03-2003 @ 19:31:
Toen ik 14, 5 was ong. was ik aan "all the way" toe, en hij ook (het is nog steeds niet van sex gekomen van het lukt niet, maar dat effe terzijde)
Hoezo het lukt niet ?
Dat kunnen wij hier op het forum wel oplossen hoor. Je vindt hier hele nuttige tips.
Oud 12-03-2003, 19:17
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 19:36:
Hoezo het lukt niet ?
Dat kunnen wij hier op het forum wel oplossen hoor. Je vindt hier hele nuttige tips.
Past niet enzo
Mja weet ik
Oud 12-03-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor, maar je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik had toen ik 13 was een vriend van 16, die nu bijna 18 is en ik inmiddels 15. Toen ik 14, 5 was ong. was ik aan "all the way" toe, en hij ook (het is nog steeds niet van sex gekomen van het lukt niet, maar dat effe terzijde), dus je leeftijd heeft er echt heel weinig mee te maken. Hij heeft echt niet wat met mij omdat hij "kleine meisjes lekker vind", want ik hoor vaak genoeg dat ik eruit en me gedraag als 16/17.
En ik vind jongens van mijn leeftijd ook vaak kinderachtig, kinderlijk uiterlijk, kinderlijke hobby's, etc, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik iedereen neuk ofzo, want daar suggereer JIJ wel naar.
Daar suggereer ik godverdomme niet naar, jij bent een wanhopig kind die geneukt moet worden door een trieste gozer zonder leven. Ik was toen al klaar voor dit en dat en zus en zo. In m'n strakke anus!! "Sorrrrry hoorrr ik ben een kakkerrrrtje hoorrrrrr, ik denk dat ik heel wat ben omdat ik trieste jongens aan trrrrrekken laten komen ik ben natuurrrrrlijk veeeeel te goed voorrr mensen van mijn eigen leeftijd."

Dat is de shit die ik non stop hoor, meiden die zich "volwassen" voelen. Wanneer je van jezelf zegt dat je je 2/3 jaar ouder gedraagt dan je bent BEN JE HET JUIST NIET. Dan voel je je cool omdat je impotente vriend bijna in je te gespannen vagina past.

SJEEEESJ, Sorrrrrrrry hoorrrrr
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
In dit geval ben ik het met Fo_0l eens. Je mag er dan wel ouder uitzien en horen dat je je ouder gedraagt (oh, en hoeveel ouder gedragen meisjes van 16 zich als die van 14/15? Inderdaad, vrij weinig.), maar dat wil niet zeggen dat je het ook BENT.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:48
poesiefox
poesiefox is offline
Het past niet voor niets niet.
Oud 13-03-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 12-03-2003 @ 22:35:
In dit geval ben ik het met Fo_0l eens. Je mag er dan wel ouder uitzien en horen dat je je ouder gedraagt (oh, en hoeveel ouder gedragen meisjes van 16 zich als die van 14/15? Inderdaad, vrij weinig.), maar dat wil niet zeggen dat je het ook BENT.

Aaaaaah een forumbaas die lief is voor deze vervelende jongen.
Da's liev
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:11
Meissie16
Meissie16 is offline
woehahaha echt onnozel weer he.Toen ik 13 was en hoorde het woord sex had ik zoeits van bah dat ga ik nooit doen.Nu heb ik een vaste relatie met en hele lieve jongen van 18.En sex hebben we iedere dag
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:40
Verwijderd
Hier ben ik weer.

Missed me?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 13:21
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 12-03-2003 @ 22:13:
Daar suggereer ik godverdomme niet naar, jij bent een wanhopig kind die geneukt moet worden door een trieste gozer zonder leven. Ik was toen al klaar voor dit en dat en zus en zo. In m'n strakke anus!! "Sorrrrry hoorrr ik ben een kakkerrrrtje hoorrrrrr, ik denk dat ik heel wat ben omdat ik trieste jongens aan trrrrrekken laten komen ik ben natuurrrrrlijk veeeeel te goed voorrr mensen van mijn eigen leeftijd."

Dat is de shit die ik non stop hoor, meiden die zich "volwassen" voelen. Wanneer je van jezelf zegt dat je je 2/3 jaar ouder gedraagt dan je bent BEN JE HET JUIST NIET. Dan voel je je cool omdat je impotente vriend bijna in je te gespannen vagina past.

SJEEEESJ, Sorrrrrrrry hoorrrrr
Jezus, weet je wel wat je zegt? Vind je dat normaal ofzo? Als ik een forumbaas geweest was, zou ik je zo een 3dubbele ban gegeven hebben. Ten eerste, als mijn vriend wat met me had genomen om me te "neuken", dan had hij dat gelijk wel gedaan, en niet pas na bijna een jaar. Ten tweede, ik ben geen 'kakkertje', al hangt dat er natuurlijk vanaf wat je onder "kakkertjes" verstaat, ten derde laat ik geen "trieste" jongens aan hun trekken komen, want ik heb dus al bijna anderhalf een vriend, dus laat dat meervouw maar zitten. Ten vierde ken jij mij niet, en kan je ook niet over mij oordelen. En ten vijfde, mijn vriend heeft geen last van impotentie.

En als laatste vind ik dat je behoorlijk kwetsend bezig bent, tegenover mij en ook tegenover Bazz. (tenminste dat denk ik, mijn excuses als hij dat niet zo voelt)
Oud 19-03-2003, 13:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-03-2003 @ 23:48:
Het past niet voor niets niet.
Wat heeft dat nou weer met mijn leeftijd te maken? Er lopen hier op het forum genoeg meisjes rond die op hun 15e ontmaagd zijn, en verder heb ik ook een paar vriendinnen waarbij het speelt, en die zijn allemaal 1/2/3 jaar ouder dan ik
Oud 19-03-2003, 13:43
Verwijderd
Komt niet doordat je het te jong doet, maar doordat je het voor het huwelijk doet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 13:52
annabegins
annabegins is offline
Citaat:
Parallel schreef op 19-03-2003 @ 14:25:
Wat heeft dat nou weer met mijn leeftijd te maken? Er lopen hier op het forum genoeg meisjes rond die op hun 15e ontmaagd zijn, en verder heb ik ook een paar vriendinnen waarbij het speelt, en die zijn allemaal 1/2/3 jaar ouder dan ik

Groot gelijk ik was 17 toen ik t voor t eerst probeerde en t paste ook nie nou nog steeds nie trouwens.
het kan soms best eraan liggen of je er al aan toe bent. maar t ligt dan niet aan de leeftijd, zo van: na je 15de past het pas! das best onzin!
Oud 19-03-2003, 18:32
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2003 @ 14:43:
Komt niet doordat je het te jong doet, maar doordat je het voor het huwelijk doet.
god zal me straffen

Regels voor berichten