![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was het ook niet. Ik speelde altijd buiten,met de jongetjes uit mijn straat,maakte me nergens zorgen over. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan ook nog: Deze jongens willen natuurlijk meer.. Natuurlijk?????????? waarom natuurlijk? Ik heb nu bijna twee maanden (okeej, nog niet zo lang, maar je moet toch ergens beginnen en aangezien jij er de laatste tijd wel meer hebt.... )een vriend van bijna 18 en hij wil niet NATUURLIJK meer hoor. ik denk dat dat niet natuurlijk is bij jongens.. dan gaat het ze blijkbaar maar om 1 ding (en jou misschien ook wel)... en gaat het niet echt om jezelf.. maja, dat is mijn mening |
![]() |
|
Verwijderd
|
nare man heeft opzich gelijk, ik zal echt niet vreemd opkijken als dat kind later op een bepaalde plaats in amsterdam terecht komt.
Ow jeej ze begrijpen me zo goed, ik zit ga met jongens wippen die uit de pubertijd zijn terwijl ik er nog in moet komen, hihi ik ben zo volwassen. sjeeeeesj, can't get frikkin used to it ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk die oudere jongen, daar heb ik iets mee gehad toen we allebij dronken waren, maa rnu hebben e het oz afgesproken:
We blijven goede vrienden, we zoenen wel enzo, en we kijken hoe bhet gaatm, en daarna kijken of we een stap verder kunnen gaan.. Natuurlijk weet ik dat jongens die ouder zijn meer willen, maar wie zegt dat ik dat niet wil..... En ff over die 3 jaar: Dat begon toen ik 9 was en hij 12.. En nu ben ik 13 en hij is 16....
||
Verwijderd
|
Citaat:
het doen nog VOOR je dertiende.. en dan dat je goede vrienden blijft, maar dat je wel zoent enzo... ik vind dit echt erg! ik kan me zo ergeren aan dit soort mensen! Weet je wel waar je mee bezig bent? Vind je dit stoer ofzo? Ik denk niet dat mensen een positief beeld van je krijgen zo... maar ga vooral zo door als je als hoer en slet gezien wilt worden... *staat heel verbaasd te kijken van dit alles hier.. snapt t niet helemaal* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maja... thnx anyway.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Morgan
18V - Forumbaas gepost op 11-03-2003 @ 17:28 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- F0_ol schreef op 11-03-2003 @ 17:14: wrm worden al mijn msges verwijderd? -------------------------------------------------------------------------------- Omdat ik geen flametopics wil. ________________ * I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it * // * is blijkbaar berucht op dit forum * // * member of Evil Brains Anonymous * Sjonge sjonge, flame, ja vast. Ik zeg m'n mening, hier ook, maar hier wordt t niet verwijderd. Of ze praat stierenstront of ze is te lui om alle topics te checken, sjeeeesj ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jongens, dat kind is dertien! Ze weet niet wat ze doet, dus effe dimmen! Tuurlijk is ze stom bezig, maar wie weet uit wat voor randdebielengezin ze komt.Toch? Ieder kind is het produkt van zijn opvoeding. En horen we haar ooit over haar ouders? Precies, die zijn weg, of bezopen.
Het schaap heeft het waarschijnlijk al moeilijk genoeg in haar leven, en wat ze tekortkomt compenseert ze door heel stoer dronken te zijn en sex te hebben met oudere jongens. Het zal ook wel een vorm van aandachttrekken zijn. Ik denk niet dat ze dat thuis krijgt. Dveilbitchie, hoe is het bij jou thuis? Zeg het eens tegen tante Poesiefox? Moeten we de kinderbescherming bellen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oudere jongens.. Jah, Ik krijg, godverdomme, allemaal mutsjes van 15 achter me aan. En mijn ervaringen met DAT TUIG is niet goed, dus ze willen maar lekker, maar ik ga GEEN relatie met ze aan, Bareuuw, hopeloze meisjes die NIET weten wat ze willen, behalve een dikke harige... uhm.. flame
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ow, riep iemand, ach er moet toch iets zinnigs komen staan ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind jongens van mijn leeftijd ook vaak kinderachtig, kinderlijk uiterlijk, kinderlijke hobby's, etc, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik iedereen neuk ofzo, want daar suggereer JIJ wel naar.
||
![]() |
Citaat:
Dat kunnen wij hier op het forum wel oplossen hoor. Je vindt hier hele nuttige tips.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is de shit die ik non stop hoor, meiden die zich "volwassen" voelen. Wanneer je van jezelf zegt dat je je 2/3 jaar ouder gedraagt dan je bent BEN JE HET JUIST NIET. Dan voel je je cool omdat je impotente vriend bijna in je te gespannen vagina past. SJEEEESJ, Sorrrrrrrry hoorrrrr |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aaaaaah een forumbaas die lief is voor deze vervelende jongen. Da's liev ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als laatste vind ik dat je behoorlijk kwetsend bezig bent, tegenover mij en ook tegenover Bazz. (tenminste dat denk ik, mijn excuses als hij dat niet zo voelt)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Groot gelijk ![]() ![]() het kan soms best eraan liggen of je er al aan toe bent. maar t ligt dan niet aan de leeftijd, zo van: na je 15de past het pas! das best onzin!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nederlandse jongens LauraJansen | 11 | 07-03-2016 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Vallen jullie op oudere jongens? Smith90 | 40 | 08-12-2013 14:29 | |
Liefde & Relatie |
Meisje ouder dan jongen. -BC- | 5 | 26-08-2012 14:23 | |
Liefde & Relatie |
Voor de jongens: kan een relatie met een ouder meisje? Tulpje6 | 23 | 27-11-2003 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Jonge meiden en oudere jongens luckyleo | 42 | 13-07-2002 10:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat zien jongens toch altijd in jongere meisjes? Amidala | 50 | 08-03-2002 21:00 |