Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij heb: Windows ME Celeron 433 192 MB intern d8 ik en dat is zwaar klote want als je een 2 IE ventster opent crashed ie bijna altijd en als ie het dan nog doet crashed ie wel bij t 3de venster iemand daan nog een oplossing voor???
|
![]() |
Kijk eens rechtsonder naar je SysTray, als die vol icoontjes staat. Zoals bij veel mensen het geval is, zorg er dan eens voor dat veel van die onnodige programmas niet samen opstarten met Windows. (bv Realplayer startcenter, Winamp Agent, Kazaa, Morpheus, ...)
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Windows Millennium Edition is zonder enige twijfel de grote boosdoener.
't Heeft helemaal niets met 'te weinig geheugen ergens' te maken, puur je OS. Windows Millennium Edition heeft namelijk een paar enorme memoryleaks, waar geen updates/patches/servicepacks voor zijn. Wil je 't tegengaan zul je een fatsoenlijk OS moeten gaan draaien, Windows XP of 2000. Geloof me, wanneer jij er 512MB RAM in zet (of bij zet) zul je dat probleem dat je systeembronnen dichtslibben alleen maar uitstellen in plaats van oplossen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
onherstelbaar..... en ik heb nog 'n hele waslijst met meer klachten over XP... Win 2000 vinnik tot nu toe 't minst slechte systeem wat Microsoft tot nu toe gebouwd heb |
![]() |
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- gumbajaja schreef: thanks mensen. En trouwens Iceman, speel jij ook op ut onder de naam Iceman? just asking. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
ok, want ik ken wel 2 icemans op ut dus kan ik het altijd vragen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Evengoed ben ik benieuwd naar jouw 'waslijst', laat maar eens horen. Wanneer één gebruiker iets niet lukt, wil namelijk nog niet zeggen dat het een algemeen iets is. |
![]() |
|
misschien is het inderdaad wel een goed idee om een hoop programma's uit de opstart lijst te gooien
wat ook zou kunnen helpen is je register opschonen gebruik hiervoor system mechanic (gratis 30 dagen trial op dowload.com) of gewoon van kazaa
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met laptop loveys | 7 | 24-06-2006 19:43 | |
Software & Hardware |
Probleem met nForce4-chipset Manuzhai | 29 | 26-02-2006 17:53 | |
Liefde & Relatie |
ik heb een probleem want ik weet het niet gallo_mense | 9 | 29-06-2004 17:33 | |
Software & Hardware |
[Linux] GRUB bootmenu verwijderen, probleempje met 2 schijven en meerdere OS's Orion16 | 9 | 16-12-2003 16:27 | |
Software & Hardware |
Een probleem met Win32-toepassing Demon of Fire | 0 | 16-01-2002 18:43 |