Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 19:05
.:|Chick3y|:.
.:|Chick3y|:. is offline
Ut zit zo....2 jongens vinden mij leuk...de ene is mijn vriend (ut zit alleen op het randje van uitgaan)
Ik noem niet de egte namen maar me vriend noem ik ff victor en die andere jongen alex.
Alex, daar had ik een tijdje beetje mee zittuh klooiuh maar was nix geworden.
Nu vind hij me alweer leuk maar ik heb natuurlijk een vriend.
Alleen Victor doet heel raar tegen mij....hij negeert me al zijn er andere mensen bij en hij snauwt naar me.
En alex die zorgt er wel voor dat ik me twijfels krijg.
Zodra ik iets zeg tegen victor op msn dan is het alleen maar korte antwoorden en ik zie vervolgens op me schermpje allemaal namen van andere meisjes...heel leuk al zie je dat.

Nou was het zo...ik was zaterdagavond met victor uit naar een discotheek bij ons in de buurt.
Hij zag me niet egt staan en al kwam ik even knuffelen dan was het ook maar kort en niet van harte.
Als ik alleen met hem ben dan gaat het wel maar soms is het alleen maar playstation playstation playstation.
En kijk met alex is dat ook wel zo maar al vraag ik of hij hem uit wil zetten dan doet hij dat ook.
En al kwam alex binnen dan was het eerst ff lekker knuffelen enzo en toen vroeg hij soms vind je het goed al ga ik ffies op de playstation of zullen we ff op de playstation.
Maar victor die komt binnen en zet gelijk dat ding aan en word sago al zeggiej der wat van.

Ik begin te denken dat alex leuker begin te vinden.

Ik weet nou niet wat ik moet doen.
Aan de ene kant vind ik mijn vriend heel leuk (vreemd maar wel lekker) maar aan de andere kant vind ik um maar raar bezig (opweg naar het uitgaan) en is alex tog best wel lief.
Ik weet het niet meer.
Kan iemand mij helpen?
-Hoe moet ik nou erachter komen wie ik leuker vind?
-En hoe moet ik erachter komen wat victor nou wil van mij?

Alvast bedankt,

Een onzekere chickey
Oud 10-03-2003, 19:13
Verwijderd
Victor dumpen als hij je negeert iig; die is jou niet waard. Laat anders duidelijk merken dat je wil dat hij daarmee ophoudt. Praat dan ook met hem over dat playstation-gelul.
Wat Alex betreft: misschien zou het nog iets kunnen worden als je hem lief vindt...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:20
Het zou inderdaad wel wat kunnen worden.
En over dat playstationgelul....tja ik heb het al zo vaak gezegd maar luisteren doet ie niet.
Oud 11-03-2003, 16:01
Verwijderd
ik kan alleen maar zeggen:
confronteer je vriend met zijn gedrag. zeg hem ook hoe je je voelt zo tegenover hem en zeg ook dat als het zo doorgaat dat er dan een grote kans is dat je het uitmaakt. misschien beseft hij dan wel wat hij doet en zal hij meer zn best doen om anders te reageren tegenover jou.
en naja, als je kiest om het uit te maken, kan het natuurlijk altijd nog wat worden met die andere jongen. maar ik zou me dan wel ffies goed afvragen wat je voor hem voelt.
naja, veel succes en ik hoop dat je wat aan mn advies hebt.
ik hoop nog te horen hoe het gegaan is.
kus
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:51
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-03-2003 @ 17:01:
ik kan alleen maar zeggen:
confronteer je vriend met zijn gedrag. zeg hem ook hoe je je voelt zo tegenover hem en zeg ook dat als het zo doorgaat dat er dan een grote kans is dat je het uitmaakt. misschien beseft hij dan wel wat hij doet en zal hij meer zn best doen om anders te reageren tegenover jou.
en naja, als je kiest om het uit te maken, kan het natuurlijk altijd nog wat worden met die andere jongen. maar ik zou me dan wel ffies goed afvragen wat je voor hem voelt.
naja, veel succes en ik hoop dat je wat aan mn advies hebt.
ik hoop nog te horen hoe het gegaan is.
kus
Ik zal je op de hoogte houden.
Ennuh me vriend hebik al best vaak geconfronteert met zijn gedrag maar dat is er ook niet egt goed vanaf gekomen.
En dan gaathet ffies goed maar daarna gebeurd precies hetzelfde.
Net als toen ik vroeg oftie alsjeblieft niet zo druk wou doen bij mijn hoofd omdat ik daar saggo van word, even ging het goed maar nu doet hij het weer.
Oud 11-03-2003, 19:39
Era
Era is offline
zoek een leuke derde

(lijkt mij allebei niet echt iets)
Oud 11-03-2003, 19:40
Miss Helena
Miss Helena is offline
hoeveel topics heb jij zo onderhand wel niet geopend over dit?
Oud 11-03-2003, 19:44
Citaat:
Miss Helena schreef op 11-03-2003 @ 20:40:
hoeveel topics heb jij zo onderhand wel niet geopend over dit?
Ja sorry ik hoop een beetje tips/reacties te krijgen
Oud 11-03-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 11-03-2003 @ 18:51:
Ik zal je op de hoogte houden.
Ennuh me vriend hebik al best vaak geconfronteert met zijn gedrag maar dat is er ook niet egt goed vanaf gekomen.
Ik wil jullie 'relatie' niet kapot maken, maar je moet wel evident maken dat je dit niet leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:19
Unexplained
Unexplained is offline
Er is altijd een derde optie:

Geen van beide. Gun jezelf het recht op een écht leuke jongen, waar je geen twijfels bij hebt.

"Als je twee mensen leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg", aldus mijzelf.
Oud 12-03-2003, 08:46
Citaat:
Unexplained schreef op 12-03-2003 @ 00:19:
Er is altijd een derde optie:

Geen van beide. Gun jezelf het recht op een écht leuke jongen, waar je geen twijfels bij hebt.

"Als je twee mensen leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg", aldus mijzelf.
Tja je hebt wel een beetje gelijk maar ja om te zeggen dat ik geen van beide echt leuk vind is niet helemaal waar.
Bij alex krijg ik heel veel kriebels in mijn buik, m'n maag draait rondjes, word vrolijk als denk ik aan hem/hoor ik zijn naam/ zie ik hem.
En bij victor is het allemaal veeeel minder geworden.
Als ik hem zie/hoor/spreek is het allemaal zo "gewoontjes" aan het worden.
Ja ik heb nog weleens van die bevliegingen bij hem maar niet zo vaak meer.
Oud 12-03-2003, 08:49
Citaat:
perseus schreef op 11-03-2003 @ 22:22:
Ik wil jullie 'relatie' niet kapot maken, maar je moet wel evident maken dat je dit niet leuk vindt..
Ja inderdaad, maar zodra ik er echt een keer boos om word dan is het gelijk ruzie en word hij saggo.
En dan gaat het weer fftjes goed en dan doet hij het ook niet meer...maar later weer wel.
Alsof zijn geheugentermijn niet zo heel lang is.

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 10:10
Thomas
Thomas is offline
Ik denk niet dat iemand je hierin een goed advies kan geven, dit zul je nl helemaal zelf moeten doen. Ga voor de jongen die jij het leukst vind en het meest voor voelt. Kan je niet kiezen, dan zou ik de eer aan mezelf houden en vrijgezel blijven.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 10:41
Citaat:
Wawl schreef op 12-03-2003 @ 11:10:
Ik denk niet dat iemand je hierin een goed advies kan geven, dit zul je nl helemaal zelf moeten doen. Ga voor de jongen die jij het leukst vind en het meest voor voelt. Kan je niet kiezen, dan zou ik de eer aan mezelf houden en vrijgezel blijven.
Ja dat is inderdaad waar

pfff het is zo moeilijk
Oud 12-03-2003, 15:23
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 11-03-2003 @ 20:44:
Ja sorry ik hoop een beetje tips/reacties te krijgen
Ik denk dat je t beter bij 1 topic kunt houden, men leest toch wat ie wil lezen en t irriteert denk k n btje als r elke x dezelfde topics van jou geopend worden. Tis n tip, geen aanval hoor

ontopic:
Je vraagt aan 'Victor' wat ie van je vindt, maar wees tegelijkertijd ook straight met je vriendje. Zeg hem dat je twijfelt, misn is ie bereid te veranderen, of iig wil ie zich aanpassen en naar je luisteren. Je kunt nooit van iemand vragen of ie verandert, maar je kunt je wel aanpassen. Jij zult je ook moeten aanpassen, als je tenminste nog genoeg voor m voelt. Vind je t niet reeel om dat te doen, dan is t denk k afgelopen, dan zegt t al genoeg. Kijk wie je leuker vindt, dat je twijfelt zegt al iets...
Oud 12-03-2003, 15:55
Citaat:
Miss Helena schreef op 12-03-2003 @ 16:23:
Ik denk dat je t beter bij 1 topic kunt houden, men leest toch wat ie wil lezen en t irriteert denk k n btje als r elke x dezelfde topics van jou geopend worden. Tis n tip, geen aanval hoor
Neej ok thnx...ja ik zal ff andere topics sluiten dan.

Citaat:
Miss Helena schreef op 12-03-2003 @ 16:23:

ontopic:
Je vraagt aan 'Victor' wat ie van je vindt, maar wees tegelijkertijd ook straight met je vriendje. Zeg hem dat je twijfelt, misn is ie bereid te veranderen, of iig wil ie zich aanpassen en naar je luisteren. Je kunt nooit van iemand vragen of ie verandert, maar je kunt je wel aanpassen. Jij zult je ook moeten aanpassen, als je tenminste nog genoeg voor m voelt. Vind je t niet reeel om dat te doen, dan is t denk k afgelopen, dan zegt t al genoeg. Kijk wie je leuker vindt, dat je twijfelt zegt al iets...
Neej je hebt gelijk...en ik heb gister heel erg ruzie gehad met hem om nix eigenlijk en het is nog steeds zo.
Voorlopig zullen we geen goed gesprek voeren want we moeten eerst eventjes stoom afblazen.
Oud 12-03-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 12-03-2003 @ 09:49:
Ja inderdaad, maar zodra ik er echt een keer boos om word dan is het gelijk ruzie en word hij saggo.
En dan gaat het weer fftjes goed en dan doet hij het ook niet meer...maar later weer wel.
Alsof zijn geheugentermijn niet zo heel lang is.
Waarom is het dan je vriend?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:18
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Alex
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:49
G.T.C.
G.T.C. is offline
het lijkt wel alsof heel jou leven uit playstationen bestaat

nee, effe serieus. Ik vind dat echt niet kunnen wat je vriend doet. Je vraagt ons hoe je er achter kan komen wie je leuker vind....
Maar als het aan mij lag moet je je vriend echt vergeten. Dat is toch geen manier om je te laten behandelen. Jij word er alleen maar ongelukkig van.
En Alex lijkt me een aardige jongen, als ik dat zo hoor. Lekker knuffelen enzo, en hij besteed tenminste aandacht aan je enzo.
Is die Alex nog een vriend van Victor?? Want dat zou wel erg kut zijn. Dat maakt het allemaal weer wat ingewikkelder.

Naja......ik zou in ieder geval zorgen dat je van je vriendje afkomt, want misschien zie je het zelf niet, maar dit kan zo echt niet!!

Veel suc6
Oud 13-03-2003, 14:11
Citaat:
G.T.C. schreef op 12-03-2003 @ 23:49:
het lijkt wel alsof heel jou leven uit playstationen bestaat .
Niet mijn leven...maar die van victor

Citaat:

nee, effe serieus. Ik vind dat echt niet kunnen wat je vriend doet. Je vraagt ons hoe je er achter kan komen wie je leuker vind....
Maar als het aan mij lag moet je je vriend echt vergeten. Dat is toch geen manier om je te laten behandelen. Jij word er alleen maar ongelukkig van.
En Alex lijkt me een aardige jongen, als ik dat zo hoor. Lekker knuffelen enzo, en hij besteed tenminste aandacht aan je enzo.
Ja hij tenminste wel....en victor ook wel eens maar dan moet ik er nog net niet om smeken

Citaat:

Is die Alex nog een vriend van Victor?? Want dat zou wel erg kut zijn. Dat maakt het allemaal weer wat ingewikkelder.
En ja alex is een soort van een vriend van victor.
Niet heel goed bevriend maar ze kennen elkaar wel.

Citaat:

Naja......ik zou in ieder geval zorgen dat je van je vriendje afkomt, want misschien zie je het zelf niet, maar dit kan zo echt niet!!

Veel suc6
Thnx...Hierdoor bennik egt gaan nadenken en zie het ook wel in.
Ben blij met je advies en ik laat weten hoe het is afgelopen.
*geeft kizjah*

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 17:52.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:48
Ik heb hem nog steeds niet gesproken.
Volgens mij negeert ie me gewoon.
Tel neemt ie niet op en op msn istie steeds afwezig
Oud 13-03-2003, 18:03
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 13-03-2003 @ 18:48:
Ik heb hem nog steeds niet gesproken.
Volgens mij negeert ie me gewoon.
Tel neemt ie niet op en op msn istie steeds afwezig
dan ga je naar m toe...
Oud 13-03-2003, 18:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
neemt ie zijn mobile niet op????

Oud 13-03-2003, 19:17
Neej lullig he...

En miss helena ik wil wel naar hem toe gaan maar elke keer al is hij thuis dan ben ik er niet en andersom duz dat gaat niet egt.
Oud 13-03-2003, 21:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
ahhh, jsus joh!!! Das echt zo'n kut streek.

Maar ja, laten we het een beetje optimistisch bekijken allemaal. Het kan natuurlijk ook dat ie zijn mobiel vergeten is ofzo. Ja tog??
Naja, niet dat dat wat veranderd aan de hele situatie. Ik vind nog steeds dat je het uit moet maken. Aleen wie ben ik hè
Ik ken jullie 2 geen eens, dus eigenlijk zou ik zoiets niet eens mogen zeggen
Oud 14-03-2003, 15:37
Citaat:
G.T.C. schreef op 13-03-2003 @ 22:30:
ahhh, jsus joh!!! Das echt zo'n kut streek.
Ja vertel mij wat.
Citaat:
G.T.C. schreef op 13-03-2003 @ 22:30:

Maar ja, laten we het een beetje optimistisch bekijken allemaal. Het kan natuurlijk ook dat ie zijn mobiel vergeten is ofzo. Ja tog??
Naja, niet dat dat wat veranderd aan de hele situatie. Ik vind nog steeds dat je het uit moet maken. Aleen wie ben ik hè
Ik ken jullie 2 geen eens, dus eigenlijk zou ik zoiets niet eens mogen zeggen
Neej maar ik voreg tog om advies?
Ennuh dankzij jou weet ik nou wel wat ik moet doen ja.
Ennuh hij vergeet zijn telefoon nooit dus zou wel toevallig zijn als hij opeens 3 dagen achter elkaar um vergeet
En ik heb net met hem gepraat en ik weet het nu zeker.
Thnxxxx *Geeft kizziej*
Oud 14-03-2003, 17:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
ok dan! Naja....ik zou zeggen laat nog even weten hoe het allemaal afgelopen is, en wanneer je wat met die andere jongen hebt . Nu maar hopen dat ie ook met jou wil
Oud 14-03-2003, 19:21
PardonMe
PardonMe is offline
Tja duidelijk vind je je vriend niet meer zo leuk als eerst, en vind je een andere jongen ook leuk enz enz.. Ik denk dat het eerlijker is tegenover je vriend om hem dat maar te vertellen.. en als je die andere jongen echt leuker vindt dan moet je het uitmaken met je vriend..
Voordat je dan gelijk wat met die andere jongen begint bedenk dan voor jezelf of je hem wel echt leuk genoeg vindt zodat het niet hetzelfde loopt als met je vriend..
Oud 15-03-2003, 17:36
Citaat:
G.T.C. schreef op 14-03-2003 @ 18:07:
ok dan! Naja....ik zou zeggen laat nog even weten hoe het allemaal afgelopen is, en wanneer je wat met die andere jongen hebt . Nu maar hopen dat ie ook met jou wil
Ja daar is geen twijfel aan Hij zei duidelijk: ik wil je nog steeds

Ennuh ik laat het weten....Thnx
Oud 17-03-2003, 13:39
Heeyyy hallo

Ik heb nog steeds geen beslissing kunnen nemen maar ik heb wel mijn vriend nog 1 kans gegeven...we zijn tog al een paar maanden bij elkaar dus geef ik hem nog 1 kans.
MAAR hij moet het niet nog een keer verknallen
Maar over alex ik had gevraagd oftie zaterdag naar de discotheek wilde komen maar dat heeft ie duz niet gedaan
haha maar ik ga nu maar weer trug naar de les....

Ciao xxxxxxKizjahZxxxxxxx
Oud 17-03-2003, 13:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
had ie wel daadwerkelijk ingestemd op jou vraag dan?? Zou die zeker weten komen?
Misschien is hij ook wel niet de gene die je zoekt
haha, vraag nou eerst maar is waarom ie er niet was hè, voordat we allemaal rare conclusies gaat trekken.

hmmm, nou.....ik snap niet helemaal waarom je het toch nog gaat proberen met je vriend maar ok. Veel suc6 dan maar
Oud 17-03-2003, 17:35
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-03-2003 @ 14:45:
Zou die zeker weten komen?
Ja hij zei ook: Ik kom dan ook....Ik zei w8 dan om 10 uur bij de ingang En toen zei hij: Ok is goed zie ik je om 10 uur!!
Ik heb tot half 11 staan wachten en toen ben ik maar naar binnen gegaan.
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-03-2003 @ 14:45:

hmmm, nou.....ik snap niet helemaal waarom je het toch nog gaat proberen met je vriend maar ok. Veel suc6 dan maar
Neej kijk ik heb natuurlijk al een paar maanden met hem en ik d8 ik geef hem nog 1 kans...maar dan ook nog 1tje want hij heeft ut de laatste tijd erg verprutst bij me.
Maja ik strijk voor 1x nog me hand over me hart maar daarna houd het op natuurlijk
Ik ben wel lief

Ciao xxxiez
Oud 18-03-2003, 18:26
tja
Oud 18-03-2003, 23:26
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 18-03-2003 @ 19:26:
tja
whaha, wat een diepzinnige post is dat . Verwachtje nog een antwoord ofzo ?!?!

Hoe gaat het nu met je vriendje? Doet ie al een beetje normaal? Eigenlijk lijkt het mij best raar hoor, om zo tegen je zin in nog verder te gaan met hem. Alleen omdat je al zo lang met hem hebt geef je hem nog een kans. Heel begrijpelijk hoor. Daar niet van. HEt zou zonde zijn om alles in een keer weg te gooien in een gekke bui. Maar ja, als je gaat kijken naar de toekomst. Een prins op het witte paard kan die niet meer worden. Daar heeft ie het al te veel voor verprutst .
Naja.....das natuurlijk alleen maar mijn visie op het verhaal hè
Oud 19-03-2003, 16:26
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-03-2003 @ 00:26:
whaha, wat een diepzinnige post is dat . Verwachtje nog een antwoord ofzo ?!?!
Haha neej hoor
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-03-2003 @ 00:26:

Hoe gaat het nu met je vriendje? Doet ie al een beetje normaal? Eigenlijk lijkt het mij best raar hoor, om zo tegen je zin in nog verder te gaan met hem. Alleen omdat je al zo lang met hem hebt geef je hem nog een kans. Heel begrijpelijk hoor. Daar niet van. HEt zou zonde zijn om alles in een keer weg te gooien in een gekke bui. Maar ja, als je gaat kijken naar de toekomst. Een prins op het witte paard kan die niet meer worden. Daar heeft ie het al te veel voor verprutst .
Naja.....das natuurlijk alleen maar mijn visie op het verhaal hè
Tja hoe het gaat....dat vraag ik me zelf ook wel af.
En idd toekomst hebben we niet egt maar tog.
Ik wil het tog niet net wat je zegt gelijk in een gekke bui weggooien want dat is zonde.
Maja....ut leven is moeilijk
En je hebt ook wel gelijk hoor....maja soms dan neem ik me voor om hem geen kans meer te geven en dan spreek ik hem en dan denk ik: OKOKOK De laatste keer!! maar daarna is het voorbij!
En daarna weer en daarna weer.
Maar ik beloof het.......De volgende keer EGT!!!!!!!
Oud 19-03-2003, 22:58
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 19-03-2003 @ 17:26:

Maar ik beloof het.......De volgende keer EGT!!!!!!!
whahaha. nou, voor mij hoef je het niet te doen hoor. Ik heb er geen baat bij. Maar doe het voor jezelf. Voordat hij jou echt ongelukkig maakt.
Maar ik hou je aan je woord

* alsof ik dat kan contoleren *

Oud 20-03-2003, 07:04
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-03-2003 @ 23:58:

Maar ik hou je aan je woord

* alsof ik dat kan contoleren *

Hihihihi Dat kan je niet controleren idd...Ah joh het gaat om het idee
Oud 20-03-2003, 15:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 20-03-2003 @ 08:04:

Hihihihi Dat kan je niet controleren idd...Ah joh het gaat om het idee
daarom

wat is dit trouwens een mooi topic geworden. De laatste reacties zijn allleen maar gechat van ons
Oud 20-03-2003, 17:38
Citaat:
G.T.C. schreef op 20-03-2003 @ 16:05:
daarom

wat is dit trouwens een mooi topic geworden. De laatste reacties zijn allleen maar gechat van ons
Ja he
Is hartstikke mooi geworden.
En ik vind het wel leuk dat je steeds berichten achter blijft laten
voel ik me ook nog een beetje belangrijk
Oud 20-03-2003, 21:09
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 20-03-2003 @ 18:38:
Ja he
Is hartstikke mooi geworden.
En ik vind het wel leuk dat je steeds berichten achter blijft laten
voel ik me ook nog een beetje belangrijk
whaha, ok dan. Is het tenminste nog ergens goed voor. Alleen moeten we toch echt is een nieuw onderwerp opbrengen, want nu loopt het gesprek een beetje dood
Oud 20-03-2003, 21:13
hi
hi is offline
Ik zeg ook iets
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 21:13
hi
hi is offline
Is er al wat veranderd??
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 07:08
Citaat:
G.T.C. schreef op 20-03-2003 @ 22:09:
whaha, ok dan. Is het tenminste nog ergens goed voor. Alleen moeten we toch echt is een nieuw onderwerp opbrengen, want nu loopt het gesprek een beetje dood
Haha ja zeker.
Ok nieuw onderwerp....Uhm
Heb jij een vriendin? haha ja moet tog wat vragen.
Oud 21-03-2003, 07:09
Citaat:
hi schreef op 20-03-2003 @ 22:13:
Is er al wat veranderd??
Nou neej nog niet egt....Ik kwam alleen gister erachter dat hij iets voor mij verzwegen had.
Hij d8 dat ik het wist maja hij heeft het nooit verteld
Dus ik denk dat ik het als ik hem volgende keer zie uitmaak.
Oud 21-03-2003, 19:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 21-03-2003 @ 08:08:
Haha ja zeker.
Ok nieuw onderwerp....Uhm
Heb jij een vriendin? haha ja moet tog wat vragen.
haha....okay, gaan we daar is voor ouwe hoeren Nee, ik heb geen vriendin. En eigenlijk bevalt me dat best goed zo. Maar ja, ik ben een geval apart. Ik heb ook zoiets van....nu heb ik gewoon andere doelen in het leven. als ik een leuk en bijzonder meisje tegen het lijf loop zal ik daar heus wel verandering in brengen denk ik, maar ik ga echt niet 'op zoek' naar iemand.
jah, ik heb een nogal aparte en relaxte life style denk ik. gewoon alles op je af laten komen, en we zien dan wel wat er gebeurd
maar ja......voor veel mensen is dat nogal moeilijk. die kunnen daar niet mee overweg

sja, dat is eigenlijk het hele filosophische verhaal erachter
Oud 25-03-2003, 07:31
Ja moest een nieuw onderwerp komen he
Maarruh het is inderdaag veel relaxter als je bij niemand je verplichtingen hebt enzo....gewoon vrij.
Ik hou dat alleen nooit vol
Haha maja rarer mensen bestaan ook
Deze topic begint best wel doelloos te worden nu.
Heb jij nog een leuk onderwerp?
Oud 25-03-2003, 19:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
haha, nou laat maar joh. Het is hier niet echt een chatbox dus ja . Als we nog verder willen lullen moet dat maar effe op msn of via prive berichties

Maar ja.....zodra je wat met die andere jongen hebt......laat het ons even weten
Oud 25-03-2003, 19:39
AtHell
AtHell is offline
Ik heb niet de moeite genomen alles te lezen, ik stoorde me aan je belabberde taalgebruik.

Maar om toch maar wat 'zinnigs' te zeggen, dump die gast die je nu hebt, kloot wat met de ander aan en doe lekker sletterig, is leuk voor andere jongens die misschien een oogje op je hebben.
Oud 26-03-2003, 07:22
En jij hebt last van....wat?
Oud 26-03-2003, 07:23
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-03-2003 @ 20:08:
haha, nou laat maar joh. Het is hier niet echt een chatbox dus ja . Als we nog verder willen lullen moet dat maar effe op msn of via prive berichties

Maar ja.....zodra je wat met die andere jongen hebt......laat het ons even weten
Ik heb je toegevoegd op mijn msnlijst is goed tog?
Ennuh ja tuurlijk laat ik het weten
Reageren

Regels voor berichten