Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er is altijd een derde optie:
Geen van beide. Gun jezelf het recht op een écht leuke jongen, waar je geen twijfels bij hebt. "Als je twee mensen leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg", aldus mijzelf.
||
Citaat:
Bij alex krijg ik heel veel kriebels in mijn buik, m'n maag draait rondjes, word vrolijk als denk ik aan hem/hoor ik zijn naam/ zie ik hem. En bij victor is het allemaal veeeel minder geworden. Als ik hem zie/hoor/spreek is het allemaal zo "gewoontjes" aan het worden. Ja ik heb nog weleens van die bevliegingen bij hem maar niet zo vaak meer.
||
Citaat:
En dan gaat het weer fftjes goed en dan doet hij het ook niet meer...maar later weer wel. Alsof zijn geheugentermijn niet zo heel lang is.
Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 10:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: Je vraagt aan 'Victor' wat ie van je vindt, maar wees tegelijkertijd ook straight met je vriendje. Zeg hem dat je twijfelt, misn is ie bereid te veranderen, of iig wil ie zich aanpassen en naar je luisteren. Je kunt nooit van iemand vragen of ie verandert, maar je kunt je wel aanpassen. Jij zult je ook moeten aanpassen, als je tenminste nog genoeg voor m voelt. Vind je t niet reeel om dat te doen, dan is t denk k afgelopen, dan zegt t al genoeg. Kijk wie je leuker vindt, dat je twijfelt zegt al iets...
|||
Citaat:
Citaat:
Voorlopig zullen we geen goed gesprek voeren want we moeten eerst eventjes stoom afblazen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het lijkt wel alsof heel jou leven uit playstationen bestaat
![]() nee, effe serieus. Ik vind dat echt niet kunnen wat je vriend doet. Je vraagt ons hoe je er achter kan komen wie je leuker vind.... Maar als het aan mij lag moet je je vriend echt vergeten. Dat is toch geen manier om je te laten behandelen. Jij word er alleen maar ongelukkig van. En Alex lijkt me een aardige jongen, als ik dat zo hoor. Lekker knuffelen enzo, en hij besteed tenminste aandacht aan je enzo. Is die Alex nog een vriend van Victor?? Want dat zou wel erg kut zijn. Dat maakt het allemaal weer wat ingewikkelder. Naja......ik zou in ieder geval zorgen dat je van je vriendje afkomt, want misschien zie je het zelf niet, maar dit kan zo echt niet!! Veel suc6 ![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Niet heel goed bevriend maar ze kennen elkaar wel. Citaat:
Ben blij met je advies en ik laat weten hoe het is afgelopen. *geeft kizjah*
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 17:52. |
![]() |
|
ahhh, jsus joh!!! Das echt zo'n kut streek.
Maar ja, laten we het een beetje optimistisch bekijken allemaal. Het kan natuurlijk ook dat ie zijn mobiel vergeten is ofzo. Ja tog?? Naja, niet dat dat wat veranderd aan de hele situatie. Ik vind nog steeds dat je het uit moet maken. Aleen wie ben ik hè ![]() Ik ken jullie 2 geen eens, dus eigenlijk zou ik zoiets niet eens mogen zeggen ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ennuh dankzij jou weet ik nou wel wat ik moet doen ja. Ennuh hij vergeet zijn telefoon nooit dus zou wel toevallig zijn als hij opeens 3 dagen achter elkaar um vergeet ![]() En ik heb net met hem gepraat en ik weet het nu zeker. Thnxxxx *Geeft kizziej*
|
Tja duidelijk vind je je vriend niet meer zo leuk als eerst, en vind je een andere jongen ook leuk enz enz.. Ik denk dat het eerlijker is tegenover je vriend om hem dat maar te vertellen.. en als je die andere jongen echt leuker vindt dan moet je het uitmaken met je vriend..
Voordat je dan gelijk wat met die andere jongen begint bedenk dan voor jezelf of je hem wel echt leuk genoeg vindt zodat het niet hetzelfde loopt als met je vriend.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ennuh ik laat het weten....Thnx ![]()
|
Heeyyy hallo
Ik heb nog steeds geen beslissing kunnen nemen maar ik heb wel mijn vriend nog 1 kans gegeven...we zijn tog al een paar maanden bij elkaar dus geef ik hem nog 1 kans. MAAR hij moet het niet nog een keer verknallen ![]() Maar over alex ik had gevraagd oftie zaterdag naar de discotheek wilde komen maar dat heeft ie duz niet gedaan ![]() haha maar ik ga nu maar weer trug naar de les.... Ciao xxxxxxKizjahZxxxxxxx
|
had ie wel daadwerkelijk ingestemd op jou vraag dan?? Zou die zeker weten komen?
Misschien is hij ook wel niet de gene die je zoekt ![]() haha, vraag nou eerst maar is waarom ie er niet was hè, voordat we allemaal rare conclusies gaat trekken. hmmm, nou.....ik snap niet helemaal waarom je het toch nog gaat proberen met je vriend maar ok. Veel suc6 dan maar ![]()
|||
Citaat:
Ik heb tot half 11 staan wachten en toen ben ik maar naar binnen gegaan. Citaat:
Maja ik strijk voor 1x nog me hand over me hart maar daarna houd het op natuurlijk ![]() Ik ben wel lief ![]() Ciao xxxiez
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe gaat het nu met je vriendje? Doet ie al een beetje normaal? Eigenlijk lijkt het mij best raar hoor, om zo tegen je zin in nog verder te gaan met hem. Alleen omdat je al zo lang met hem hebt geef je hem nog een kans. Heel begrijpelijk hoor. Daar niet van. HEt zou zonde zijn om alles in een keer weg te gooien in een gekke bui. Maar ja, als je gaat kijken naar de toekomst. Een prins op het witte paard kan die niet meer worden. Daar heeft ie het al te veel voor verprutst ![]() Naja.....das natuurlijk alleen maar mijn visie op het verhaal hè ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En idd toekomst hebben we niet egt maar tog. Ik wil het tog niet net wat je zegt gelijk in een gekke bui weggooien want dat is zonde. Maja....ut leven is moeilijk ![]() En je hebt ook wel gelijk hoor....maja soms dan neem ik me voor om hem geen kans meer te geven en dan spreek ik hem en dan denk ik: OKOKOK De laatste keer!! maar daarna is het voorbij! En daarna weer en daarna weer. Maar ik beloof het.......De volgende keer EGT!!!!!!! ![]()
||
Citaat:
Maar ik hou je aan je woord ![]() * alsof ik dat kan contoleren ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hihihihi Dat kan je niet controleren idd...Ah joh het gaat om het idee ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() wat is dit trouwens een mooi topic geworden. De laatste reacties zijn allleen maar gechat van ons ![]()
||
Citaat:
![]() Is hartstikke mooi geworden. En ik vind het wel leuk dat je steeds berichten achter blijft laten ![]() voel ik me ook nog een beetje belangrijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ok nieuw onderwerp....Uhm Heb jij een vriendin? ![]()
||
Citaat:
Hij d8 dat ik het wist maja hij heeft het nooit verteld ![]() ![]() Dus ik denk dat ik het als ik hem volgende keer zie uitmaak.
||
Citaat:
![]() jah, ik heb een nogal aparte en relaxte life style denk ik. gewoon alles op je af laten komen, en we zien dan wel wat er gebeurd ![]() maar ja......voor veel mensen is dat nogal moeilijk. die kunnen daar niet mee overweg sja, dat is eigenlijk het hele filosophische verhaal erachter ![]()
|
![]() ![]() Maarruh het is inderdaag veel relaxter als je bij niemand je verplichtingen hebt enzo....gewoon vrij. Ik hou dat alleen nooit vol ![]() Haha maja rarer mensen bestaan ook ![]() Deze topic begint best wel doelloos te worden nu. Heb jij nog een leuk onderwerp? ![]()
|
haha, nou laat maar joh. Het is hier niet echt een chatbox dus ja
![]() ![]() Maar ja.....zodra je wat met die andere jongen hebt......laat het ons even weten ![]()
|
Ik heb niet de moeite genomen alles te lezen, ik stoorde me aan je belabberde taalgebruik.
Maar om toch maar wat 'zinnigs' te zeggen, dump die gast die je nu hebt, kloot wat met de ander aan en doe lekker sletterig, is leuk voor andere jongens die misschien een oogje op je hebben.
||
Citaat:
![]() Ennuh ja tuurlijk laat ik het weten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en 3 jongens. Illumnia | 17 | 28-05-2012 09:53 | |
Liefde & Relatie |
tussen 2 jongens keuze gemaakt.. kusj | 25 | 21-10-2005 16:35 | |
Liefde & Relatie |