Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb Homogenic van Björk, das pas evul satanic BM ! HAR ... blaat... wat een gedoe over truë shit man, hou het dan gezellig en ga wat rompeprop bezichtigen ofzo, die hebben ten minste schijt aan die sjit
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik vind 't absoluut niet om aan te horen, maar 't zal vast wel heel erg true zijn. http://www.irrelevant.nl/empeedrie/ -- Daar staat een track. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat bands betreft op dit gebied ken ik er wel wat hoor... Borknagar,Dimmu,Old man's child,Winter of sin,Thyrfing,Slayer,Cradle,Sidius,Tiranilor..en zo kenk nog wel ff door gaan.... en wat de lange album discussie betreft... Puritanical euphoric misanthropia .. = een goeie cd ja maar het is zeker niet de beste die ze hebbe gemaakt..want dat blijft toch nog altijd : For all tid....
||
Citaat:
borknagar steekt verder met koop en schouders uit boven de rest
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Diepe zucht! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die vond zelfs Immortal GEEN Black metal, aangezien ze nauwelijks satanische lyrics gebruiken. ook Dimmu is tegenwoordig ver verwijderd van dat pad. Emperor vond hij ook geen BM, maar daar weet ik de reden niet meer van. Emperor HEERSCHT (van hun demo's tot en met 'In the Nightside' dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me haast gaan schamen dat ik er, onder andere, ook naar luister.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
over untrue / true: het maakt me niet in wat voor vakje de muziek waar ik naar luister stopt... |
![]() |
|
De reden dat ik vroeg of iemand hier nog naar Black Metal luistert is omdat de ene helft van de mensen die in dit topic post zich druk maken over hoe true hun muziek wel niet is, en de andere die probeert door zoveel mogelijk ontroee muziek op te noemen duidelijk te maken dat de troeheid van de muziek ze geen flikker boeit. Dus in zekere zin heeft Egged gelijk, maar niemand schijnt Black Metal meer serieus te nemen. Jammer, maar als ik het hier zo bekijk eigelijk wel terecht.
Niemand schijnt in ieder geval te weten waar ze het over hebben.
|
*zoekt* er staat ook geen defenitie van true black metal in het prisma woordenboek... hmmz..
mja anyway.. de bands zelf hebben denk ik ook niet om deze onzin gevraagd, ze maken muziek, wij beluisteren het, evalueren het, proberen het ergens thuis te brengen.. daar hebben zij dan geen invloed op (ja of je moet met je eigen metalnaam komen - is zo trollmetal niet ontstaan ?) nja ik dwaal af.. dan wordt "hun band" bijv. voor untrue black metal uitgemaakt terwijl ze zelf niet eens van black metal houden. *speculeer* bwah ik heb geen zin meer in deze blodsinn, kijk morgen wel weer ff |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik muziek van Hate Forest luister, mij plaats in de sfeer, die ook nog redelijk serieus neem en de muziek als ultieme expressie ervaar waarop ik posts lees waarin die muziek wordt vergeleken met een bord bami. Sja. Dan word ik boos. |
![]() |
||
Citaat:
btw, blijf ik toch weer posten eh... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hehe, kanwulf.. ik lees dan altijd steeds thorwulf.
woar is unseren freund erich eigenlijk tegenwoordig? en ergens heeft tsasil wel gelijk, in plaats van op een scholierenforum je druk maken om black metal kan je ook gewoon bier drinken en black metal luisteren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli Ce-El-Wan | 21 | 20-03-2007 10:32 | |
Muziek |
Dimmu drummerloos? Carn | 41 | 28-01-2004 22:14 | |
Muziek |
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Ce-El-Wan | 38 | 21-07-2003 20:26 | |
Muziek |