![]() |
|
![]() |
2 keer gehad
![]() 1 keer met een goeie vriend, liep gewoon op de een of andere manier uit, waarschijnlijk omdat ie al in love was zeg maar, werd toen alleen maar erger ![]() en 1 keer op vakantie, was in mijn tentje, ik had em zelf uitgenodigt, was eigenlijk meer ene grapje, maarja hij kwam tog uiteindelijk heb ik wel genoten op me laatste nacht daarzo ![]() verder zou ik het niet echt snel weer doen, heb er op dit moment tog geen behoefte aan ![]()
|
Ik zit te twijfelen of ik het zo zou noemen.. maar ja zo kun je het wel noemen ja.. met oud en nieuw voor het eerst.
Was tegelijkertijd ook mijn eerste keer... baalde achteraf echt heel erg. Wantja.. denk dat velen toch wel een bepaald beeld hebben van hun eerste keer. Helaas weet ik niet hoe het verder was omdat ik zo zat was dat ik me de dag erna niets meer over kon herinneren... alleen maar voelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nooit een one-night-stand gehad, trouwens ook geen night-stand. Lijkt me leuk om een keer mee te maken, als jongen kan er natuurlijk ook een stuk minder fout gaan, hoewel ik een ranzig verhaal ken waardoor ik weer ga twijfelen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ikzelf heb nog nooit een one night stand gehad, wel es een keer een avondje wat aangekloot. Maar op zich zie ik er geen probleem in, als van te voren maar duidelijk is dat er 'no strings attached' zijn. Van beide kanten!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Seksualiteit |
One Night Stands Charlottetje | 96 | 26-11-2005 23:53 | |
Liefde & Relatie |
One Night Stand Adgertic Z4 | 74 | 16-08-2005 10:06 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 |