Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vriendin die hier 200 km vandaan zit.
Ik heb het eerst met de trein gedaan een keertje. Vond ik helemaal niet erg. Kun je beetje wegdromen over wat je die dag gaat doen allemaal enzo... Nu heb ik sinds kort een eigen auto, en neem ik die mee in het weekend. De auto rijdt enorm zuinig, dus met kosten valt dat mee. En ik heb het er graag voor over. Verder bellen / msn-en we elke dag met elkaar, en dat geeft me elke keer een goed gevoel. Voor mijn gevoel kan zo'n relatie best goed werken. Een goede vriend van me heeft ook een vriendin 200km hier vandaan, en die hebben al 1,5 jaar wat met elkaar, dus werken kan het zeker. Ik denk alleen dat het aan de persoon zelf ligt, of diegene er tegen kan ja of nee. Ik en mijn vriendin kunnen er allebei wel tegen. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin woont op een half uur fietsen en DAT vind ik al veel.
Moet toegeven dat ik zelf ook een 'relatie' (voor zover je dit zo kunt noemen) van bijna 3 jaar met een meisje uit Amerika gehad. Heb haar nooit gezien, daarom 'relatie'. Achteraf heb ik hier wel van geleerd, dit is voor mij veel te ver. Verder ben ik het eens met de persoon die zei dat ik het al erg vind als ik mijn vriendin een dag niet zie, laat staan meerdere weken... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vriendin in Duitsland gehad (is nu bijna half jaar uit, maar mis nog steeds heel erg
![]() Ik was, toen we nog hadden, meer down dan happy zeg maar..Waarom?.....Omdat ik haar zo graag bij haar wou zijn, we sms-te wel veel enzo en ook af en toe bellen.....Zoals ik eerder zei ik ben nog steeds smoor op haar, maar t stomste is dat ik het zelf uit heb gemaakt. Waarom? Omdat het af en toe erg veel pijn deed dat ik haar niet zag en dat ik dacht/denk dat het beter is als het uit is.....Hoop dat jullie t kennen volgen maja. Iig om effe terug te komen op jou vraag......Denk wel dat het kan ja ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben op dit moment zwaar verliefd op een jongen. hij is alleen in het weekend hier bij ons het in dorp (noord-friesland), door de week is hij op zijn opleiding in brabant (4 uur met de trein ofzo). ik heb het er wel voor over, om hem alleen in het weekend te kunnen zien. ook omdat ik niet gelijk weer zo'n echte relatie wil waarbij je elkaar bijna elke dag ziet. (zoon relatie heb ik 2 jaar gehad met dezelfde jongen, en ook bij volgende vriendjes die hier in de buurt wonen ging het net zo).
dus wat mij betreft: HET KAN WEL liefs Buffy
||
![]() |
Citaat:
Ahum... anyway... het kan aanhouden, mits jullie verlangens meer op het geestelijke niveau zitten en niet persee op het lichamelijke. Bedoel... ik krijg elke dag een mail van haar (ongeveer dan) en via mijn mobiel laat ze me weten, dat ze aan me denkt... dit alleen al houd me opd e been en laat me verlangen tot haar terug zien... het is eigenlijk al zo erg, dat ik een beetje down ben, als ik een dagje niets van haar hoor, hehehe... any way... als je jezelf kunt voorstellen soms maanden niet samen te zijn, tenminste, niet lichamelijk samen te zijn, maar alleen contact te hebben via telefoon of internet... dan kan het Overigens moet ik wel erbij vermelden, dat avonden af en toe erg eenzaam kunnen zijn... maar probeer hem dan te bereiken op de een of andere manier, zoals eventjes de telefoon bij hem over te laten gaan... kan helpen hem weer dichter bij je te voelen... of uiteraard SMS of mail
Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 20:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ligt r aan hoe groot de afstand en hoe groot de liefde voor elkaar.
mijn vriend woont in amsterdam.. zo'n 33 met de trein bij mij vandaan.. dat is te doen.. maar ik denk niet dat IK wat met iemand uit spanje zou kunne hebben, maar dat is persoonlijk.. als jullie liefde voor elkaar groot is kun je het iig proberen.. succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyway... gezien feiten zou het kunnen kloppen, gezien gevoelens niet
||
Citaat:
|
Kijk mijn relatie van 4 maanden kan ik niet vergelijken met relaties naar het buitenland maar mijn vriendin woont 160 km bij me vandaan en het gaat gewoon super zien elkaar 2 keer in de maand en zo blijft het ook spannend vind ik
een meisje dichtbij die je 3 keer in de week ziet bv. vind ik niks dan is bij mij de lol er gauw vanaf dus het werkt wel degelijk
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ps. ik twijfel geen moment over onze relatie
|||
Citaat:
Citaat:
Die mensen wonen vaak niet ver weg, en kunnen ontzettend leuk zijn.
|
![]() |
Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt je wel openstellen voor (nieuwe) contacten bij jou in de regio. Ga naar kroegen en discotheken in de buurt. Ga naar feestjes. Wordt lid van verenigingen. Kijk eens rond bij je op school of op je werk, misschien loopt er nog iets leuks rond.
Die mensen wonen vaak niet ver weg, en kunnen ontzettend leuk zijn. Het probleem is natuurlijk, dat sommige mensen nu eenmaal niet houden van uitgaan of feestjes, voor deze mensen zal het dus al een stuk moeilijker zijn om mensen te vinden die ze leuk vinden... ja, clubs... misschien, digitale clubbies/verenigingen ![]() Hiermee rekening houdend... waarom altijd kiezen voor iemand dichtbij, als die niet voldoet aan wat jij zoekt, want daar komt het dan op neer.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() de afstand - hij werd er gek van, miste me te erg en was daarom de helft van de tijd alleen maar verdrietig en chagrijnig, was niet goed voor hem vond hij drukte - hij had een hele drukke baan, werkte 7 dagen in de week en als ie niet werkte lag ie te slapen en daardoor hadden we de laatste 2 maanden van ons samen zijn amper contact en het contact dat er was kwam alleen maar van mijn kant, hij vond dat ook dat niet goed was voor ons beide Deze redenen gaf hij me, maar ik vind het onzin en geloof er eigenlijk maar weinig van. Ik had al eerder iets met hem gehad en toen vond hij de afstand e.d. geen enkel probleem, hij had er alles voor over en blabla. Het is toen ook niet vanwege de afstand uit gegaan. Dus ik snap niet waarom de afstand nu wel ineens zo'n probleem is enzo? Want hij beweert wel dat ik zijn ware liefde ben. Nou als ik dat ben laat je zo iemand toch niet gaan vanwege een stomme afstand? Want hij weet dat ik over een kleine 1,5 jaar in Italië kom wonen! Ik heb nu wel weer dagelijks contact met hem. Najah, als het aan mij had gelegen waren we dus nu gewoon nog samen geweest. Ik vind, dat als je echt van iemand houdt, een lange afstand relatie echt wel kan werken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ja een relatie op lange afstand kan wel werken want mijn vriend woont 2 uur rijden van mij vandaan en we gaan al 7 maanden met elkaar!je moet elkaar gewoon volledig vertrouwen en egt van elkaar houden!mijn relatie werkt perfect!dus kan dat zeker!
![]()
|
wil je mij wijsmaken dat binnen een radius van 2000 km géén leuke jongens verkrijgbaar waren en jij daarom maar vérder bent gaan zoeken?
probeer het eens wat dichter bij huis, is altijd leuker.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
De mijne woont dus ook dik 100 km verderop (Venray-Hengelo) en we zien elkaar eigenlijk voornamelijk in het weekend, vakanties enzow..maar wel vaak.
Ik kan het juist niet hebben als een jongen in mijn woonplaats zou wonen, zodat ik hem elke dag zou zien bijvoorbeeld. Dit is vol te houden voor mij omdat ik iemand niet elke dag, elke week zie. Het is geen gewoonte en dat houdt het 'spannend' om elkaar iedere keer weer te zien. Is echt niks voor mij om iemand echt dicht bij me te hebben want ik zou helemaal gek worden. Ik heb me ruimte nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
soms natuurlijk wel, als ik gewoon (zoals nu) ffies niet lekker in mn velletje zit, maarja.. is te doen ja.. maar je moet er wel voor gaan allebei. |
![]() |
|
![]() |
Je vriendje is dus een Spanjaard?
Dan zou ik het direct uitmaken omdat dat nooit gaat werken. Zoek lekker een leuke jongen in Nederland want dat gaat allemaal een stuk beter. Als je in Nederland een vriendje hebt zitten die ver weg woont dan kan het nog wel werken. Ookal vergt dat veel inzet van beide partners. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zou deze conclusie die je trekt volgens jou ook van toepassing moeten zijn op mij en mijn italiaanse vriendin? Als dit zo is... denk ik niet dat jij ook maar enig idee hebt van wat liefde is en wat liefde kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Tja het ligt er maar net aan hoe leuk je elkaar vind ofdat het echt gaat werken, maar Spanje- Nederland is wel een heel grote afstand. Ik zit al te twijfelen of ik wat moet beginnen met een gozer in Puremerend. Ik woon nl in Den Haag en hij daar en dan heeft ie ook nog z'n band. Ik hoop voor jou dat het gaat werken, maar dat kan alleen als jullie elkaar echt heel erg leuk vinden.
|
![]() |
Ik vind het overigens vreemd, dat zoveel mensen antwoorden met: "Het ligt eraan, hoe leuk je elkaar vind"
Bedoel... ik weet niet hoe jullie het ervaren... maar als ik praat over liefde, dan praat ik over dat gevoel, dat mij doet denken dat die ander de enige is voor mij... euhm... zijn er daarin dan ook meerdere leuk-niveau's te herkennen? Misschien dat hier weer de discussie bij komt kijken... wat is verliefd-zijn nu eigenlijk... want door dit soort vragen denk ik zo, dat sommige mensen al een relatie beginnen, gewoon omdat ze iemand "wel aardig" vinden, "wel leuk" vinden of "wel knap" vinden... niks op tegen als dit jouw reden is om een relatie aan te gaan... maar voor mij telt alleen "houden van" en "verliefd zijn op".
|
![]() |
OMG, Spanje is wel heel erg ver! Ik denk dat het wel kan lukken hoor, daar niet van, maar 't is écht een teringeind weg! Als je elkaar toch nog minstens een keer in de maand ziet en elkaar trouw bent, dan kan zo'n relatie dus wel lukken. Maar er is wel veel moeite van beide kanten voor nodig!
Ikzelf heb mijn nieuwe vriendje in Alphen a/d Rijn zitten, zelf woon ik in Maastricht. Eigenlijk vind ik die afstand wel fijn, want zo hou je toch je eigen leven buiten je relatie en blijft het telkens spannend om elkaar weer te zien. ![]() Mijn vorige relatie is verknald doordat we elkaar teveel claimden, we zagen elkaar ook elke dag. Ik ben blij dat dit nu niet meer het geval is en dat ik gewoon een leuke, 'gezonde' relatie met iemand kan hebben en toch mijn eigen leventje behoud. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #97 Verwijderd | 500 | 26-04-2009 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
egt klote kweenie23 | 11 | 25-02-2009 09:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstand relatie?? Sorcha-Solar | 33 | 28-07-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
LATrelatie @Moon | 12 | 09-01-2003 14:28 |