Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar jij bent waarschijnlijk iets intelligenter dan die facisten daar. Daar word je echt misselijk van. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Die vraag is simpel te beantwoorden; ja, want de definitie van cultuur in deze betekenis van het woord is 'alle gewoonten en gebruiken van een bepaald volk' (dus: godsdienst, normen en waarden, tradities en kunst) wat valt hier dan nog eigenlijk te discuseren; je kunt stellen dat het achterlijke gebruik enkel geldt voor die bevolkingsgroep en niet voor de godsdienst. dat vind ik een logische redenatie. (De 'toevalligheid' dat zo'n gebruik weer s bij moslims voorkomt laat ik maar even buiten beschouwing ![]() dan is de libanese moslimcultuut iig in dit aspect achterlijk, dus is er een probleem geconstateerd. Dit probleem is echter iets waar enkel de libanese regering iets aan kan doen, dus het enige wat je als nederlander kan doen is petities aanbieden en druk zetten via belangenorganisaties ![]() Dit waren mn final thoughts ![]() ![]() ![]() flame gerust door als je wilt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het wel met je eens dat ook op die sites een aantal debielen rondsurfen, net als dat dat ook op deze site t geval is. ciao |
![]() |
|
|