Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
oke, dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo voer denkt..
blowen is othc lekker en slecht is het niet je kutn beter blowen dan zuipen alcohol is slechter, en je hebt meer nodig om je anders te voelen blowen is beter en je hebt daar niet oz veelv an nodig om je anders te voelen
||
Citaat:
![]() Ik leg helaas elke avond wat poeder onder de neus en een spuit in m'n arm, ![]()
|
![]() |
nou 1 ding is voor mij supercker
nooit geen spuiten, want daar ben ik bang van oke een piercing laa tik zo zetten maar voor de griepprik schijt ik als de tering de laatste keer moesten ze mij met 4 man vasthouden om ff een spuitje te geven dus zover zal het met mij niet gaan denk wak wel heb gehoord, is dat snuiven tering erg brand in je neus is da zow???
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ach ach ach, en allemaal nog zo jong. Ben je nog eerder dood.
Ik heb diep medelijden met allen die geen weerstand konden bieden aan de gifgassen van de maatschappij en nu een langzame pijnlijke vroege dood zullen sterven. Het leven is hard. *giert van het lachen* *ik vond deze reactie wel weer geslaagd* |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
rond de 15 en 20 kyara1990 | 7 | 17-08-2007 19:03 | |
Flora & Fauna |
Bij welke leeftijd katjes naar buiten en castreren/steriliseren? miekmuis | 16 | 01-10-2006 15:44 | |
Drugs & Alcohol |
Vanaf welke leeftijd mag je drugs gebruiken? Mir-idiotA | 20 | 20-06-2003 12:40 | |
Seksualiteit |
welke leeftijd ben jij ontmaagd? x-->lianne<--x | 78 | 26-04-2003 10:09 | |
Seksualiteit |
tot welke leeftijd? Larissa_86 | 10 | 02-07-2002 11:05 |