Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 14:53
Vlekje
Vlekje is offline
Naja, bijna al mijn vrienden zal al ontmaagd, van mijn school in elk geval allemaal. Je voelt je dan toch ergens een buitenstaander, ook al ben je erg verlegen op seksueelgebied en ook al had je het afgelopen jaar geen vriend.

Ik ben 18! Mijn vrienden van school zijn allemaal jonger dan mij, 16 tot net 18. Wat is dat toch met vroeg ontmaagden? Gemiddeld denk ik dat ik ongeveer op 16,7 kom. En ik ben nu 18! Naja, het afgelopen jaar had ik ook niemand, maar het is raar dat al je vrienden al ontmaagd zijn, behalve jij!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:09
rodina
rodina is offline
Wat dacht je... 16,7 klinkt wel leuk??

Wat is nou je probleem eigenlijk? Als je er zo mee zit ren je toch naar 't eerste 't beste 13jarige kutje en ga je daar mee naar bed?
Oud 24-03-2003, 15:19
amehoewla
amehoewla is offline
Wat maakt het nou in godsnaam uit dat je 18 bent en nog maagd.. dat is echt niet raar ofzo hoor. Seks heeft niks met leeftijd te maken. Je moet het gewoon pas doen als je er klaar voor bent.
Oud 24-03-2003, 15:37
Verwijderd
dus... jij doet t toch pas als jij het wil enzo..met de juiste persoon..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:15
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-03-2003 @ 16:09:
Wat dacht je... 16,7 klinkt wel leuk??
ze heeft vast wel een of andere wetenschappelijke verklaring daarvoor
Oud 24-03-2003, 16:41
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 24-03-2003 @ 15:53:
Naja, bijna al mijn vrienden zal al ontmaagd, van mijn school in elk geval allemaal. Je voelt je dan toch ergens een buitenstaander, ook al ben je erg verlegen op seksueelgebied en ook al had je het afgelopen jaar geen vriend.

Ik ben 18! Mijn vrienden van school zijn allemaal jonger dan mij, 16 tot net 18. Wat is dat toch met vroeg ontmaagden? Gemiddeld denk ik dat ik ongeveer op 16,7 kom. En ik ben nu 18! Naja, het afgelopen jaar had ik ook niemand, maar het is raar dat al je vrienden al ontmaagd zijn, behalve jij!

Doe ff normaal...
natuurlijk is dat niet raar!!!
En je hoeft je al helemaal geen buitenstaander te voelen.
Tis heel normaal..
oke..ik was 15 maar dat doet er niet toe
doe wat jij wilt en laat je niet dwingen!!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:54
liesemies
liesemies is offline
er is niets mis mee je moet je gewoon klaar ervoor voelen en het niet doen omdat al je vrienden het al deden
ik was trots op mijn maagdelijkheid
dat kan je beter ook doen
wacht tot je klaar bent
en op het moment dat je een leuke vriend hebt gevondne en je daar goed bij volt dan kan je mss het doen
maar anders zou ik het niet doen hoor
grote raad doe niet wat de andere doen en blijf je zelf
denk daar maar eens over na
iedereen is uniek behalve als ze echt op iemand anders willen gelijken

veel succes
xxxxxxxxxxx
Oud 24-03-2003, 17:46
Qimm
Qimm is offline
Sinds wanneer is sex een modegril? Als je nog maagd bent hoor je er dan niet bij?!
Sex is iets wat je moet doen als JIJ dat wil, wanneer JIJ er klaar voor bent. niet omdat iedereen het doet. Tis geen roken
Oud 24-03-2003, 17:49
Escapism
Escapism is offline
lekker boeiend
Oud 24-03-2003, 21:41
annabegins
annabegins is offline
ben t er niet mee eens. so what dat je nog maagd bent, als je vrienden je daar gek op aankijken dan zijn t niet echt goeie vrienden. en al ze je dr niet gek op aankijken: wat is dan je probleem?!?! vind je misschien zelf dat je al geen maagd meer zou moeten/willen zijn? nouja dan kun je dr oz wat aan doen
Oud 24-03-2003, 21:47
Rioto
het maakt toch niks uit .. ik ben bijna 18(4 dagen jeej)
En ook nog maagd ... so what dat m,n vrienden al ontmaagd zijn .. Daar moet je gewoon maling aan hebben
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:05
Casull
Casull is offline
Citaat:

Ik ken het, maar troost je, ik ben al 19 !

Maar als je er even serieus over nadenkt, is het helemaal niet raar, het is niet alsof je seks zou moeten hebben ofzo. Maar serieus denken wil niet altijd helpen als je gevoelens ook een rol ergens in spelen. Bij mij zit het gevoel zo dat ik het idee heb dat ik iets mis en dan bedoel ik niet alleen platte seks, maar meer wat daar (vaak) mee samengaat, het met iemand zijn en zoiets delen.

Wat ik dus wil zeggen is dat het misschien je gevoelens zijn die zo knagen, maar dat je eigenlijk wel weet dat het niet boeit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Oud 24-03-2003, 22:56
Verwijderd
Waar maak je je druk om?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 23:07
Tampert
Tampert is offline
nee
Oud 24-03-2003, 23:38
Verwijderd
ik ben ook de oudste maagd van de "vriendengroep"
en tja so be it.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 00:29
Verwijderd
Ik voel me ook best wel een buitenstaander, heel begrijpelijk. NIet doen alsof ze onzin spreekt
Mijn vrienden plagen me heel veel over het feit dat ik nog maagd ben en de meesten van hen niet. Al mijn vrienden zijn ouder dan mij, dus opzich is er niets raars aan maar toch worden er heel veel geintjes over gemaakt
"our virgin blondy" ze hebben ze wel heel veel respect voor me, maar een goede grap op z'n tijd laten ze niet liggen... . Op zich irriteer ik me er soms mateloos aan, dat stigma dat je ontmaagd moet zijn voor je weet-ik-veel 17de ofzo.
Aan de andere kant vindt ik het ook wel weer leuk dat ik zoveel respect krijg doordat ik gewoon ben wie ik ben.
maar soms... soms voel je je gewoon anders, alsof je d'r gewoon niet helemaal bij hoort. Niks raars aan peer pressure heet dat.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:05
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
Toraneko schreef op 24-03-2003 @ 23:05:
Ik ken het, maar troost je, ik ben al 19 !

Maar als je er even serieus over nadenkt, is het helemaal niet raar, het is niet alsof je seks zou moeten hebben ofzo. Maar serieus denken wil niet altijd helpen als je gevoelens ook een rol ergens in spelen. Bij mij zit het gevoel zo dat ik het idee heb dat ik iets mis en dan bedoel ik niet alleen platte seks, maar meer wat daar (vaak) mee samengaat, het met iemand zijn en zoiets delen.

Wat ik dus wil zeggen is dat het misschien je gevoelens zijn die zo knagen, maar dat je eigenlijk wel weet dat het niet boeit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Dit is precies wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:

Ik zou haast m'n excuses aan je willen gaan aanbieden
Dat je graag een vriend wil omdat op het moment vrij veel mensen van 'ons groepje' een relatie hebben, kan ik me goed voorstellen. Maar waarom doet 't er zo veel toe dat je bijna (niet helemaal, tenzij je W. niet als een vriend beschouwt) de enige bent die maagd is? Komt vanzelf wel tegen de tijd dat jij ook weer een vriend hebt...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:58
Verwijderd
Maak je er maar niet druk om joh! De een is er vroeger bij dan de ander, maar dat maakt iemand niet leuker of beter ofzo, doe gewoon zoals je het zelf tegenkomt en wil, dan gaat het vast wel goed. Je moet je iig niet gedwongen voelen en al helemaal geen buitenstaander! Ontmaagd zijn is niet zo belangrijk als het lijkt hoor..

Iig succes, maar ga niets opdringen ofzo he!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 08:41
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik zou me er echt niet druk om maken!! Een vriendin met wie ik vroeger omging die wilde ook ontmaagd zijn voor d'r 18e. Toen heeft ze zich (om het maar ff grof te zeggen) laten neuken door een wildvreemde gozer, die de halve stad al heeft gehad, alleen maar om geen maagd meer te zijn!!
Hoe bedoel je triest!!
Je moet je niet buitengesloten voelen, alles op z'n tijd. En het alleen doen met iemand waarmee je het echt graag wil. Er zijn zat mensen van jou leeftijd of nog veel ouder die nog maagd zijn, dat is echt niets om je voor te schamen of wat dan ook!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-03-2003 @ 23:58:
Maak je er maar niet druk om joh! De een is er vroeger bij dan de ander, maar dat maakt iemand niet leuker of beter ofzo, doe gewoon zoals je het zelf tegenkomt en wil, dan gaat het vast wel goed. Je moet je iig niet gedwongen voelen en al helemaal geen buitenstaander! Ontmaagd zijn is niet zo belangrijk als het lijkt hoor..

Iig succes, maar ga niets opdringen ofzo he!
Overigens heb ik me juist een hele tijd als buitenstaander gevoeld omdat ik juist erg vroeg ontmaagd ben (ik was 12, maar 't maakte het voor mij wat erger omdat het tegen m'n zin in was).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:47
volentieri
volentieri is offline
Bij veel threads lees ik de leeftijd waarop iemand is ontmaagd,dat was niet de vraag van Vlekje neem ik aan?!
Dus kan ik er maar een ding uit opmakene helft zit zeker op te scheppen hoe jong hij/zij was,Vlekje leert het meest van mensen die 't zelfde meemaken en hoe hij/zij er mee omgaan.
Ikzelf ben ook nog maagdO WHAT.... zou haast vragen aan vlekje waar woon je? dan lossen we ons 'probleem' op !?

volentieri (M 17)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:09
Vlekje
Vlekje is offline
Citaat:
volentieri schreef op 26-03-2003 @ 12:47:
Bij veel threads lees ik de leeftijd waarop iemand is ontmaagd,dat was niet de vraag van Vlekje neem ik aan?!
Dus kan ik er maar een ding uit opmakene helft zit zeker op te scheppen hoe jong hij/zij was,Vlekje leert het meest van mensen die 't zelfde meemaken en hoe hij/zij er mee omgaan.
Ikzelf ben ook nog maagdO WHAT.... zou haast vragen aan vlekje waar woon je? dan lossen we ons 'probleem' op !?

volentieri (M 17)
hihi, enschede Mare, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet hoor Het is gewoon zo als ik me af en toe voelen, vooral omdat ik eigenlijk wel een vriend zou willen hebben, maar niet alleen voor de seks hoor

groetjes
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:56
Unexplained
Unexplained is offline
Houd er rekening mee dat je vriendinnen wel eens een andere versie van de realiteit voorspiegelen. Het staat namelijk stoer als je ontmaagd bent, en je gaat af als een gieter als je dat niet bent.

Maar als je jezelf er echt zo aan stoort...koop een pak condooms en versier een jongen. Zo moeilijk is het echt niet om als vrouw een man in je bed te hebben.
Oud 26-03-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 26-03-2003 @ 14:56:
Houd er rekening mee dat je vriendinnen wel eens een andere versie van de realiteit voorspiegelen. Het staat namelijk stoer als je ontmaagd bent, en je gaat af als een gieter als je dat niet bent.
Ik ken die vriendinnen, het zijn er niet de meisjes voor om over zoiets te liegen en dat doen ze ook niet
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:06
aphelkorn
aphelkorn is offline
K ben ook nog maagd, en geloof me k heb vriendinnen genoeg gehad maar op de een of andere manier manier nog niet d'e vriendin... daar wacht ik nog op denk k, dat heb ik op mijn 15e besloten toen ik in bed lag met een meisje en k heb mezelf dr nog steeds aan gehouden, terwijl ook al mijn vrienden ontmaagd zijn. Ik trek me dr niets van aan, af en toe plagen ze me voor de gein maar ze respecteren het wel al klinkt het sommige een beetje nichterig aan
Oud 26-03-2003, 15:05
volentieri
volentieri is offline
Citaat:
Vlekje schreef op 26-03-2003 @ 14:09:
hihi, enschede Mare, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet hoor Het is gewoon zo als ik me af en toe voelen, vooral omdat ik eigenlijk wel een vriend zou willen hebben, maar niet alleen voor de seks hoor
Enschede hehe, leuk dat je het sprotief opvatte.... maar als je toch niet wanhopig bent wat is jou grootste 'probleem'?
Viel het jou ook niet op dat veel zaten op te scheppen?

Volentieri

me is listening 2 Dj Ross - Emotion
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:13
Verwijderd
Nou, je mag wel snel naar de psychiater gaan, jij bent echt niet normaal
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:38
Qimm
Qimm is offline
Goed, ik ben ook nog maagd, ik zie het niet echt als een probleem ofzo. Afentoen heb ik gewoon een leeg gevoel, dat ik wat mis. Maar ja dat zijn maar periodes. Ik wacht gewoon nog vrolijk door tot ik iemand tegen kom waar ik genoeg om geef.
Ik vind het geen plus of min punt om niet ontmaagd te zijn. Ik ken nog genoeg maagden ben niet alleen
Oud 26-03-2003, 15:51
zoetje
zoetje is offline
Het is helemaal niet erg dat je geen maagd meer bent! Hou dat voor de persoon waar je echt heel veel van houdt!
Bij mij was de eerste keer met een jongen die mee 2 uur later heeft gedumpt en geloof me, dat doet pijn!
Dan heb je echt spijt da je geen maagd meer bent hoor!
Je moet het met de juiste persoon doen vind ik!
Oud 26-03-2003, 16:08
Last Resort
Last Resort is offline
Ik ben ook nog maagd, ben over 2 weekies 17, en de meeste van mijn vrienden zijn dat ook nie meer. Ik vind het opzich wel jammer, om het zo maar even uit te drukken, maar ik weet wel betere dingen om me druk te maken. Dat komt vanzelf wel...
Oud 26-03-2003, 17:59
marlies
marlies is offline
Citaat:
Escapism schreef op 24-03-2003 @ 18:49:
lekker boeiend
Ja inderdaad. Het gaat de rest sowieso niets aan. En heel veel mensen die er wel veel waarde aan hechten die liegen er soms ook nog over
Oud 26-03-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
volentieri schreef op 26-03-2003 @ 12:47:
de helft zit zeker op te scheppen hoe jong hij/zij was,Vlekje leert het meest van mensen die 't zelfde meemaken en hoe hij/zij er mee omgaan.
Dat mag in topics misschien zo zijn (al denk ik dat 'de helft' toch wel overdreven is), het geldt niet voor Vlekjes schoolvrienden (en ik kan het toch weten). Ik zie de zin van 'opscheppen hoe jong je bent' niet in, en was ook nog niet eens zó jong er mee, en ik denk dat dat ook voor 'de rest' (van Vlekjes schoolvrienden) geldt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:34
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:

Wel bij mij is het zo en ik heb ergens wel mn trots en wacht gewoon tot k m tegenkom... en dat heb k nu.. als t moment er is en k ben er zeker van ... gebeurt t

maar ik ben er niet verlegen om
Oud 27-03-2003, 21:49
Verwijderd
ben ook nog maagd soms mis ik het een vriendin (nog nooit 1 gehad) aan de andere kant lama lekker hangen ik weet toch dat ik voorlopig nog geen vriendin krijg (met mijn kop )
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:56
Verwijderd
Ag
Ik ben ontmaagd maar ben er niet trots op of blij mee.
Oftewel, wacht tot het JOU uitkomt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:58
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Maagd...
Geniet ervan, zolang t nog kan
Oud 30-03-2003, 13:18
schnet
schnet is offline
Heyhey

Je moet je eens afvragen, op welke manier zijn je vrienden ontmaagd? Misschien wel in een one night stand of misschien wel nadat ze een week met een jonge hadden. Je bent nu 18 en ik kan alleen maar zeggen: super dat je nog maagd kan zijn op die leeftijd, want in deze maatschappij gaat dat bijna niet meer.

Mij tip wacht op die ware waarvan je houd en laat die eerste keer onvergetelijk worden!!! Good luck

Jeannette.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten